Маркетингові дослідження: замовити або довірити своїм співробітникам?
1643

Маркетингові дослідження: замовити або довірити своїм співробітникам?

Особливістю підприємницької діяльності є те, що той, хто займається нею практично завжди відчуває дефіцит інформації. Справа в тому, що ринкові умови, в яких працює підприємство, постійно перебувають у стані зміни, на них впливають багато факторів, такі як:

  • діяльність органів влади, політичних і громадських організацій;
  • кон'юнктура внутрішнього та світового ринків товарів і сировини;
  • інфляційні процеси і валютні курси;
  • зміна складу гравців, перерозподіл часток між ними,  маркетингові стратегії, які використовуються конкурентами;
  • очікування і смаки споживчої аудиторії, тренди та ідеї.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку

Виходить, що постійно володіти вичерпною інформацією про ринок неможливо. Вихід - це періодичні маркетингові дослідження, замовити які можна в консалтинговій компанії або доручити своїм співробітникам.

Аргументи за те, щоб замовити маркетингове дослідження

Аналіз ринку проводиться з метою отримання якомога повнішої та достовірної інформації, на підставі якої приймаються важливі для бізнесу рішення, наприклад, про:

  • ребрендинг підприємства або торгової марки;
  • виведення на ринок нового товару;
  • освоєння додаткового напрямку діяльності;
  • розробку стратегії просування і розвитку;
  • створення каналів експорту або імпорту;
  • доцільність реалізації інвестиційного проекту.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку рослинного молока України (2021 рік) - за нею можна проаналізувати і ваш ринок

Успішність вирішення перерахованих вище завдань залежить від якості інформації, на підставі якої здійснюються заплановані дії. Але навіть якщо маркетингове дослідження проводиться з метою інформаційного забезпечення повсякденної діяльності, все одно його бажано виконати на максимально глибокому рівні. Такий рівень може забезпечити консалтингова компанія з досвідом і можливостями, у якій можна маркетингове дослідження замовити за цілком доступну ціну.

Маркетингові дослідження від компанії Pro-Consulting: наші переваги

Pro-Consulting має всі критерії якісного виконавця, у якого можна замовити маркетингове дослідження. Перерахуємо їх:

1. Досвід роботи та кейси

Pro-Consulting активно працює на ринку консалтингових послуг з 2005 року, коли вона влилася до лав учасників УАМ. З тих пір нашими аналітиками реалізовано понад 1880 аналізів ринків практично у всіх галузях економіки України і багатьох зарубіжних країн.

2. Позитивна репутація серед клієнтів

Клієнтами Pro-Consulting, які коли-небудь вирішили замовити аналіз ринку у нас, стали вже понад тисячу ринкових гравців, серед яких:

  • великі міжнародні корпорації - Johnson&Johnson, Coca-Cola, Nestle, L'Oréal, DuPont, Shell, Exxon, British Petroleum, Hyundai та інші;
  • гравці національного масштабу, що представляють великий, середній і малий бізнес;
  • торгові та дипломатичні представництва різних держав;
  • банки, фонди та інші фінансові організації;
  • юридичні фірми;
  • фізичні особи.

Кожен новий замовник має можливість ознайомитися з відгуками попередніх клієнтів в портфоліо Pro-Consulting.

3. Міжнародне визнання діяльності

Аналітики Pro-Consulting проводять аналізи ринків, дотримуючись всесвітньо визнаних стандартів однієї з найстаріших і шанованих дослідницьких організацій European Society of Marketing Research Professionals (ESOMAR). Завдяки цьому Pro-Consulting ще у 2010 році отримав статус консультанта за програмами для малого і середнього бізнесу Європейського банку реконструкції та розвитку. У 2011 році наша компанія, першою з українських, нагороджена міжнародною премією «Консультант року» імені Габріеля Аль-Салем.

Ознайомтеся з каталогом готових аналізів ринків - ймовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%

4. Технічне оснащення компанії

Маркетингові дослідження, замовити які можна в Pro-Consulting, проводяться із залученням як кабінетних, так і польових методів. Для цього в розпорядженні наших аналітиків є:

  • доступ до джерел вторинної інформації, таким як:
    • бази даних державних статистичних служб і митних органів;
    • звіти галузевих міністерств і відомств;
    • презентації учасників ринків;
    • матеріали бізнес-заходів;
    • дослідження сторонніх організацій;
    • публікації ЗМІ і вузькоспеціалізованих видань;
    • власні та партнерські інформаційні масиви;
  • апаратно-програмний комплекс для моніторингу та аналізу інформації з інтернету;
  • колл-центр для проведення телефонних опитувань будь-яких форм і рівнів складності;
  • спеціально обладнане студійне приміщення для онлайнових і офлайнових фокус-груп, глибинних інтерв'ю та експертних опитувань.

Якщо ви прийняли рішення маркетингове дослідження замовити у компанії Pro-Consulting, скористайтеся нашими контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами