2368
Маркетинговий аналіз: лише один дзвінок, і ви в курсі справи
Маркетинговий аналіз ринків - один із основних видів діяльності Pro-Consulting. З 2004 року нам довірили провести маркетинговий аналіз понад тисячу клієнтів. Серед наших замовників як гіганти вітчизняного та іноземного бізнесу, так і менші підприємства, а також інші організації, що цікавляться станом тієї чи іншої сфери бізнесу, і навіть окремі приватні особи. Всі, хто звернувся за маркетинговим аналізом до нашої фірми, отримали відомості, необхідні для досягнення намічених цілей:
- оновлення асортименту пропозиції;
- освоєння нових напрямів діяльності;
- збільшення частки та підвищення стійкості на ринку;
- мінімізації впливу кризових факторів;
- пошуку ринків збуту;
- реалізації інвестиційних проектів
З результатами кожного з більш ніж двох тисяч виконаних Pro-Consulting маркетингових аналізів можна ознайомитися, придбавши звіт у магазині готових проектів. Отримати власний маркетинговий аналіз також дуже просто – достатньо скористатися нашими контактними даними.
Порядок реалізації послуги «маркетинговий аналіз»
Досвід дозволив нашим аналітикам відточити маркетинговий аналіз, відпрацювати методику оптимального залучення сил і засобів, щоб клієнт, з одного боку, отримав всю потрібну йому інформацію, з іншого боку, зробив це за прийнятні час і ціну.
В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку флоат-скла в Україні (2022 рік)
У Pro-Consulting практикується індивідуальний підхід до кожного замовника послуги «маркетинговий аналіз». Після отримання вашої заявки ми зв'яжемося з вами для:
1. Звірки розуміння поставлених клієнтом цілей та завдань.
2. Складання технічного завдання на виконання робіт виходячи з типової структури маркетингового аналізу, що включає:
- розділ із загальними даними:
- виробництво, імпорт, експорт;
- розрахунок ємності ринку;
- структурування за важливими параметрами;
- основні фактори впливу та тренди;
- система держрегулювання галузі:
- чинні нормативні акти;
- ліцензування;
- стандартизація;
- податкове навантаження;
- плани щодо реформування;
Читати також: Аналіз попиту
- маркетинговий аналіз сфери споживання:
- опис цільової аудиторії;
- мотивація та очікування споживачів;
- особливості споживання із використанням можливостей електронних майданчиків;
- споживання у державному секторі;
- споживання ринкових суб'єктів;
- аналіз конкурентного середовища (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів):
- перелік найбільших конкурентів – прямих та непрямих;
- асортимент та властивості конкуруючих товарів;
- співвідношення ринкових часток гравців;
- стратегії конкурентної боротьби, що застосовуються;
- маркетинговий аналіз каналів продажів:
- перелік та характеристики доступних каналів реалізації продукції;
- особливості комунікації з операторами каналів продажу;
- застосування маркетингових інструментів просування товарів;
- варіанти збутових політик у різних ринкових умовах;
- маркетинговий аналіз рекламної сфери:
- моніторинг рекламних повідомлень на різних носіях;
- контент-аналіз споживчих запитів, формування рекламних ключів;
- пропозиції до концепції та змісту рекламних кампаній;
- контроль ходу та результативності рекламних акцій;
Більше 2000 готових аналізів ринків – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по своєму ринку
- поточне ринкове становище клієнта:
- частки ініціатора маркетингового аналізу у різних зрізах;
- аудит внутрішніх та зовнішніх бізнес-процесів із залученням «таємного покупця» або «таємного дзвінка»;
- виявлення можливостей для зміцнення ринкової позиції;
- пошук ринків збуту чи імпорту, оцінка привабливості:
- факторний маркетинговий аналіз кількох ринків;
- ризики та можливості за результатами SWOT- та PEST-аналізу;
- рекомендації до маркетингових стратегій становлення та розвитку нових підприємств.
Читати також: Аналіз експорту
3. Виділення необхідних для проведення маркетингового аналізу кадрових, інформаційних та технічних ресурсів, серед яких:
- джерела даних з відкритим та обмеженим доступом;
- власний колл-центр Pro-Consulting;
- студія для проведення фокус-груп та інтерв'ю;
- контент-аналізу Інтернету.
Для того, щоб замовити маркетинговий аналіз, зв'яжіться з нами по телефону або електронною поштою.
Читати також: Телефонні опитування населення