Компанією Pro-Consulting у процесі маркетингового дослідження визначено та вивчено фактори впливу, проблеми та тенденції розвитку однієї з найважливіших продовольчих галузей нашої країни – ринку молочної продукції в Україні.
Ринок, що розглянули, включає такі види продукції:
Аналітичне дослідження ринку – дізнайтеся про можливості аналізу та прогнозування ринків
У продуктовій структурі ринку молочної продукції в Україні за перші вісім місяців 2020 року найбільшу частку мало питне молоко – 43%, кисломолочні продукти займали 20,4% обсягу ринку, морозиво та сири – 9,6% та 9,3% відповідно.
Моніторинг ринку молочної продукції в Україні дозволив визначити напрямок та динаміку зміни сировинної бази галузі, що досліджувалась, за період 2017-2020 років. На діаграмі закупівель сирого молока переробними підприємствами добре видно спадний тренд, що розпочався у 2018 році. Особливо сильний спад відзначений у секторі молока від присадибних господарств населення, потік сировини від великих агроферм зменшувався не так швидко.
Готовий аналіз ринку молочної продукції для дітей старше 3 років в Україні (2021 рік) – ознайомтеся з анотацією та структурою готового звіту по ринку
Більше 2000 готових аналізів ринків – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по своєму ринку
Аналіз ринку молочної продукції в Україні свідчить про наявність наступних проблемних моментів у сфері бізнесу:
Зниження обсягу сировинної бази ринку молочної продукції в Україні найбільше пов'язане зі скороченням кількості корів на приватних подвір'ях та у невеликих фермах. Причинами цього явища стали:
Найбільш конкурентоспроможними в умовах, що створилися на ринку молочної продукції в Україні, стали господарства з налагодженою централізованою системою збору та підготовки молока для подальшого постачання підприємствам харчопрому.
Готовий прогноз показників ринків продуктів харчування в Україні у 2021-2025 роках – ми можемо актуалізувати звіт за вашим запитом
Не всі учасники ринку молочної продукції в Україні працюють у рамках системи державного регулювання галузі. Близько 10-15% сирого молока потрапляє до недобросовісних виробників, з яких ті виготовляють фальсифікат. Розмір тіньового сегменту ринку молочної продукції в Україні оцінюється експертами на рівні 20-25% загального обсягу.
Зношене та застаріле обладнання, що використовується для отримання, транспортування та переробка сировини на ринку молочної продукції в Україні негативно позначається на якості продуктів харчування, що одержуються з нього.
Вас може зацікавити: Готовий аналіз ринку рослинного молока України (2021 рік)
Причинами зменшення продажів молока та продуктів із нього на внутрішньому ринку стали:
Читати також: Ринок яловичини в Україні, Ізраїлі, Китаї та країнах MENA
Втрата можливостей збуту за налагодженими раніше експортними каналами, зокрема Росії, сприяє скороченню, інколи ж і ліквідації виробничих потужностей на ринку молочної продукції в Україні.
Дедалі більше відчувається дефіцит кваліфікованих працівників у молочній галузі. Цьому сприяють:
Читати також: Ринок квашених овочів в Україні
Опитані у процесі маркетингового дослідження експерти ринку молочної продукції в Україні виділили такі фактори, що стримують перехід галузі на новий якісний рівень:
Для отримання найдокладнішої інформації про напрямки бізнесу, що вас цікавлять, замовляйте маркетингові дослідження ринків у компанії Pro-Consulting.
Читати також: Ринок макаронних виробів в Україні