1002
Компанія Pro-Consulting пропонує аналіз ринку на замовлення
Успішна побудова і розвиток бізнесу неможливий в умовах дефіциту інформації про стан сфери економічної активності підприємства. Отримати всі необхідні для управління проєктом дані за доступною ціною можна, замовивши маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting.
Далі ми розглянемо деякі блоки ринкового звіту, але рекомендуємо вам одразу ж перейти на сторінку з повним описом типової структури дослідження ринку.
Аналіз ринку на замовлення проводять наші фахівці відповідно до технічних завдань клієнтів, які складаються за підсумками установчого брифінгу. На спільній нараді ініціатора і виконавця узгоджуються:
- загальне розуміння завдань, для вирішення яких виконується аналіз ринку на замовлення;
- структура дослідження;
- аспекти ринкової ситуації, які потребують поглибленого вивчення;
- ресурси;
- часові рамки на аналіз ринку на замовлення;
- ціна ринкового дослідження;
- якщо ви не впевнені в тому, як скласти технічне завдання, зв'яжіться з нашими консультантами - контакти - вони поставлять правильні запитання і нададуть всю додаткову інформацію про послугу.
Індивідуальний підхід до кожного клієнта, що практикується Pro-Consulting, дає змогу проводити аналіз ринку на замовлення, що якнайкраще задовольняє специфічні інформаційні потреби з оптимальною витратою ресурсів.
У більшості випадків аналіз ринку на замовлення має комплексний характер і включає:
- Розділ із загальними параметрами та характеристиками ринкової ситуації:
- опис ринку;
- показники виробництва, експорту та імпорту цільових товарів;
- розрахунок ємності ринку та її динаміки протягом конкретного періоду;
- сегментація ринку;
- фактори, що мають найбільший вплив на ринкову ситуацію;
- тенденції та прогнози подальшого розвитку ринку;
- у якості прикладу структури реального ринкового звіту ознайомтеся, наприклад, з описом аналізу ринку паперових пакетів в Україні або аналізу ринку свинини в Україні.
- Нормативні правила та умови роботи на ринку:
- положення законів і підзаконних актів;
- варіанти оформлення та реєстрації бізнес-проектів;
- податки, збори, митні збори на обраних напрямах діяльності підприємства;
- необхідність та умови отримання ліцензій, відповідності галузевим стандартам;
- правила проведення тендерів із держзакупівель та участі в них потенційних постачальників;
- законопроекти, озвучені плани внесення змін до системи державного управління ринком.
- Споживчий аналіз ринку на замовлення, зокрема з можливістю застосування польових методів - телефонних опитувань, фокус-груп, глибинних інтерв'ю та інших:
- профіль споживчої аудиторії, характеристики її елементів;
- динаміка купівельної спроможності та активність споживачів;
- ступінь задоволеності покупців споживчими властивостями представлених на ринку товарів;
- ставлення споживачів до певних брендів, умови підвищення лояльності;
- моделі поведінки покупців на традиційних та онлайнових торговельних майданчиках;
- ключові запити щодо цільових товарів в Інтернеті;
- параметри споживання продукції ринку суб'єктами бізнесу та державним сектором.
- Дослідження конкурентного середовища:
- перелік і характеристики основних конкурентів;
- порівняння ринкових часток конкурентів, визначення позиції замовника дослідження;
- характеристики торгових пропозицій конкурентів, їхні переваги та недоліки;
- стратегії та прийоми конкурентної боротьби, можливі методи протидії;
- конкурентні ризики та бар'єри для досягнення цілей ініціатора дослідження;
- також отримати більш точне уявлення про структуру реального ринкового звіту вам допоможе ознайомлення з, наприклад, описом аналізу ринку насіння соняшнику і фісташок у Європі або аналізу ринку пестицидів в Україні.
- Збутовий аналіз ринку на замовлення:
- наявні на ринку способи реалізації продукції;
- комунікативні політики операторів каналів продажів;
- застосування і ефективність методів просування залежно від способу реалізації;
- робота каналів продажів у форс-мажорних умовах, рекомендації щодо коригування структури збуту.
- Інвестиційна привабливість сфери бізнесу, порівняння ринків:
- SWOT-аналіз;
- PEST-аналіз;
- зведена карта ризиків і бар'єрів;
- факторний аналіз декількох ринків або ринкових ніш;
- рекомендації з планування, реалізації та розвитку бізнес-проектів.
Ознайомитися з повною типовою структурою маркетингового дослідження, отримати вичерпну інформацію щодо змісту послуги, придбати аналіз ринку на замовлення можна, зв'язавшись із компанією Pro-Consulting телефоном або електронною поштою.