Маркетинговий аналіз: лише один дзвінок, і ви в курсі справи
2107

Маркетинговий аналіз: лише один дзвінок, і ви в курсі справи

Маркетинговий аналіз ринків - один із основних видів діяльності Pro-Consulting. З 2004 року нам довірили провести маркетинговий аналіз понад тисячу клієнтів. Серед наших замовників як гіганти вітчизняного та іноземного бізнесу, так і менші підприємства, а також інші організації, що цікавляться станом тієї чи іншої сфери бізнесу, і навіть окремі приватні особи. Всі, хто звернувся за маркетинговим аналізом до нашої фірми, отримали відомості, необхідні для досягнення намічених цілей:

  • оновлення асортименту пропозиції;
  • освоєння нових напрямів діяльності;
  • збільшення частки та підвищення стійкості на ринку;
  • мінімізації впливу кризових факторів;
  • пошуку ринків збуту;
  • реалізації інвестиційних проектів

З результатами кожного з більш ніж двох тисяч виконаних Pro-Consulting маркетингових аналізів можна ознайомитися, придбавши звіт у магазині готових проектів. Отримати власний маркетинговий аналіз також дуже просто – достатньо скористатися нашими контактними даними.

Порядок реалізації послуги «маркетинговий аналіз»

Досвід дозволив нашим аналітикам відточити маркетинговий аналіз, відпрацювати методику оптимального залучення сил і засобів, щоб клієнт, з одного боку, отримав всю потрібну йому інформацію, з іншого боку, зробив це за прийнятні час і ціну.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку флоат-скла в Україні (2022 рік)

У Pro-Consulting практикується індивідуальний підхід до кожного замовника послуги «маркетинговий аналіз». Після отримання вашої заявки ми зв'яжемося з вами для:

1. Звірки розуміння поставлених клієнтом цілей та завдань.

2. Складання технічного завдання на виконання робіт виходячи з типової структури маркетингового аналізу, що включає:

  • розділ із загальними даними:
    • виробництво, імпорт, експорт;
    • розрахунок ємності ринку;
    • структурування за важливими параметрами;
    • основні фактори впливу та тренди;
  • система держрегулювання галузі:
    • чинні нормативні акти;
    • ліцензування;
    • стандартизація;
    • податкове навантаження;
    • плани щодо реформування;

Читати також: Аналіз попиту

  • маркетинговий аналіз сфери споживання:
    • опис цільової аудиторії;
    • мотивація та очікування споживачів;
    • особливості споживання із використанням можливостей електронних майданчиків;
    • споживання у державному секторі;
    • споживання ринкових суб'єктів;
  • аналіз конкурентного середовища (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів):
    • перелік найбільших конкурентів – прямих та непрямих;
    • асортимент та властивості конкуруючих товарів;
    • співвідношення ринкових часток гравців;
    • стратегії конкурентної боротьби, що застосовуються;
  • маркетинговий аналіз каналів продажів:
    • перелік та характеристики доступних каналів реалізації продукції;
    • особливості комунікації з операторами каналів продажу;
    • застосування маркетингових інструментів просування товарів;
    • варіанти збутових політик у різних ринкових умовах;
  • маркетинговий аналіз рекламної сфери:
    • моніторинг рекламних повідомлень на різних носіях;
    • контент-аналіз споживчих запитів, формування рекламних ключів;
    • пропозиції до концепції та змісту рекламних кампаній;
    • контроль ходу та результативності рекламних акцій;

Більше 2000 готових аналізів ринків – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по своєму ринку

  • поточне ринкове становище клієнта:
    • частки ініціатора маркетингового аналізу у різних зрізах;
    • аудит внутрішніх та зовнішніх бізнес-процесів із залученням «таємного покупця» або «таємного дзвінка»;
    • виявлення можливостей для зміцнення ринкової позиції;
  • пошук ринків збуту чи імпорту, оцінка привабливості:
    • факторний маркетинговий аналіз кількох ринків;
    • ризики та можливості за результатами SWOT- та PEST-аналізу;
    • рекомендації до маркетингових стратегій становлення та розвитку нових підприємств.

Читати також: Аналіз експорту

3. Виділення необхідних для проведення маркетингового аналізу кадрових, інформаційних та технічних ресурсів, серед яких:

  • джерела даних з відкритим та обмеженим доступом;
  • власний колл-центр Pro-Consulting;
  • студія для проведення фокус-груп та інтерв'ю;
  • контент-аналізу Інтернету.

Для того, щоб замовити маркетинговий аналіз, зв'яжіться з нами по телефону або електронною поштою.

Читати також: Телефонні опитування населення

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами