in stock

Аналіз ринку свіжих ягід та продуктів переробки ягід (у тому числі крафт та органіка) в Україні. 2021 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2021 року
Кількість сторінок: 70, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 37
Таблиць: 28
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
24500 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку свіжих ягід та продуктів переробки, в тому числі крафтову продукцію та органічну в Україні в 2016-2020 році. У звіті проаналізовано тенденції розвитку ринку, фактори впливу, ціноутворення. Було розглянуто асортимент основних операторів ринку свіжих ягід та ягідної продукції, причому вдалося з'ясувати, які ягоди на сьогоднішній день є основними, а які є «нішевими» культурами.
У досліджуваний період основні тенденції продовжилися, і за рахунок загального негативного стану в економіці в ступінь впливу таких тенденцій було внесено ряд коригувань:
- Зростання боргового навантаження на аграріїв (в тому числі садівників). Середньорічний курс гривні до долара, після стабільних 7,99 в 2012-2013 роках, в 2014 році дорівнював 11,82 гривні, а в 2015 - 21,81 гривні, нижче представлена подальша динаміка середньорічного курсу гривні до долара та євро у період з 2016 по 2020 роки:

Дана статистика стосується фермерів з кредитом в іноземній валюті. Нівелювати такі проблеми могли лише ті аграрії, діяльність яких повністю була зосереджена на експортних операціях, в такому випадку вони отримували виручку в доларах і погашати її могли також в доларах.
- Зниження купівельної спроможності населення. За рахунок економічної кризи, викликаного геополітичним конфліктом, споживачі стали скорочувати споживання ягід через їх досить високу вартість.
- Зростання цін. Підвищення вартості ягід було викликано реальною потребою в збільшенні собівартості продукції та частково спекулятивними факторами.
- Переорієнтація експортерів. До 2014 року більшість експортних поставок ягід здійснювалася в Росію. З другої половини 2014-го вітчизняні аграрії стали відмовлятися від таких продажів, а споживачі Росії - від українських товарів, що за підсумками 2016 – 2020 років позитивно відбилося на обсягах експорту. Експортери наростили обсяг та почали поставляти ягоди в Європейські країни.
- Перспектива галузі. На сьогодні вирощування ягід позиціонують як перспективну бізнес-ідею, і інтерес великих інвесторів до них - це питання часу.
- Переважання попиту на нішеві ягоди. Хоча малина, полуниця і чорна смородина є традиційними лідерами на ягідному ринку, існує активний тренд вирощування нішевих ягід, до яких відносяться лохина і чорниця, ожина, журавлина, кизил, брусниця та інші. Пропозиція таких ягід не встигає рости слідом за попитом, тому тенденція і до зростання ринку, і до експорту буде зберігатися.
Для розвитку ягідної переробки необхідна державна підтримка будівництва сховищ. Разом із тим, на ринку вже з’явилося чимало компаній, які надають агровиробникам послуги із заморожування та зберігання врожаю ягід.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика досліджуваних ринків
a. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу на ринок, проблеми та передумови розвитку) – кабінетним способом з застосуванням результатів опитування
b. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2016-2020 рр. (виробництво + імпорт – експорт) – оцінка кабінетним способом
c. Сегментація і структурування ринків – кабінетним способом з застосуванням результатів опитування
i. За способами переробки (наприклад, молоко, сир, масло, кефір тощо)
ii. За розмірами компаній (виділення частки ММСП) 9
iii. За регіонами
iv. За джерелами сировини (господарства населення / підприємства)
v. Оцінка тіньового сегмента на ринку (шляхом інтерв'ю з учасниками ринку, або через побудову аналітичних моделей) – кабінетним способом з застосуванням результатів опитування
d. Аналіз тенденцій ринку продукції агро-ММСП з точки зору експертів, учасників ринку та тенденції, виявлені в ході опитування – за результатами опитувань, кількісних та якісних інтерв’ю, фокус-групового дослідження
e. Аналіз поточного рівня розуміння агро-ММСП поняття маркетингової стратегії
2. Державне регулювання галузі. Загальний огляд законодавчих актів з безпечності продуктів харчування, що діють на території України з наданням переліку джерел (без юридичних рекомендацій, ключова інформація для формування стратегії)
3. Основні оператори ринку (аналіз сегменту ММСП: ким представлені взагалі та чи є цікаві для огляду господарства)
a. Аналіз представленості операторів на ринку (найбільші великі гравці, представленість сегменту ММСП) – кабінетним способом з застосуванням результатів опитування
b. Перелік операторів сегменту ММСП досліджуваних ринків, чий досвід буде використовуватись при підготовці стратегії та їхній опис
c. Виділення операторів, названих в ході опитувань та фокус-групових дискусій
d. Структурування операторів (за товарними сегментами, спеціалізацією, каналами збуту, регіонально)
e. Канали комунікації основних операторів
4. Зовнішня торгівля фермерською продукцією (за наявністю, загальний огляд) – кабінетним способом
5. Ціна і ціноутворення на ринку – кабінетним способом з продзвоном ключових операторів
a. Середні поточні ціни на продукцію за сегментами
i. Мас-маркет (супермаркети)
ii. Фермерські продукти формату торгівлі на ярмарках та ринках
iii. «Крафтові» фермерські продукти
b. Опис факторів, що впливають на формування ціни
6. Споживачі і їх вподобання (Аналіз результатів опитування та фокус-групових інтерв’ю)
a. Портрет споживача продукції агро-ММСП (в сегменті В2В та В2С)
b. Вплив пандемії COVID-19 на купівельні переваги вибору
c. Насиченість окремих товарних сегментів
d. Канали купівлі продукції агро-ММСП та моделей закупівлі на В2В ринку
f. Основні чинники, що сприяють вибору продукції агро-ММСП (місце, частота, пакування, брендінг)
g. Можливі стоп-фактори
h. Готовність купувати продукцію за цінами, вище ніж в супермаркетах
i. Ступінь задоволеності споживачів продукцію агро-ММСП
j. Аналіз пошукових запитів, пов’язаних з фермерською продукцією
7. Вплив асоціацій, об’єднань, учасників ланцюгів збуту та експертів на розвиток ринку (результат глибинних інтерв’ю та фокус-групових дискусій) – побажання до учасників, бачення розвитку сегменту
8. Канали збуту продукції – кабінетним способом, за результатами опитувань, кількісних та якісних інтерв’ю, фокус-групового дослідження (відповідно до п.8 Технічного завдання)
a. Опис і оцінка структури продажів по каналах (ринки, супермаркети, еколавки, онлайн)
b. Вимоги та побажання учасників каналів збуту до ММСП (результат глибинних інтерв’ю)
с. Аналіз розташування фермерських магазинів в містах України (загальний аналіз принципів розміщення, прив’язки до інших магазинів
9. Аналіз просування продукції агро-ММСП
- Аналіз існуючих каналів в цілому
- Аналіз каналів, що використовуються в сегменті гравцями (онлайн-канали)
• -- Сторінки в соціальних мережах
• -- YouTube
• -- Інтернет-магазини (пром.юа, розетка, Флагма)
- Аналіз офлайн-каналів, існуючих та перспективних
• -- Форуми
• -- Конференції
• - Ярмарки
• - Галузеві асоціації
• - Рейтингові заходи (за наявністю)
10. Асортимент продукції, представлений на ринку (товарна група – продукт переробки – відомі представники) – кабінетним способом
11. Висновки. Прогнози розвитку галузі– кабінетним способом
a. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
b. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку (базовий, оптимістичний та песимістичний сценарій з визначенням факторів впливу)
12. Інвестиційна привабливість напрямків (за галузями) – кабінетним способом
a. SWOT-аналіз ринкового спрямування
b. PEST-аналіз факторів впливу на ринок (з оцінкою рівня впливу фактора)

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку ягідних культур в Україні, в натуральному вираженні, тис. тон
2. Ємність ринку продуктів переробки ягідних культур в Україні, в натуральному вираженні, тис. т
3. Структура ринку ягід і продуктів переробки в Україні, за регіонами, в натуральному вираженні, тис. т
4. Структура ринку ягід в Україні за джерелами сировини, в натуральному вираженні, %
5. ТОП-10 операторів ринку вирощування ягід в Україні, в розрізі сегментів ММСП
6. Компанії, що мають сади під ягодами в Україні
7. Оператори ринку ягідництва в Україні
8. ТОП-10 сертифікованих операторів ринку свіжих ягід
9. Компанії, що займаються переробкою ягід
10. Міра використання каналів комунікації гравців ринку ягідної продукції в Україні
11. Середні поточні ціни на ягоди в Україні за даними роздрібних торгових мереж
12. Середні поточні ціни на перероблені ягоди в березні 2021 року в Україні, грн.
13. Середні оптові ціни на полуницю в червні в 2016 – 20121 рр., грн. за кг
14. Середні оптові ціни на малину в Україні у серпні 2016-2021 рр., грн/кг
15. Середні оптові ціни на лохину в Україні в 2016 – 2021 рр., грн. за кг
16. Середні оптові ціни на ожину в 2016 – 2020 рр., грн. за кг
17. Середні оптові ціни на чорну смородину в Україні у червні 2016-2020 рр., грн/кг
18. Середні оптові ціни на чорницю в Україні в 2016 – 2020 рр., грн. за кг
19. Середні поточні ціни на «крафтову» ягідну продукцію в Україні, грн.
20. Сегментація ринку ягідних культур згідно насиченості
21. Канали збуту ягід
22. ТОП-20 запитів користувачів Googlе за період з березня 2017 до лютого 2021 рр.
23. Структури продажів по каналах на ринку ягідної продукції та продуктів переробки в Україні
24. Рівень оптимальності каналів збуту ягідної продукції та продуктів переробки в Україні
25. Оператори в соціальній мережі Інстаграм та їх продукція
26. Ассортимент продукції основних операторів ринку ягід та продуктів переработки України
27. SWOT-аналіз ринку ягід і продуктів переробки
28. PEST-аналіз ринку ягід і продуктів переробки, оцінка рівня впливу факторів

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка середньорічного курсу гривні у 2016-2020 рр.
2. Структура ринку продуктів переробки ягідних культур в Україні, за способом переробки, %
3. Сегментація ринку плодоовочевої продукції в Україні, в натуральному вираженні, %
4. Розподіл відповідей на запитання з приводу тіньового обігу продукції, %
5. Порівняння оптових цін на електроенергію в країнах ЄС та Україні, в грошовому вираженні, EUR/MWh
6. Розподіл підприємців за наявністю стратегії, та елементів, що вона включає
7. Структура гравців ринку ягідництва (опитаних експертів) за видом діяльності в Україні
8. Регіональна структура операторів у розрізі їх спеціалізації
9. Розподіл уваги споживачів на рекламні оголошення за каналами комунікації
10. Розподіл реклами за рівнем довіри споживачів
11. Динаміка експорту ягід із України в 2016-2020 рр., в натуральному виражені, тис. т
12. Динаміка експорту продуктів переробки ягід із України в 2016-2020 рр., в натуральному виражені, тис. т
13. Географічна структура експорту ягід та ягідної продукції із України в 2017 та 2020 рр., в грошовому виражені, млн дол США
14. Динаміка імпорту ягід в Україну в 2016-2020 рр., в натуральному виражені, тис. т
15. Динаміка імпорту продуктів переробки ягід в Україну в 2016-2020 рр., в натуральному виражені, тис. т
16. Географічна структура імпорту ягід та ягідної продукції в Україну в 2017 та 2020 рр., в грошовому виражені, млн дол США, %
17. Оптові ціни на полуницю у 2016-2021 рр., грн. за кг
18. Оптові ціни на лохину у 2018-2021 рр., грн. за кг
19. Оптові ціни на малину у 2018-2021 рр., грн. за кг
20. Рівень складності пошуку клієнтів за результатами опитування гравців ринку
21. Вплив пандемії на купівельні переваги вибору
22. Рівень самозабезпеченості основними видами продовольства у 2019 році
23. Основні уподобання споживачів, щодо купівлі ягідної продукції
24. Розподіл ставлення споживачів до продукції ММСП
25. Основні уподобання споживачів, щодо купівлі фермерської ягідної продукції
26. Основні уподобання споживачів, щодо купівлі фермерської ягідної продукції
27. Розподіл споживачів, що готові купувати дорожчу продукцію
28. Ступінь задоволеності споживачів фермерською продукцією
29. Відчутність підтримки профільними асоціаціями
30. Структури продажів по каналах на ринку ягідної продукції та продуктів переробки в Україні
31. Розподіл площі вирощування ягід в Україні
32. Розподіл переробників ягід в Україні
33. Процес просування продукції
34. Структура відповідей респондентів за фактом співпраці з компаніями-підрядниками
35. Розподіл типів підходу до роботи сайтів та сторінок в соціальних мережах операторів ринку
36. Результати 8-ї Міжнародної виставки Fresh Business Expo 2019 року
37. Прогнозні показники обсягу ринку ягід у 2020-2023 році

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами