1090
Ринкові дослідження на замовлення: ресурси Pro-Consulting
Компанія Pro-Consulting проводить ринкові дослідження протягом 20 років. Серед наших клієнтів:
- понад тисячі бізнес-структур усіляких масштабів та напрямів діяльності – від міжнародних корпорацій до фізичних осіб-підприємців;
- галузеві асоціації;
- торгово-промислові палати;
- дипломатичні представництва;
- юридичні фірми;
- банки та інвестиційні фонди;
- науково-дослідні установи та інші клієнти.
Численні ринкові дослідження дозволили нам відточити методики їх проведення, створити необхідну матеріально-технічну базу, завоювати авторитет у діловому середовищі. Понад 2000 кейсів з аналізу ринку є в каталозі готових проектів.
Ринкові дослідження від Pro-Consulting високо оцінюють як на національному, так і на міжнародному рівнях. Свідченнями цього є:
- членство в Українській асоціації з 2005 року;
- статус кваліфікованого консультанта програм підтримки малого та середнього бізнесу ЄБРР з 2010 року;
- присудження міжнародної премії імені Габріеля Аль-Салем «Консультант року – 2011»;
- членство у європейській асоціації ESOMAR, за стандартами якої проводяться ринкові дослідження у всьому світі. З типовою структурою дослідження ринку ознайомтеся за цим посиланням. Ми досліджуємо будь-які ринки, наприклад, у нас є навіть готовий аналіз світового ринку зміїної отрути.
Зазвичай у нас замовляють комплексні ринкові дослідження, що дозволяють охопити всі аспекти ситуації в сфері економічної активності, що цікавить клієнта. Найбільш затребуваними інформаційними напрямками є:
1. Загальні ринкові дослідження:
- основні показники ринку – виробництво, зовнішнє постачання;
- напрямок та динаміка зміни ємності ринку;
- сегментація ринку у різних зрізах;
- найбільш дієві чинники впливу;
- тенденції зміни економічної ситуації
2. Встановлені державою правила роботи на ринку:
- положення нормативних актів;
- податки та збори;
- умови отримання ліцензій;
- порядок проведення держзакупівель та участі у тендерах;
- озвучені плани реформування галузі;
- у якості прикладу перегляньте структуру готового аналізу ринку електронних сигарет в Україні – за аналогічною чи скоригованою структурою Pro-Consulting проаналізує і ваш ринок.
3. Конкурентні ринкові дослідження:
- перелік, рейтинг та характеристики основних прямих та непрямих конкурентів;
- порівняння ринкових часток операторів за певними критеріями;
- застосовувані стратегії та тактики конкурентної боротьби;
- ризики для реалізації планів замовника, що виходять від конкурентів;
- дізнайтесь більше про аналіз конкурентів як частину ринкового дослідження.
4. Споживчі ринкові дослідження:
- опис споживчої аудиторії;
- ставлення покупців до певних товарів та брендів;
- ступінь задоволеності споживачів пропозицією на ринку;
- особливості споживання у режимі онлайн;
- споживання в сегментах В2В та В2G;
- у якості прикладу структури дослідження іноземного ринку перегляньте структуру готового аналізу ринку металевих виробів у Польщі.
5. Ринкові дослідження каналів збуту та реклами:
- опис можливих каналів реалізації продукції;
- ефективність методів;
- особливості взаємодії з дистриб'юторами та рітейлерами;
- структура збуту за різних умов функціонування ринку.
6. Ринкові дослідження вигідності та інвестиційної привабливості сфери бізнесу:
- факторне порівняння ринків та ринкових ніш;
- графіки ризиків та бар'єрів за результатами PESTLE- та SWOT-аналізу;
- можливості для створення та розвитку нових гравців.
Ринкові дослідження здійснюються компанією Pro-Consulting із використанням широкого спектру джерел інформації:
- офіційних статистичних служб;
- баз даних митних органів;
- урядових міністерств та відомств;
- провідних операторів ринку;
- незалежних дослідницьких організацій;
- вузькопрофільних видань та засобів масової інформації;
- власних та партнерських інформаційних масивів.
У разі потреби, кабінетні ринкові дослідження поглиблюються та доповнюються обробленими первинними даними, отриманими польовими методами. Для цих цілей у компанії Pro-Consulting організовано:
- власний колл-центр, обладнаний системою автоматизації телефонних опитувань CATI;
- студія, оснащена всім необхідним для проведення фокус-груп, глибинних та експертних інтерв'ю у очному та онлайн форматах.
Завдяки кількості інформаційних джерел ринкові дослідження від Pro-Consulting виходять максимально актуальними, повними та достовірними.
Дізнатися подробиці щодо змісту послуг компанії Pro-Consulting та замовити ринкові дослідження можна, скориставшись нашими контактними даними.