Маркетингові звіти від Pro-Consulting – аналітика ринків
1613

Маркетингові звіти від Pro-Consulting – аналітика ринків

Інформацію про поточний та прогнозний стан ринків товарів та послуг містять маркетингові звіти, що складаються для клієнтів Pro-Consulting за результатами аналітичних досліджень. Маркетингові звіти є систематизованими та проаналізованими відомостями про наслідки впливу на ринок постійних та змінних факторів, таких як:

  • суспільно-політична та макроекономічна ситуація в країні;
  • відносини між державами у регіоні та світі в цілому;
  • система державного регулювання внутрішньо- та зовнішньоекономічної діяльності;
  • баланс попиту та пропозиції на цільовому та пов'язаних ринках;
  • діяльність провідних гравців;
  • настрої, очікування та можливості споживчої аудиторії;
  • події непереборної сили, ін.

Чим динамічніше змінюється ринкова ситуація, тим частіше виникає необхідність оновлення даних про неї, адже на підставі неактуальної інформації неможливо ефективно:

  • скоригувати асортимент товарів;
  • провести ребрендинг торгової марки;
  • розробити стратегію збільшення ринкової частки та протидії конкурентам;
  • створити канал експорту чи імпорту;
  • реалізувати інвестиційний проект.

Більше 1900 готових аналізів ринків – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по своєму ринку

Під час підготовки цих та інших важливих для долі бізнесу заходів насамперед замовляють маркетингові звіти про стан ринку.

Типовий зміст маркетингових звітів

Pro-Consulting займається ринковими дослідженнями з 2005 року, будучи членом Української Асоціації Маркетингу. За цей час нами надані маркетингові звіти для понад тисячі клієнтів, серед яких міжнародні корпорації, представники великого, середнього та малого бізнесу, фінансові та юридичні організації, приватні особи.

Дізнайтеся більше про аналіз зовнішньої торгівлі як частину маркетингового звіту

Кожен із замовників має свої власні цілі, тому Pro-Consulting практикує індивідуальний підхід до кожного кейсу. Разом з тим, у компанії проводиться аналіз ринків за відпрацьованими методиками, що добре зарекомендували себе, і дозволяють отримати найбільш повну і достовірну інформацію. Тому всі маркетингові звіти тією чи іншою мірою відповідають типовій структурі, що включає такі розділи:

1. Загальна інформація про ринок:

  • показники виробництва, імпорту та експорту товару;
  • визначення ємності ринку у динаміці;
  • структура ринку у важливих зрізах;
  • виявлені фактори впливу;
  • тенденції зміни ринкового середовища

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку дезінфекторів в Україні (2021 рік)

2. Рамки держрегулювання сфери бізнесу, що аналізується:

  • норми законів та підзаконних актів;
  • дозвільна документація;
  • податки та мита;
  • можливості участі у державних тендерах;
  • плани реформування галузі.

3. Маркетинговий звіт про споживче середовище:

  • опис та характеристика цільової аудиторії;
  • критерії вибору товарів, очікування, мотиви поведінки споживачів;
  • споживчі тренди;
  • споживання онлайн;
  • споживання суб'єктів ринку.

Маркетингові опитування – дізнайтесь більше про цей інструмент дослідження ринку

4. Конкурентний аналіз:

  • список основних прямих і непрямих конкурентів;
  • товарна пропозиція конкурентів;
  • розподіл ринкових часток;
  • основні тези маркетингових стратегій суб'єктів, що конкурують;
  • ризики та бар'єри для бізнесу клієнта, пов'язані з конкуренцією.

Аналіз конкурентів – дізнайтесь більше про цю складову маркетингового звіту

5. Маркетинговий звіт про канали збуту:

  • порівняльна характеристика наявних каналів збуту;
  • комунікація між операторами каналів збуту;
  • особливості просування продукції по різних каналах;
  • вибір збутової політики залежно від стану ринку.

6. Визначення поточної ринкової позиції замовника:

  • розрахунок загального обсягу ринку;
  • сегментація за операторами;
  • порівняння часток замовника та конкурентів;
  • аудит зовнішніх бізнес-процесів за допомогою «таємного дзвінка» та «таємного покупця»;
  • шляхи покращення ринкової позиції клієнта.

Також ми досліджуємо іноземні ринки – ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку яловичини в Україні, Ізраїлі, Китаї та країнах MENA у 2017 – 5 міс. 2021 р. в якості прикладу

7. Аналіз реклами та ефективності рекламних акцій:

  • моніторинг рекламних повідомлень;
  • контент-аналіз пошукових запитів;
  • рекомендації щодо складу та спрямованості рекламних кампаній;
  • незалежний аудит ходу та результатів рекламних акцій.

8. Маркетинговий звіт про інвестиційну привабливість ринку:

  • факторний аналіз кількох ринків;
  • ризики, бар'єри та можливості для інвестування за результатами SWOT- та PEST-аналізу.

Замовити маркетингові звіти від Pro-Consulting можна, скориставшись нашими контактними даними.

Можливо, вам буде цікаво прочитати про ринок електронної комерції в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами