Дата підготовки: | Червень 2021 року |
Кількість сторінок: | 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Таблиць: | 2 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting підготувала огляд ринку лохини в Україні за 2017 першу половину 2020 рр. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено основні тенденції на ринку, фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії були оцінені виробництво і динаміка реалізації лохини в Україні. Була вивчена зовнішня торгівля голубикой.
Огляд ринку лохини в Україні демонструє, що за останні кілька років у всьому світі значно зріс попит на лохину. Головним фактором збільшення світового попиту є те, що ягоди, в тому числі і лохина, стали обов'язковою частиною здорового харчування. Тенденції населення планети до здорового харчування, а також різні відомості експертів про користь цілорічного споживання голубики, стимулюють їх загальний обсяг вирощування і переробки. Оскільки тренд до здорового харчування, швидше за все, збережеться, то підвищений попит на лохину найближчим часом продовжиться.
Україна є експортером лохини, тому кон'юнктура зовнішніх ринків має вплив на виробництво лохини в Україні. Головною тенденцією на європейському ринку є зростаючий попит на ягоди в північних країнах, де темні ягоди (лохина, чорниця, чорна смородина) віддають перевагу яскравим (полуниця, малина).
Україна стрімко набирає обертів в експорті лохини. Хоча Україна поки відстає від таких світових лідерів експорту лохини, як Перу, Чилі, Іспанія. Марокко і США, однак в 2019 році потрапила в Топ-20 країн-експортерів лохини. У 2019 темп приросту експорту лохини з України посідав друге місце серед всіх країн світу і поступився лише Перу. Середній темп приросту лохини в нашій країні за останні п'ять років склав 26,5% в рік.
Однією з головних проблем ринку лохини в Україні є використання давно сформованих традицій вирощування, низький рівень використання нових технологій і відсутність стандартизації вирощування ягід. Велика кількість ягід вирощується в домогосподарствах, які не мають відповідних сертифікатів якості, такі ягоди не цікаві для міжнародних ринків. Крім того, дана продукція не відображається в статистиці, що призводить до існування тіньової складової ринку.
Ринок лохини в Україні характеризується тим, що традиційно, ціни на лохину в сезон є найнижчими. Як і для будь-якої продукції рослинництва, на ціни впливають погодні умови, кількість посівних площ, яка росте паралельно з кількістю виробників лохини, ситуація на світовому ринку (особливо стосовно цін на імпортну лохину), якість ягоди (з урахуванням того, чим і в якій кількості удобрювали грунт, оброблялася рослина і сам продукт та інше), діяльність операторів ринку (укладання контрактів про постачання, розширення площ, інвестиції в техніку і технології).
1. Аналіз тенденцій розвитку ринку лохини в Україні
2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку лохини в Україні
3. Виробництво
4. Експорт лохини з України
5. Імпорт лохини в Україну
6. Висновки
1. Ємність ринку лохини, в натуральному вираженні, тис. тон
2. Місткість ринку лохини, в грошовому вираженні, млн грн
1. Виробництво лохини в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні, тис. т
2. Виробництво лохини в 2017-2019 рр., в грошовому вираженні, млн грн
3. Обсяги експорту лохини в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні, тис. тон
4. Обсяги експорту лохини в 2017-2019 рр., в грошовому вираженні, млн грн
5. Напрями експорту лохини в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні
6. Обсяги імпорту лохини в 2017-2019 рр., в натуральному вираженні, тис. тон
7. Обсяги імпорту лохини в 2017-2019 рр., в грошовому вираженні, млн грн
8. Країни походження імпортної лохини в 2017-2019 рр. в Україні, в натуральному вираженні, %