Аналіз програм лояльності банків в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Квітень 2025 року
Кількість сторінок: 56, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 7
Таблиць: 19
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting було проведено оглядове маркетингове дослідження програм лояльності для банківських, інших фінансових установ та ключових гравців різноманітних сегментів ринку; здійснений аналіз найбільш успішних практик у США, Китаї, Німеччині, Франції, Польщі; зроблена оцінка ємності світового й українського ринку платіжних карт – емітентів і еквайерів, які забезпечують базову платформу для проведення транзакцій і нарощування заохочувальних практик відданості брендам. Програми лояльності покликані ...

Аналіз ринку готових страв в Україні. 2023-2024 рр.

Дата підготовки: Квітень 2025 року
Кількість сторінок: 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 8
Таблиць: 13
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку готових кулінарних страв в Україні, результати якого дозволяють виділити наведені нижче тенденції та характеристики ринку.Готова до вживання їжа (Ready to eat food, RTE) відноситься до тієї харчової продукції, яку споживач можу з’їсти одразу після купівлі та розпакування без подальшого приготування. Має зручну упаковку, оскільки часто фасується в пластикові та паперові лотки, має довгий термін ...

Аналіз цін оренди нерухомості в бізнес-центрах Києва. 2025 рік

Дата підготовки: Квітень 2025 року
Кількість сторінок: 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 1
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено дослідження ринку офісної нерухомості в м. Київ. Було проаналізовано тенденції та показники ринку, а також ціноутворення. Наведено перелік офісних центрів в визначеному мікрорайоні Києва.Ринок офісної нерухомості Києва зазнав значних потрясінь у період з 2021 по 2024 рік, зумовлених пандемією COVID-19 та повномасштабним вторгненням рф у 2022 році. Ці події суттєво вплинули на динаміку ринку, змінюючи структуру ...

Аналіз ринку біорозкладних пакетів в Україні. 2021-2024 рр.

Дата підготовки: Квітень 2025 року
Кількість сторінок: 10, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 3
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку біорозкладних пакетів в сегменті супермаркетів в Україні. В ході роботи було проаналізовано обсяги та динаміка ринку біорозкладних пакетів в сегменті супермаркетів в 2021-2024 рр, структура за видами та розмірами, ціни, обсяги продажів. Під роботою підведені висновки.Історичні та прогнозні тренди на ринку протягом 2021-2024 рр.:2021 рік – рік нових законів. З 10 грудня 2021 ...

Аналітична записка щодо експорту кондитерських виробів. 2024 рік

Дата підготовки: Квітень 2025 року
Кількість сторінок: 8, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 1
Таблиць: 10
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз експорту кондитерських виробів за лютий-липень 2024 року основними українськими виробниками, визначні обсяги та середні ціни на продукцію, проаналізована помісячна динаміка поставок.Основними видами кондитерських виробів, що поставлялися на експорт визначені • Солодке сухе печиво: класичне, з додаванням горіхів, шоколадне тощо.• Вафлі: як звичайні, так і наповнені кремами (ванільним, шоколадним, фруктовим).• Пряники: традиційні рецепти з медом ...

Аналітична записка щодо ринку біоетанолу в Україні. 2017-2024 рр.

Дата підготовки: Квітень 2025 року
Кількість сторінок: 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 2
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку біоетанолу в Україні, винзнчені основні тенденції та показники ринку.За даними дослідження, в Україні біоетанол виготовляється на потужностях цукрових заводів та на спиртзаводах. Відповідно, основними видами сировини є цукрові буряки та кукурудза. Здебільшого виготовлена продукція експортуються за кордон. Споживання в Україні поки не досягло значного розвитку, у тому числі через тимчасове гальмування законопроєктів при обов’язкові ...

Аналіз ринку інфрачервоних систем опалення в Україні. 2021-2024 рр.

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 46, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 20
Таблиць: 24
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено дослідження ринку інфрачервоних систем опалення . Було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Досліджено зовнішню торгівлю. Проведено аналіз споживання на ринку, включно з аналізом стану ринку будівництва. Зроблено SWOT та PESTLE аналізи. Оцінено існуючі ризики та бар’єри входу на ринок.Передумови розвитку ринку- експортний потенціалУкраїнські ...

Аналіз ринку товарів для прибирання в Україні. 2022-2024 рр.

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 5
Таблиць: 37
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження ринку товарів для прибирання в Україні – автощітки зі скребком, вікномийки, мітли, попи для швабри, набори для прибирання, насадки змінні для швабр, натирачі, основи та ручки для швабри, серветки з мікрофібри, швабри, швабри з віджимом, щітки для бруду, одягу, тварин, унітазу. В ході роботи було проаналізовано: загальні показники ринку – імпорт, експорт, виробництво, основні ...

Аналіз ринку органічних добрив в Україні. 2021-2024 рр.

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 43, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 16
Таблиць: 19
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела аналіз ринку ринку органічних добрив в Україні за період 2021–2024 років. У ньому розглядаються ключові фактори, що впливали на розвиток галузі, її сучасний стан, основні оператори, тенденції споживання та перспективи подальшого розвитку.У вступному розділі дослідження надається визначення органічних добрив, їхні основні види та характеристики, а також їхній вплив на ґрунтову екосистему. Описано їхню роль у сільському господарстві, ...

Аналіз ринку флоат-скла в Україні. 2019-2024 рр.

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 42, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 24
Таблиць: 27
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку флоат-скла в Україні за 2019-2024 роки та провела сценарне прогнозування попиту та споживання до 2030 року. Флоат-скло – це матеріал, що визначає нові стандарти в галузі скляних виробів. В основі його виробництва лежить технологія флоат-процесу, що дозволяє отримувати рівномірне, бездефектне скло з високою прозорістю та ідеальною гладкістю. В 2021 році ринок флоат-скла складав майже 35 млн квадратних ...

Аналітична записка по ринку кормових добавок в Україні. 2021–2024 рр.

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 6, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 4
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку кормових добавок в Україні, результати якого дозволяють виділити наведені вище тенденції та характеристики ринку.Сучасні методи підвищення ефективності тваринництва передбачають використання кормових добавок. Їхнє призначення полягає не лише в балансуванні раціонів за поживними, мінеральними та біологічно активними речовинами, а й у покращенні здоров’я тварин, технологічних характеристик кормів, підвищенні їх конверсії та захисту навколишнього середовища. Через ...

Аналітична записка з ринку медичного канабісу в Україні. 2021-5 міс. 2024 рр.

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 2
Таблиць: 2
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналитиками Pro-Consulting проведено аналіз ринку медичного канабіса в Україні. В рамках аналітичної записки вивчено міжнародний досвід та імпорт продуктів, що містять канабіоїди, в Україну.Сучасні світові тенденції вказують на прийняття та легалізацію медичного канабісу. Канада та США розпочали легалізацію препаратів з канабіса з 1990-х років. Україна нещодавно була однією з небагатьох країн, де вирощування канабіса обмежувалося, а потреба у будь-яких цілях ...

Аналітична записка по ринку зарядних станцій в Україні. 2023-9 міс. 2024 рр.

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 4, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Таблиць: 2
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії ринку Pro-Consulting було проведене дослідження ринку зарядних станцій в Україні. В ході роботи було проаналізовано тенденції ринку, виробництво, зовнішня торгівля, споживання. Під роботою підведені висновки.

Аналітична записка по ринку цегли в Україні. 2019-2024 рр.

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 5, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії ринку Pro-Consulting було проведене дослідження ринку цегли в Україні. В ході роботи було проаналізовано тенденції ринку, виробництво, зовнішня торгівля, споживання. Під роботою підведені висновки.

Аналіз ринку модульного будівництва в Україні. 2019-2024 рр.

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 48, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 18
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку модульного будівництва в Україні, результати якого дозволяють виділити наведені вище тенденції та характеристики ринку.На думку українських архітекторів, до війни в Україні будівництво з застосуванням модульних технологій було не розвинутим: воно практикувалося в основному для спорудження тимчасових кіосків, малих архітектурних форм (МАФів). При цьому використовувалися найдешевші, неестетичні й недовговічні конструкції, внаслідок чого у свідомості українців ...

Аналіз продажів щебеню в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 7, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 3
Таблиць: 5
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведене дослідження продажів щебеню в Україні. В ході роботи було проаналізовано: загальний обсяг продажів, структура за покупцями, видами продукції, ціни – динаміка за 2024 рік та поточні ціни на грудень 2024 року.

Аналіз ринку паперових виробів в Україні. 2019-2024 рр

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 60, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 51
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено дослідження ринку паперових виробів. Було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів. Наведено перелік та опис основних операторів ринку. Досліджено зовнішню торгівлю. Проведено аналіз споживання на ринку, включно з аналізом стану ринку паперової основи. Зроблено SWOT та PESTLE аналізи. Оцінено існуючі ризики та бар’єри входу на ринок.З 2019 до 2022 року ринок ...

Аналіз ринку добрив сапропель в Україні та світі. 2021-2024 рр.

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 58, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 15
Таблиць: 25
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку добрив сапропель в Україні та світі за 2021-2024 рр. для отримання детального опису поточного стану ринку, його тенденцій та перспектив, ідентифікувати головні проблеми та потенційні ризики. А також, проаналізувати перспективні напрямки розвитку ринку добрив сапропель в Україні.Сапропель – це органо-мінеральне відкладення, що формується в прісноводних водоймах з залишків водоростей, мікроорганізмів, планктону та інших органічних ...

Аналіз ринку паперових стаканчиків в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 16, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 8
Мова звіту: українська, російська, англійська

Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку паперових стаканчиків в Україні у 2023-2024 рр. В звіті описані паперові стаканчики за кодом УКТЗЕД: 482369.Основні тенденції до споживання паперових стаканчиків в Україні:- Екологічна свідомість: Зростає попит на паперові стаканчики через підвищену обізнаність про екологічні проблеми та зменшення використання пластику.- Повернення McDonald's в Україну: Відновлення мережі сприяє зростанню попиту на паперову упаковку, зокрема стаканчики ...

Аналіз впізнаваності бренду м'ясної продукції в Україні. 2025 рік

Дата підготовки: Березень 2025 року
Кількість сторінок: 16, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 10
Таблиць: 4
Мова звіту: українська, російська, англійська

Компанією Pro-Consulting було проведено маркетингове дослідження ринку ковбасних виробів і м’ясних делікатесів у м.Житомир з метою визначення рівня впізнаваності бренду N, аналізу його споживання та наявності конкурентів у цій продуктовій категорії. Дослідження проводилось комбінованим методом опитування (50 на 50 – телефонні CATI та особисті інтерв’ю) загальною вибіркою 400. Були з’ясовані частота, ситуації, особливості споживання за видами ковбасних виробів (варені, копчені ...

Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.

Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.

Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.

Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.

Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.

Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.

Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.

Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.

Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.

Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.

Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.

Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.

Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.

Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.

З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.

На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.

У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.

Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.

Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.

Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.

Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.

Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.

Будь ласка, оберіть мову:
Зв'язатися з нами