1079
Пропонуємо замовити маркетингове дослідження в Pro-Consulting
Замовити маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting - це означає не тільки отримати набір цифр і фактів про стан ринку. Це шлях до розуміння споживачів, виявлення нових можливостей і вироблення ефективної стратегії розвитку підприємства. Команда Pro-Consulting допомагає замовникам створити якісну інформаційну базу для прийняття обґрунтованих рішень на всіх етапах реалізації бізнес-проєкту.
Далі в статті ми розберемо деякі блоки ринкового звіту, але рекомендуємо вам уже зараз відвідати сторінку з повноцінним описом структури дослідження ринку.
Крім того, на сайті Pro-Consulting розміщено великий каталог, що включає майже 3000 готових ринкових звітів по Україні та інших країнах. Скористайтеся пошуком за ключовим словом - можливо, необхідні дані вже зібрані і можуть бути швидко адаптовані під специфіку вашого бізнесу.
Замовити маркетингове дослідження особливо доцільно для:
- інвестування в нових або діючих гравців;
- освоєння додаткових напрямів і ринкових ніш;
- протидії конкурентам;
- адаптації торговельної пропозиції під споживчі тренди;
- виходу на зовнішні ринки;
- мінімізації ризиків в умовах впливу кризових факторів.
Якщо замовити маркетингове дослідження в типовому комплексному вигляді, у звіті за його підсумками буде відображено такі відомості:
- Загальна ринкова інформація:
- обсяги виробництва, імпорту та експорту;
- поточна ємність ринку і динаміка;
- сегментація за товарами, операторами, географією та іншими ознаками;
- ключові фактори впливу і тренди розвитку;
- щоб отримати більш предметне розуміння реальної структури звіту по ринку, подивіться опис, наприклад, готового аналізу ринку кабелю для теплої підлоги або аналізу ринку яєць в Україні.
- Вимоги системи державного регулювання ринку:
- закони та інші нормативні акти;
- податкове навантаження і способи його оптимізації;
- умови зовнішньоторговельної діяльності;
- правила державних закупівель та участі в тендерах;
- можливі зміни в системі регулювання;
- якщо вам важко визначити, які саме ринкові дані будуть потрібні для вирішення вашого завдання, зв'яжіться з нашими консультантами. Ми допоможемо уточнити цілі та підготувати технічне завдання для підготовки аналітичного звіту.
- Аналіз споживчої сфери (можна замовити маркетингове дослідження із застосуванням не тільки кабінетних, а й польових методів - опитування, фокус-групи, глибинні інтерв'ю):
- портрет цільової аудиторії;
- моделі поведінки покупців на торговельних майданчиках різного формату;
- ставлення споживачів до певних товарів і брендів;
- умови лояльності споживчої аудиторії;
- B2B і B2G сегменти споживання цільових товарів.
- Конкурентний аналіз ринку:
- рейтинг і характеристики прямих і непрямих конкурентів;
- частки ринкових гравців і позиція замовника;
- сильні та слабкі сторони конкурентів;
- застосовані стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
- конкурентні ризики та шляхи їхньої мінімізації;
- перегляньте описи ринкових звітів, у яких представлено розділи конкурентного аналізу. Зокрема, зверніть увагу на опис дослідження українського ринку офтальмології та ринку зарядних станцій.
- Дослідження каналів збуту:
- опис і порівняння наявних способів реалізації продукції;
- умови взаємодії з дистриб'юторами та ритейлерами;
- ефективність промо-активностей у каналах збуту;
- збут товарів у форс-мажорних умовах.
- Інвестиційна привабливість галузі:
- факторний аналіз ринкових ніш;
- SWOT- і PESTLE-аналіз;
- карта ризиків і бар'єрів для організації та розвитку бізнесу.
Раз ви дочитали матеріал до цього моменту, ваш інтерес до пошуку аналітики ринку високий - рекомендуємо вам все ж ознайомитися з повним типовим змістом ринкового звіту.
У разі потреби можна замовити маркетингове дослідження, що включає:
- виробничий аналіз:
- сегментація поточного обсягу випуску товарів;
- сировинна база і кон'юнктура поставок;
- технологічний рівень і рентабельність виробництва;
- доступність технологій, обладнання, підготовлених кадрів.
- дослідження зовнішньоекономічної діяльності:
- експортно-імпортні обсяги в натуральному та грошовому виразах;
- структура зовнішніх поставок і митні збори;
- актуальні санкції та торговельні обмеження.
У технічному завданні ініціатор може замовити маркетингове дослідження й інших аспектів ринку, які його цікавлять.
Заявку з бажанням замовити маркетингове дослідження надішліть нам, використовуючи контактні дані, зазначені на сайті.
Ми оперативно організуємо брифінг для:
- вироблення спільного розуміння завдань і цілей;
- визначення глибини і напрямів дослідження;
- узгодження ресурсів і термінів;
- розрахунку вартості роботи.
За підсумками брифінгу готується технічне завдання, яке максимально враховує інформаційні потреби замовника.
Рішення замовити маркетингове дослідження в Pro-Consulting дає змогу:
- знизити ризики під час запуску нових продуктів і послуг;
- виявити вільні ніші та точки зростання;
- оптимізувати рекламний бюджет і канали просування;
- поліпшити позиціювання компанії та підвищити лояльність клієнтів;
- вчасно коригувати стратегію і тактику бізнесу.