Маркетинговий аналіз давно став однією з найбільш популярних послуг на консалтинговому ринку як України, так і інших країн світу.
Маркетинговий аналіз представляє собою збір, систематизацію та обробку даних про умови ведення економічної діяльності з певними товарами або послугами. Готовий маркетинговий аналіз є інформаційною базою управління бізнес-проектами – вже існуючими чи новими.
Зі структурами готових аналізів ринків ви можете ознайомитися в каталозі готових проектів.
Менеджерам підприємств маркетинговий аналіз необхідний для управління поточної діяльністю, але особливо корисний він під час прийняття ключових рішень, таких як:
Типова структура аналізу ринку доступна за цим посиланням.
Для інвесторів попередній маркетинговий аналіз надасть інформацію про ступінь інвестиційної привабливості ринку, існуючі на ньому можливості, ризики та бар'єри, обґрунтованість та реалізованість цілей інвестиційного проекту.
Компанія Pro-Consulting проводить маркетинговий аналіз із моменту виходу на консалтинговий ринок у 2004 році. За час діяльності у нас замовляли маркетинговий аналіз ринків більше 2100 разів, а замовниками стали понад тисячу клієнтів. Якість маркетингового аналізу від Pro-Consulting підтверджена на міжнародному рівні:
Замовивши у нас маркетинговий аналіз, клієнт отримує комплексну картину стану ринку протягом досліджуваного періоду з прогнозом розвитку на коротко чи середньострокову перспективу.
Типовий маркетинговий аналіз містить відомості за такими напрямами:
1. Загальний маркетинговий аналіз:
2. Огляд системи державного регулювання галузі:
3. Маркетинговий аналіз конкуренції (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів):
4. Споживчий маркетинговий аналіз:
5. Ціновий маркетинговий аналіз:
У якості прикладу структури маркетингового аналізу ринку, ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку паперових пакетів в Україні (2022 рік).
6. Ефективність продажів:
7. Інвестиційний маркетинговий аналіз:
Дізнайтеся більше про методи та інструменти маркетингового дослідження.
Кожен маркетинговий аналіз має результуючу частину з висновками, прогнозами та рекомендаціями аналітика.
Замовник може вказати в технічному завданні на маркетинговий аналіз, якому аспекту ринкової ситуації або напрямку дослідження приділити більшу увагу. Існує також можливість отримати оперативний маркетинговий аналіз у скороченому варіанті, достатньому для ознайомлення з ринком та попередньої оцінки ситуації.
Консультанти Pro-Consulting завжди готові надати детальну інформацію про послугу «маркетинговий аналіз».
Замовити маркетинговий аналіз можна за телефоном або електронною поштою.