Маркетингові дослідження у воєнний час
949

Маркетингові дослідження у воєнний час

Війна докорінно змінює як життя людей, так і умови ведення бізнесу. У військовій ситуації виживає той, хто своєчасно ухвалює правильні рішення. Інформаційну базу для таких рішень в економічній сфері може надати оперативно проведене маркетингове дослідження.

Більше 2000 готових маркетингових досліджень є в каталозі готових проектів.

Компанія Pro-Consulting надає можливість замовити маркетингові дослідження в експрес-варіанті. Головною їх перевагою є скорочений час проведення разом із інформаційним наповненням, достатнім для швидкого реагування на зміни ситуації на ринку.

З повним описом адаптованих під кризові часи структурами аналізу ринку ви можете ознайомитись за цим посиланням.

Маркетингове дослідження в умовах воєнного часу включає:

  • аналіз ринку з початку активних бойових дій;
  • вивчення реакції, стратегії та тактики конкурентів;
  • споживчий аналіз;
  • рекомендації щодо подолання кризових факторів у короткостроковій перспективі.

Також рекомендуємо ознайомитись із типовою структурою аналітичного дослідження ринку.

Замовити маркетингові дослідження можна за телефоном або електронною поштою компанії Pro-Consulting.

Дата розміщення: 16.08.2022
дивитися наступну новину

Інші новини

Будь ласка, оберіть мову:
Зв'язатися з нами
Подати заявку
Юридична особа
ФОП

Програма розстрочки

Сума, грн

Неправильна вартість

ЄДРПОУ *

Неправильний ЄДРПОУ

Ім'я представника компанії *

Обов'язкове поле Ім'я має бути вказане кирилицею

Телефон *

Неправильний номер телефону

Пошта *

Неправильний email

Коментар

Спочатку погодьтеся з умовами надання послуг та політикою конфіденційності
Заявку успішно подано!
Перейдіть за посиланням, щоб увійти в особистий кабінет та слідкувати за заявкою: https://web.edilo.com.ua/login
На жаль, сталася помилка
Вашу заявку не вдалося відправити, спробуйте ще раз, або зверніться в службу підтримки