Ринкові дослідження на замовлення: ресурси Pro-Consulting
831

Ринкові дослідження на замовлення: ресурси Pro-Consulting

Компанія Pro-Consulting проводить ринкові дослідження протягом 20 років. Серед наших клієнтів:

  • понад тисячі бізнес-структур усіляких масштабів та напрямів діяльності – від міжнародних корпорацій до фізичних осіб-підприємців;
  • галузеві асоціації;
  • торгово-промислові палати;
  • дипломатичні представництва;
  • юридичні фірми;
  • банки та інвестиційні фонди;
  • науково-дослідні установи та інші клієнти.

Численні ринкові дослідження дозволили нам відточити методики їх проведення, створити необхідну матеріально-технічну базу, завоювати авторитет у діловому середовищі. Понад 2000 кейсів з аналізу ринку є в каталозі готових проектів.

Ринкові дослідження від Pro-Consulting високо оцінюють як на національному, так і на міжнародному рівнях. Свідченнями цього є:

  • членство в Українській асоціації з 2005 року;
  • статус кваліфікованого консультанта програм підтримки малого та середнього бізнесу ЄБРР з 2010 року;
  • присудження міжнародної премії імені Габріеля Аль-Салем «Консультант року – 2011»;
  • членство у європейській асоціації ESOMAR, за стандартами якої проводяться ринкові дослідження у всьому світі. З типовою структурою дослідження ринку ознайомтеся за цим посиланням. Ми досліджуємо будь-які ринки, наприклад, у нас є навіть готовий аналіз світового ринку зміїної отрути.

Зазвичай у нас замовляють комплексні ринкові дослідження, що дозволяють охопити всі аспекти ситуації в сфері економічної активності, що цікавить клієнта. Найбільш затребуваними інформаційними напрямками є:

1. Загальні ринкові дослідження:

  • основні показники ринку – виробництво, зовнішнє постачання;
  • напрямок та динаміка зміни ємності ринку;
  • сегментація ринку у різних зрізах;
  • найбільш дієві чинники впливу;
  • тенденції зміни економічної ситуації

2. Встановлені державою правила роботи на ринку:

  • положення нормативних актів;
  • податки та збори;
  • умови отримання ліцензій;
  • порядок проведення держзакупівель та участі у тендерах;
  • озвучені плани реформування галузі;
  • у якості прикладу перегляньте структуру готового аналізу ринку електронних сигарет в Україні – за аналогічною чи скоригованою структурою Pro-Consulting проаналізує і ваш ринок.

3. Конкурентні ринкові дослідження:

  • перелік, рейтинг та характеристики основних прямих та непрямих конкурентів;
  • порівняння ринкових часток операторів за певними критеріями;
  • застосовувані стратегії та тактики конкурентної боротьби;
  • ризики для реалізації планів замовника, що виходять від конкурентів;
  • дізнайтесь більше про аналіз конкурентів як частину ринкового дослідження.

4. Споживчі ринкові дослідження:

  • опис споживчої аудиторії;
  • ставлення покупців до певних товарів та брендів;
  • ступінь задоволеності споживачів пропозицією на ринку;
  • особливості споживання у режимі онлайн;
  • споживання в сегментах В2В та В2G;
  • у якості прикладу структури дослідження іноземного ринку перегляньте структуру готового аналізу ринку металевих виробів у Польщі.

5. Ринкові дослідження каналів збуту та реклами:

  • опис можливих каналів реалізації продукції;
  • ефективність методів;
  • особливості взаємодії з дистриб'юторами та рітейлерами;
  • структура збуту за різних умов функціонування ринку.

6. Ринкові дослідження вигідності та інвестиційної привабливості сфери бізнесу:

  • факторне порівняння ринків та ринкових ніш;
  • графіки ризиків та бар'єрів за результатами PESTLE- та SWOT-аналізу;
  • можливості для створення та розвитку нових гравців.

Ринкові дослідження здійснюються компанією Pro-Consulting із використанням широкого спектру джерел інформації:

  • офіційних статистичних служб;
  • баз даних митних органів;
  • урядових міністерств та відомств;
  • провідних операторів ринку;
  • незалежних дослідницьких організацій;
  • вузькопрофільних видань та засобів масової інформації;
  • власних та партнерських інформаційних масивів.

У разі потреби, кабінетні ринкові дослідження поглиблюються та доповнюються обробленими первинними даними, отриманими польовими методами. Для цих цілей у компанії Pro-Consulting організовано:

  • власний колл-центр, обладнаний системою автоматизації телефонних опитувань CATI;
  • студія, оснащена всім необхідним для проведення фокус-груп, глибинних та експертних інтерв'ю у очному та онлайн форматах.

Завдяки кількості інформаційних джерел ринкові дослідження від Pro-Consulting виходять максимально актуальними, повними та достовірними.

Дізнатися подробиці щодо змісту послуг компанії Pro-Consulting та замовити ринкові дослідження можна, скориставшись нашими контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами