Ринок паперових пакетів в Україні: великий потенціал зростання
1751

Ринок паперових пакетів в Україні: великий потенціал зростання

Аналіз ринку паперових пакетів в Україні проведено компанією Pro-Consulting за період 2018 – 8 місяців 2022 року. Маркетингове дослідження містить відомості про:

  • показники та ємність ринку;
  • тенденції розвитку аналізованої сфери бізнесу;
  • особливості державного регулювання ринку паперових пакетів в Україні;
  • сировинні бази та технології виробництва;
  • основних операторів та розподіл часток між ними;
  • зовнішню торгівлю продукцією ринку паперових пакетів;
  • середні ціни та фактори ціноутворення;
  • споживчі тренди в різних секторах споживання;
  • інвестиційні можливості та ризики на ринку паперових пакетів в Україні;
  • прогноз стану ринку на 2023-2025 роки.

Готовий аналіз ринку паперових пакетів в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ринок паперових пакетів в Україні розвивається під впливом глобального екологічного тренду переходу на упаковку, що легко піддається вторинній переробці чи біологічному розкладанню. Продукція ринку паперових пакетів в Україні значною мірою відповідає зазначним вимогам, тому ця сфера бізнесу має значний потенціал для розвитку.

Ще одним позитивним фактором впливу на ринок паперових пакетів в Україні є неможливість тривалого зберігання деяких популярних видів товарів у пластиковій упаковці. Наприклад, у поліетиленовому пакеті швидко втрачають споживчі властивості борошно, кава, спеції, сухі будівельні суміші, вугілля.

Можливо, вам знадобиться готовий аналіз ринку упаковки для харчових продуктів в Україні (2021 рік) – Pro-Consulting актуалізує даний або будь-який інший звіт на ваш запит.

Перейнявшись ідеєю підвищення екологічності способу життя, багато споживачів не викидають якісно виготовлені та брендовані паперові пакети, а продовжують їх використовувати у повсякденному житті. Таким чином, люди з крафт-пакетами стають безкоштовними носіями зображеної на пакетах рекламної інформації.

Моніторинг ринку паперових пакетів в Україні показує стійку динаміку розвитку галузі у період 2018-2021 років, та різке падіння на 58% ринкового обсягу у першому півріччі 2022-го через війну.

Також може зацікавити: Аналіз ринку санітарно-гігієнічної паперової продукції та целюлози в Україні (2022 рік).

Каталізатором подальшого зростання ринку паперових пакетів в Україні має стати Закон №1489-IX про обмеження пластикових пакетів на території України, який набув чинності у грудні 2021 року. Він забороняє безкоштовне поширення у закладах роздрібної торгівлі тонких пластикових пакетів, крім надтонких для пакування м'яса, риби та подібних продуктів.

Разом з тим, експертні опитування, проведені в рамках аналізу ринку паперових пакетів в Україні, свідчать про існування ряду факторів, що гальмують ефект на розвиток цієї економічної сфери:

  • заборона використання пластикових пакетів стосується лише роздрібних магазинів і поширюється на сектор В2В, тому поліетиленова упаковка продовжує активно використовуватися суб'єктами інтернет-торгівлі та ФОП;
  • Держпродспоживслужба не в змозі ефективно контролювати всі торгові точки, обмежуючись перевіркою переважно великих рітейлових мереж, а невеликі магазини та інші місця торгівлі мають можливість перебувати поза увагою контролюючого органу та продовжувати активно використовувати пластикові пакети. 

Готовий аналіз ринку паперових пакетів в Україні (2022 рік) – перегляньте структуру звіту, статтю про який ви зараз читаєте.

Ціновий аналіз ринку паперових пакетів в Україні дозволив виділити такі параметри, що впливають на вартість продукції:

  • об'єм замовлення;

Якщо збільшується тираж пакетів, що виготовляються, то при збереженні інших параметрів зменшується ціна одиниці продукції. Однак зниження ціни зі збільшенням обсягу замовлення носить не лінійний характер через особливості застосування різних методів друку зображень. При використанні офсетного друку максимальне зниження ціни відбувається на середніх тиражах - від 500 до 3 тисяч штук. У нас також є готовий аналіз ринку флексодруку та ротогравюрного друку в Україні (2020 рік) – ми актуалізуємо звіт на ваш запит.

  • розмір пакета;

Збільшення розміру пакета означає підвищення його вартості, але знову за лінійним принципом. Якщо розмір і крій виробу нестандартні, і під час їх виробництва виходить більше відходів, ціна зростає.

  • тип та щільність паперу;
  • кольоровість, застосування одно- чи двостороннього друку малюнка;
  • вид ламінації;
  • наявність та матеріал додаткових елементів – люверси, мотузкові, стрічкові, паперові, гвинтові ручки.

Перед тим як замовляти дослідження (аналіз) ринку, ознайомтеся з його типовою структурою.

Окрім матеріальних витрат, у структурі витрат виробника продукції ринку паперових пакетів в Україні є й інші статті.

Докладніше про стан та прогнози розвитку сфери бізнесу можна прочитати в матеріалах готового маркетингового дослідження ринку паперових пакетів в Україні.
Понад 2000 готових аналізів ринків доступні у каталозі готових проектів

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами