Пропонуємо замовити маркетингове дослідження в Pro-Consulting
1079

Пропонуємо замовити маркетингове дослідження в Pro-Consulting

Замовити маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting - це означає не тільки отримати набір цифр і фактів про стан ринку. Це шлях до розуміння споживачів, виявлення нових можливостей і вироблення ефективної стратегії розвитку підприємства. Команда Pro-Consulting допомагає замовникам створити якісну інформаційну базу для прийняття обґрунтованих рішень на всіх етапах реалізації бізнес-проєкту.

Далі в статті ми розберемо деякі блоки ринкового звіту, але рекомендуємо вам уже зараз відвідати сторінку з повноцінним описом структури дослідження ринку.

Крім того, на сайті Pro-Consulting розміщено великий каталог, що включає майже 3000 готових ринкових звітів по Україні та інших країнах. Скористайтеся пошуком за ключовим словом - можливо, необхідні дані вже зібрані і можуть бути швидко адаптовані під специфіку вашого бізнесу.

Замовити маркетингове дослідження особливо доцільно для:

  • інвестування в нових або діючих гравців;
  • освоєння додаткових напрямів і ринкових ніш;
  • протидії конкурентам;
  • адаптації торговельної пропозиції під споживчі тренди;
  • виходу на зовнішні ринки;
  • мінімізації ризиків в умовах впливу кризових факторів.

Якщо замовити маркетингове дослідження в типовому комплексному вигляді, у звіті за його підсумками буде відображено такі відомості:

  1. Загальна ринкова інформація:
    • обсяги виробництва, імпорту та експорту;
    • поточна ємність ринку і динаміка;
    • сегментація за товарами, операторами, географією та іншими ознаками;
    • ключові фактори впливу і тренди розвитку;
    • щоб отримати більш предметне розуміння реальної структури звіту по ринку, подивіться опис, наприклад, готового аналізу ринку кабелю для теплої підлоги або аналізу ринку яєць в Україні.
  2. Вимоги системи державного регулювання ринку:
    • закони та інші нормативні акти;
    • податкове навантаження і способи його оптимізації;
    • умови зовнішньоторговельної діяльності;
    • правила державних закупівель та участі в тендерах;
    • можливі зміни в системі регулювання;
    • якщо вам важко визначити, які саме ринкові дані будуть потрібні для вирішення вашого завдання, зв'яжіться з нашими консультантами. Ми допоможемо уточнити цілі та підготувати технічне завдання для підготовки аналітичного звіту.
  3. Аналіз споживчої сфери (можна замовити маркетингове дослідження із застосуванням не тільки кабінетних, а й польових методів - опитування, фокус-групи, глибинні інтерв'ю):
    • портрет цільової аудиторії;
    • моделі поведінки покупців на торговельних майданчиках різного формату;
    • ставлення споживачів до певних товарів і брендів;
    • умови лояльності споживчої аудиторії;
    • B2B і B2G сегменти споживання цільових товарів.
  4. Конкурентний аналіз ринку:
    • рейтинг і характеристики прямих і непрямих конкурентів;
    • частки ринкових гравців і позиція замовника;
    • сильні та слабкі сторони конкурентів;
    • застосовані стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
    • конкурентні ризики та шляхи їхньої мінімізації;
    • перегляньте описи ринкових звітів, у яких представлено розділи конкурентного аналізу. Зокрема, зверніть увагу на опис дослідження українського ринку офтальмології та ринку зарядних станцій.
  5. Дослідження каналів збуту:
    • опис і порівняння наявних способів реалізації продукції;
    • умови взаємодії з дистриб'юторами та ритейлерами;
    • ефективність промо-активностей у каналах збуту;
    • збут товарів у форс-мажорних умовах.
  6. Інвестиційна привабливість галузі:
    • факторний аналіз ринкових ніш;
    • SWOT- і PESTLE-аналіз;
    • карта ризиків і бар'єрів для організації та розвитку бізнесу.

Раз ви дочитали матеріал до цього моменту, ваш інтерес до пошуку аналітики ринку високий - рекомендуємо вам все ж ознайомитися з повним типовим змістом ринкового звіту.

У разі потреби можна замовити маркетингове дослідження, що включає:

  • виробничий аналіз:
    • сегментація поточного обсягу випуску товарів;
    • сировинна база і кон'юнктура поставок;
    • технологічний рівень і рентабельність виробництва;
    • доступність технологій, обладнання, підготовлених кадрів.
  • дослідження зовнішньоекономічної діяльності:
    • експортно-імпортні обсяги в натуральному та грошовому виразах;
    • структура зовнішніх поставок і митні збори;
    • актуальні санкції та торговельні обмеження.

У технічному завданні ініціатор може замовити маркетингове дослідження й інших аспектів ринку, які його цікавлять.

Заявку з бажанням замовити маркетингове дослідження надішліть нам, використовуючи контактні дані, зазначені на сайті.

Ми оперативно організуємо брифінг для:

  • вироблення спільного розуміння завдань і цілей;
  • визначення глибини і напрямів дослідження;
  • узгодження ресурсів і термінів;
  • розрахунку вартості роботи.

За підсумками брифінгу готується технічне завдання, яке максимально враховує інформаційні потреби замовника.

Рішення замовити маркетингове дослідження в Pro-Consulting дає змогу:

  • знизити ризики під час запуску нових продуктів і послуг;
  • виявити вільні ніші та точки зростання;
  • оптимізувати рекламний бюджет і канали просування;
  • поліпшити позиціювання компанії та підвищити лояльність клієнтів;
  • вчасно коригувати стратегію і тактику бізнесу.
Дата розміщення: 07.07.2025
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами