Маркетинговий аналіз: суть пропозиції від Pro-Consulting
1491

Маркетинговий аналіз: суть пропозиції від Pro-Consulting

Маркетинговий аналіз давно став однією з найбільш популярних послуг на консалтинговому ринку як України, так і інших країн світу.

Маркетинговий аналіз представляє собою збір, систематизацію та обробку даних про умови ведення економічної діяльності з певними товарами або послугами. Готовий маркетинговий аналіз є інформаційною базою управління бізнес-проектами – вже існуючими чи новими.

Зі структурами готових аналізів ринків ви можете ознайомитися в каталозі готових проектів.

Менеджерам підприємств маркетинговий аналіз необхідний для управління поточної діяльністю, але особливо корисний він під час прийняття ключових рішень, таких як:

  • коригування маркетингової стратегії розвитку;
  • проведення ребрендингу;
  • зміна асортименту, складу чи властивостей товарів;
  • вихід на нові ринки;
  • визначення та здійснення антикризових заходів.

Типова структура аналізу ринку доступна за цим посиланням

Для інвесторів попередній маркетинговий аналіз надасть інформацію про ступінь інвестиційної привабливості ринку, існуючі на ньому можливості, ризики та бар'єри, обґрунтованість та реалізованість цілей інвестиційного проекту.
Компанія Pro-Consulting проводить маркетинговий аналіз із моменту виходу на консалтинговий ринок у 2004 році. За час діяльності у нас замовляли маркетинговий аналіз ринків більше 2100 разів, а замовниками стали понад тисячу клієнтів. Якість маркетингового аналізу від Pro-Consulting підтверджена на міжнародному рівні:

  • компанія стала членом авторитетної європейської дослідницької організації ESOMAR;
  • європейський банк реконструкції та розвитку надав Pro-Consulting статусу консультанта з програм розвитку малого та середнього бізнесу в Україні.

Замовивши у нас маркетинговий аналіз, клієнт отримує комплексну картину стану ринку протягом досліджуваного періоду з прогнозом розвитку на коротко чи середньострокову перспективу.

Типовий маркетинговий аналіз містить відомості за такими напрямами:

1. Загальний маркетинговий аналіз:

  • показники виробництва, імпорту та експорту продукції;
  • розрахунок ємності ринку та динаміки її зміни;
  • структура ринку;
  • найбільш вагомі фактори впливу на економічну ситуацію;
  • характерні для досліджуваного ринку тенденції розвитку.

2. Огляд системи державного регулювання галузі:

  • перелік та ключові положення нормативних актів;
  • правила та ставки оподаткування внутрішньо та зовнішньоекономічної діяльності;
  • умови участі у тендерах із державних закупівель;
  • озвучені плани щодо реформування умов роботи на ринку.

3. Маркетинговий аналіз конкуренції (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів):

  • перелік та характеристики великих операторів;
  • розподіл часток конкурентів за різними параметрами;
  • форми та методи конкурентної боротьби;
  • ризики для бізнесу замовника, пов'язані з конкуренцією.

4. Споживчий маркетинговий аналіз:

  • портрет та моделі поведінки споживачів;
  • результати опитувань споживачів за допомогою кол-центру Pro-Consulting;
  • споживчі запити, думки та настрої за результатами фокус-груп;
  • аналіз інтернет-запитів споживачів;
  • споживання у корпоративному та державному секторах.

5. Ціновий маркетинговий аналіз:

  • динаміка середніх цін на цільові товари;
  • структура собівартості та умови рентабельності виробництва;
  • фактори та поширені політики ціноутворення.

У якості прикладу структури маркетингового аналізу ринку, ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку паперових пакетів в Україні (2022 рік).

6. Ефективність продажів:

  • перелік та особливості використання каналів збуту;
  • умови співпраці з дистриб'юторами та рітейлерами;
  • аналіз рекламної галузі;
  • оцінка результативності рекламних акцій та кампаній.

7. Інвестиційний маркетинговий аналіз:

  • результати SWOT- та PEST-аналізу;
  • карта ризиків та бар'єрів для інвесторів;
  • можливості для виходу на ринок та розвитку нових гравців.

Дізнайтеся більше про методи та інструменти маркетингового дослідження.

Кожен маркетинговий аналіз має результуючу частину з висновками, прогнозами та рекомендаціями аналітика.

Замовник може вказати в технічному завданні на маркетинговий аналіз, якому аспекту ринкової ситуації або напрямку дослідження приділити більшу увагу. Існує також можливість отримати оперативний маркетинговий аналіз у скороченому варіанті, достатньому для ознайомлення з ринком та попередньої оцінки ситуації.

Консультанти Pro-Consulting завжди готові надати детальну інформацію про послугу «маркетинговий аналіз».

Замовити маркетинговий аналіз можна за телефоном або електронною поштою.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами