Дата підготовки: | Листопад 2024 року |
Кількість сторінок: | 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 10 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено аналіз ринку тракторів в Україні за період 2021 – 5 міс. 2024 рр. Ринок тракторів в Україні є важливою складовою сільського господарства, і його розвиток залежить від багатьох факторів, зокрема економічних умов, технологічного прогресу та державної підтримки. Однак військовий конфлікт, дефіцит пального та старіння технічного парку створюють суттєві проблеми. Попри це, модернізація агросектора, зростаючі вимоги ...
Дата підготовки: | Листопад 2024 року |
Кількість сторінок: | 17, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 48 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку води в Україні в 2021 – 2023 рр., проаналізовані обсяги реалізації фасованої питної води, мінерально природно-столової газованої та негазованої води.Проведений аналіз показав, що протягом періоду дослідження в Україні відбувалося зменшення обсягів реалізації фасованої мінеральної природно-столової негазованої води в Україні та стабільне зростання продажів фасованої мінеральної природно-столової газованої води. Це свідчить про те, що ринок ...
Дата підготовки: | Листопад 2024 року |
Кількість сторінок: | 57, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 4 |
Таблиць: | 15 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку готельної нерухомості в Бодрумі, Туреччина станом на 2024 р. За результатами аналізу, звіт містить огляд поточної пропозиції на ринку готельної нерухомості в сегменті п’яти зірок, аналіз основних гравців на ринку, цінову політику в готелях, тренди та споживчі вподобання.Туристичний ринок відпочинку змінюється з кожним роком. На його зміни впливають економічні показники, політичні та соціально-демографічні показники. ...
Дата підготовки: | Листопад 2024 року |
Кількість сторінок: | 47, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 24 |
Таблиць: | 21 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку SPC-підлогового покриття в період 2021-2024 років. Проаналізовано основні тенденції розвитку ринку. Надано перелік та опис основних операторів ринку України. Наведено ключові показники ринку.SPC (Stone Plastic Composite) – тип підлогового покриття, що складається з композитного матеріалу, який містить натуральний кам'яний порошок і полімери (карбонат кальцію (вапняк) і полівінілхлориду). Це покриття для підлоги на твердій мінерально-полімерної ...
Дата підготовки: | Листопад 2024 року |
Кількість сторінок: | 28, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 15 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження на тему динаміки та структури імпорту та експорту України та Польщі у 2022 – 1 половині 2024 року, визначено структуру перевезень за видом транспорту та визначено головних гравців ринку міжнародних автомобільних перевезень в обох країнах. В результаті цього дослідження можна зробити наступні висновки.Основними торговими країнами-партнерами з імпорту України у 2023 році були Польща, КНР та ...
Дата підготовки: | Листопад 2024 року |
Кількість сторінок: | 12 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 2 |
Таблиць: | 4 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting було проведене дослідження імпорту запчастин до газового обладнання в Україну. В ході роботи було проаналізовано продукцію за кодами, її загальний обсяг в штуках (комплектах) та в мільйонах гривень, імпорт за видами, географією поставок та імпортерами. Під роботою були підведені загальні висновки.
Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 73 |
Графіків і діаграм: | 67 |
Таблиць: | 65 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку послуг доставки в Україні в період 2023-2024 років. Проаналізовано загальну ємність ринку (кількість поштових відправлень), стан основних операторів ринку та сегмент міжнародної доставки.Ринок послуг доставки в Україні є доволі розвиненим. Якість послуг українських операторів не поступається компаніям з розвинених країн світу. В 2022-2023 році ринок зазнав суттєвих змін. Війна призвела до часткової перебудови логістичних ...
Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 17, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 9 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз вартості оренди комерційної нерухомості для автосалонів у м. Львів на 2024 рік. За результатами аналізу, звіт містить обґрунтування поточної пропозиції комерційної нерухомості з акцентом використання приміщення під автосалони у Львові, вартість оренди за характеристиками приміщення та районами розташування.Ринок комерційної нерухомості у Львові демонструє певні тенденції, зокрема, зростання попиту на малі площі, які часто використовуються для ...
Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 12 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку систем аудіоаналітиеи в Україні станом на 2024 рік. Ринок аналітичних систем, включаючи аудіо- та відеоаналітику, демонструє стійке зростання завдяки підвищенню попиту на інтелектуальні системи безпеки, зростанню кіберзагроз та необхідності автоматизації аналізу великих обсягів даних. Прогнозується, що до 2025 року обсяги ринку значно збільшаться завдяки впровадженню нових технологій та зростаючому попиту на аналітичні системи в ...
Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 29, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Таблиць: | 7 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження розвитку торгівлі на оптових продовольчих ринках України. Виходячи з даних, отриманих у результаті проведеного дослідження, можна визначити, що, незважаючи на значну популяризацію та розвиток сфери електронної торгівлі товарами та розвиток торгових мереж, продовольчі ринки продовжать користуватися популярністю серед споживачів. Так, на продовольчому ринку продавець може порадити та порекомендувати покупцеві той чи інший продукт для того ...
Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 18, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 5 |
Таблиць: | 9 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено аналіз ринку тракторних причепів в Україні 2019 – 1 пол. 2024 р. Для проведення аналізу ринку тракторних причепів компанія «Проконсалтинг» використовувала коди УКТЗЕД: 871639 та 871620.2022 року виробництво впало до 1043 одиниць, що становить зниження на 54% до попереднього року. Ключовим чинником цього падіння стала війна в Україні, яка суттєво вплинула на виробництво через зниження ресурсів, ...
Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 16, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 14 |
Таблиць: | 7 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting був проведений аналіз експорту яблук та ягід з України в ОАЕ і Саудівську Аравію у період 2019 – 1 пол. 2024 рр. Для проведення аналізу експорту яблук та ягід з України компанія «Про-Консалтінг» використовувала коди УКТЗЕД: 0808 (яблука), 0810, 0811 (ягоди свіжі та заморожені).Показники експорту з України демонструють значну волатильність та вплив зовнішніх факторів, таких як економічні кризи ...
Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 30, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 14 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку дитячого одягу в Україні в 2019 – 1 пол. 2024 рр. В звіті було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів.Український ринок дитячого одягу наразі переживає період відновлення після початку війни росії проти України. Економічний спад у 2022 році викликаний наслідками військових дій, міграційних процесів, інфляцією та девальвацією гривні, скорочення ...
Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 34, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 14 |
Таблиць: | 13 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Компанією Pro-Consulting був проведений аналіз ринку тепличного бізнесу в Україні для оцінки фінансових ризиків при наданні кредитів позичальникам.Ринок тепличного бізнесу в Україні є важливою складовою аграрного сектора, що забезпечує населення свіжими овочами та фруктами протягом усього року. З огляду на зростання попиту на якісні продукти харчування та потребу в стабільному постачанні, тепличне господарство стало перспективним напрямком для інвестування та розвитку. ...
Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 38, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 7 |
Таблиць: | 29 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведене дослідження ринку цегли в Україні в 2019 – 1 пол. 2024 рр. В звіті було проаналізовано тенденції та показники ринку, визначено канали збуту, споживачів та конкурентів.Український ринок цегли наразі переживає період відновлення після початку війни росії проти України. Економічний спад у 2022 році викликаний наслідками військових дій, міграційних процесів, інфляцією та девальвацією гривні, скорочення обсягів вітчизняного ...
Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 56, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 12 |
Таблиць: | 19 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting був проведений аналіз ринку стокового та вживаного одягу в Україні в 2021-1 пол.2024 рр. В ході аналізу було досліджено загальну характеристику ринку, проаналізовано стан ринків для збуту української продукції, опрацьовано основних операторів ринку, проаналізовано зовнішню торгівлю, виконано аналіз попиту на ринку. У 2022 році ринок одягу в Україні зазнав значного впливу війни. Найбільший попит на одяг в ...
Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 32 Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 6 |
Таблиць: | 22 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено дослідження ринку роздрібної торгівлі в будівельних магазинах. У звіті розглядаються ключові тенденції розвитку ринку, оцінюється його ємність, обсяги та структура продажів, а також частка спеціалізованої роздрібної торгівлі. Окремо аналізуються основні оператори ринку, їх структура, умови входу для постачальників і пошук продуктів. У звіті також аналізується структура товарів DIY, включаючи обсяги виробництва та імпорту. Висновки та прогнози ...
Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 8 |
Таблиць: | 22 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting було проведено дослідження ринку обладнання для косметології. В ході роботи було проаналізовано: тенденції на ринку, споживання, імпорт, експорт. Під роботою були підведені висновки та розроблені прогнози розвитку, SWOT, PESTLE аналізи.Фактори, що впливали на ринок протягом досліджуваного періоду:Ріст ринку косметологічних послуг. Після просідання бьюті галузі 2022 р., почалось поступове відновлення в 2023 р. Згідно зі звітом Національного інституту ...
Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 23, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 11 |
Таблиць: | 24 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками компанії Pro-Consulting, проведено дослідження тенденцій імпорту реагентів та аналізаторів для лабораторної діагностики компанії Siemens в Україну. У звіті розглядаються обсяги імпорту, основні постачальники, вплив ринкових та регуляторних факторів на поставки. Компанія Siemens займала 3 місце в Україні у 2023 році за кількістю експортованих реагентів серед усіх іноземних компаній. Це пояснюється великою кількістю постачальників, які є офіційними та неофіційними дистриб’юторами продукції ...
Дата підготовки: | Жовтень 2024 року |
Кількість сторінок: | 62, Arial, 1 інтервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 42 |
Таблиць: | 30 |
Мова звіту: | українська, російська, англійська |
Аналітиками Pro-Consulting було проведено дослідження ринку чавунних виробів для будівництва. Проаналізовано ємність ринку чавунних труб, чавунних люків, дощоприймачів та решіток, а також чавунних сходів та перил, враховуючи імпорт та експорт продукції. Наведено перелік та опис основних операторів ринку.Чавун - це залізовуглецевий сплав, в якому вміст вуглецю складає понад 2,1%. Окрім заліза і вуглецю, до складу чавуну можуть входити також інші ...
Метою будь-якого бізнесу є отримання максимального прибутку. Виводячи на ринок свій товар або послугу, підприємець повинен бути впевнений в тому, що вони необхідні споживачам, і що його продукт вигідно відрізняється від продукту конкурентів. Тільки в цьому випадку будуть рости продажу, і доходи від них перевищать витрати на організацію виробництва. Таку впевненість може дати тільки володіння вичерпною інформацією про економічні умови, в яких збирається працювати або вже працює бізнес-структура. А значить, не обійтися без проведення спеціального аналізу ринку.
Аналіз ринку - це комплексне завдання, що складається у виявленні ключових факторів, що впливають на попит на той чи інший продукт в минулому, сьогоденні і майбутньому. Знання цих факторів і вміння їх використовувати дозволяє розробляти і здійснювати ефективну стратегію розвитку конкретної компанії.
Від точності проведення аналізу ринку нерідко залежить результативність вкладення значних фінансових та інших ресурсів. Тому краще довірити роботу з аналізу ринку професіоналам, які на ділі довели свою кваліфікацію. Саме з таких фахівців-аналітиків і складається команда компанії Pro-Consulting. Кількість виконаних нами аналізів ринків наближається до півтори тисячі. Серед більш ніж чотирьох сотень наших клієнтів перебувають як кити вітчизняного бізнесу, так і початківці, але дуже перспективні компанії, що піклуються про своє майбутнє.
Про професіоналізм аналітиків Pro-Consulting в питанні проведення аналізу ринків свідчить отриманий компанією статус акредитованого консультанта Європейського банку реконструкції та розвитку. У тому числі і наявність статусу консультанта ЄБРР свідчить про високу планку якості наших досліджень. Досягнувши визнання на ринку, ми хочемо, щоб результатами нашої праці змогли скористатися якомога більше українських бізнесменів, в тому числі ті, хто тільки стає на нелегкий шлях підприємництва. Саме для цього Pro-Consulting приєднався в якості партнера до програми Ощадбанку «Будуй своє», в рамках якої вітчизняні стартапери можуть отримати високоякісний аналіз ринку за доступними для них цінами.
Спектр питань, відповіді на які можуть надати аналітики Pro-Consulting шляхом проведення різних видів аналізу ринку, дуже широкий. В кожному окремому випадку структура аналізу ринку визначається виходячи з цілей компанії-клієнта.
Метою аналізу ринку може бути, наприклад, опис основних параметрів аудиторії споживачів якогось продукту. Попит на нього формується відповідно до мотивів і побажань покупців, які необхідно виявити. Аналіз цього елемента ринку дозволяє зрозуміти, наскільки продукт відповідає очікуванням людей, і за допомогою яких маркетингових засобів можна залучити їх додаткову увагу.
Не менш важливим є розуміння місця на ринку самої компанії, яка замовила дослідження. Без нього важко спланувати кроки щодо подальшого розвитку. Тому на даному етапі аналізу ринку проводиться робота з вивчення асортименту пропонованих товарів і послуг, їх представленості в торгових точках окремого регіону і країни в цілому, моніторингу цін на споріднені товари, виробленні стратегії і тактики розширення ринкової частки замовника.
Необачно для будь-якого бізнесу випускати з виду дії конкурентів. Наш аналіз ринку охоплює і це найважливіше питання. Ми досліджуємо сильні і слабкі сторони компаній, що претендують на ту ж аудиторію споживачів, що і наш замовник. Від уваги фахівця, який проводить аналіз ринку, що не ховаються їх дії по просуванню своїх товарів або послуг, виявляються характерні маркетингові прийоми і реакція на них споживачів. На підставі отриманої під час аналізу ринку інформації ми розробляємо для замовника рекомендації по вибору найбільш дієвих ринкових методів конкурентної боротьби.
Як відомо, найефективнішим способом просування продуктів на ринку є рекламні кампанії. Адже за допомогою реклами стає впізнаваним бренд виробника, а покупці більше довіряють розкрученим торговим маркам. При проведенні рекламних кампаній важливий зворотний зв'язок. Здійснюючи аналіз ринку, ми забезпечуємо такий зв'язок, вивчаючи вплив проведених рекламних кампаній на цільову аудиторію. Це дає можливість оперативно коригувати їх параметри для забезпечення максимально позитивного для замовника впливу на споживачів.
Нерідко причина недостатньої ефективності підприємства криється всередині нього самого. Це можуть бути приховані недоліки в організації роботи, слабка взаємодія між підрозділами, що не проведена вчасно модернізація обладнання. Всі вони будуть розкриті в рамках аналізу ринку, і керівництво компанії-замовника отримає рекомендації щодо виправлення становища.
Аналітики Pro-Consulting, при здійсненні аналізу ринку, можуть проробляти всі описані вище блоки питань, а можуть лише деякі з них. Це залежить від бажання клієнта. Якщо замовнику необхідна тільки найбільш загальна інформація, то ми запропонуємо йому скорочений варіант аналізу ринку - його паспорт. Він буде містити основну оперативну інформацію в зручному графічному вигляді, максимально наочно з мінімумом описів. У паспорті вказуються такі дані: загальний обсяг ринку товару, що цікавить; динаміка його виробництва; параметри експорту та імпорту, їх географічна структура; структура споживання; діапазон зміни цін; основні учасники ринку. У висновку будуть зроблені висновки і дано прогноз подальшого розвитку галузі.
Складнішою і насиченою інформацією, в порівнянні з паспортом, є аналітична записка. Це документ за результатами аналізу ринку, який може вважатися проміжною ланкою між паспортом і нашим найбільш трудомістким продуктом - аналітичним дослідженням ринку. Аналітична записка менш ексклюзивна, містить інформацію в більш узагальненому вигляді, ніж повноцінне дослідження, і вимагає майже наполовину менше часу на аналіз ринку.
Тим же, хто бажає отримати найдетальнішу інформацію, не обійтися без повного аналізу ринку - аналітичного дослідження. Його структура визначається інтересами замовника та найчастіше включає розділи, що описують загальну характеристику ринку, питання його державного регулювання, параметри виробництва і продажів, ціноутворення, характеристики споживачів, динаміку зовнішньої торгівлі, інвестиційну привабливість галузі з урахуванням можливих ризиків та інші.
Загальна характеристика, як правило, є відправною точкою будь-якого виду аналізу ринку, в тому числі і аналітичного дослідження. Воно служить своєрідним фундаментом для подальшої роботи і містить опис середовища, в якій працює компанія-замовник. Причому, для повноти інформації, загальне середовище розділяється на компоненти, кожен з яких досліджується спочатку окремо, а потім вивчається їх взаємодія. До таких компонентів відноситься, зокрема, економічне середовище, що представляє собою сукупність факторів, що впливають на поведінку споживачів тієї чи іншої продукції.
З економічним тісно пов'язані демографічне та соціально-культурне середовища. В рамках проведення аналізу ринку досліджується інформація про зміну чисельності населення, його якісні характеристики і тенденції їх трансформації. Все це дозволяє зрозуміти, де в даний час знаходиться фокус потреб людей і прогнозувати його можливе зміщення в майбутньому.
На всіх нас впливає природне середовище, і цей вплив поширюється і на бізнес-сферу. Так, виробництво залежить від наявності природних ресурсів, сільське господарство - від стану ґрунту, погодних умов і екологічної обстановки. Та й на споживчі настрої природа робить значний вплив. Наприклад, в холодну пору краще продаються одні типи товарів, в теплу - інші. Тому аналіз ринку охоплює і це питання.
У конкурентній боротьбі перевагау отримують ті підприємства, які використовують більш ефективні технології, мають можливість їх удосконалювати, модернізувати обладнання, користуються кращими засобам комунікації і обробки інформації. Цьому сприяє наявність в регіоні профільних науково-дослідних установ, їх успіхи на своєму терені, співпраця з колегами з інших країн. Всі ці аспекти є складовими науково-технічного середовища, без опису якої неможливий повноцінний аналіз ринку.
Аналіз ринку буде неповним і без урахування політичного середовища, яке істотно впливає на економічну діяльність в державі. Зміни в законодавстві, підзаконні акти виконавчих органів можуть надавати як оживляючий, так і гальмівний вплив на цілі бізнес-напрямки. Події останніх років в Україні та світі є наочною ілюстрацією правильності цього твердження. Для докладного опису впливу державної політики на продажу окремих продуктів в аналізі ринку виділяється окремий розділ.
Одне з центральних місць під час проведення аналізу ринку віддається дослідженню конкурентного середовища в сфері продажу даного товару або послуги. Адже для того, щоб виробити переможну стратегію боротьби з конкурентами, необхідно зібрати про них якомога повнішу інформацію. Спочатку ми складаємо загальну картину конкуренції на ринку, визначаємо її рівень, ступінь загроз для замовника, звідки і куди вони спрямовані. Після цього, виділяємо п'ять-сім найбільших конкурентів, виявляємо їх сильні і слабкі сторони і розробляємо тактику боротьби з ними за свою частку на ринку.
Головною метою такої боротьби є залучення до свого продукту максимально широкого кола споживачів. А для цього спочатку необхідно зрозуміти їхні мотиви при здійсненні вибору серед товарів і послуг зі схожими споживчими властивостями. Це може бути смак, ціна, вид упаковки, імідж виробника, програма лояльності або додаткове обслуговування - для різних продуктів у споживачів свої пріоритети. Одна з головних задач аналізу ринку - визначення і ранжування цих пріоритетів, щоб в подальшому спиратися на них при плануванні рекламних компаній.
Детальний опис змісту всіх розділів аналізу ринку займе дуже багато місця, тому ми навели тільки його ключові моменти. Тим більше, що структура аналізу ринку не є чимось непорушним. Вона ексклюзивна для кожного замовника і визначається при отриманні завдання від нього.
Здобута при проведенні аналізу ринку інформація піддається аналітичній обробці, коли із загального виокремлюється приватне, необхідне конкретному замовнику, оцінюється з усіх боків, і за результатами цієї оцінки синтезуються висновки і пропозиції щодо розвитку бізнесу.
Наші підсумкові SWOT-таблиці вкажуть замовнику на ступінь інвестиційної привабливості ринку на якому він працює, на сильні і слабкі сторони підприємства, на наявні загрози та можливості. Маючи в своєму розпорядженні таким документом, як маркетингове дослідження, виконане на підставі повного аналізу ринку, Ви будете мати у своєму розпорядженні усі необхідні дані для ефективного управління своєю бізнесовою структурою.
Отримуйте повну інформацію про бізнес-середовище, замовляючи аналіз ринку у компанії Pro-Consulting.