Маркетингові дослідження у воєнний час
510

Маркетингові дослідження у воєнний час

Війна докорінно змінює як життя людей, так і умови ведення бізнесу. У військовій ситуації виживає той, хто своєчасно ухвалює правильні рішення. Інформаційну базу для таких рішень в економічній сфері може надати оперативно проведене маркетингове дослідження.

Більше 2000 готових маркетингових досліджень є в каталозі готових проектів.

Компанія Pro-Consulting надає можливість замовити маркетингові дослідження в експрес-варіанті. Головною їх перевагою є скорочений час проведення разом із інформаційним наповненням, достатнім для швидкого реагування на зміни ситуації на ринку.

З повним описом адаптованих під кризові часи структурами аналізу ринку ви можете ознайомитись за цим посиланням.

Маркетингове дослідження в умовах воєнного часу включає:

  • аналіз ринку з початку активних бойових дій;
  • вивчення реакції, стратегії та тактики конкурентів;
  • споживчий аналіз;
  • рекомендації щодо подолання кризових факторів у короткостроковій перспективі.

Також рекомендуємо ознайомитись із типовою структурою аналітичного дослідження ринку.

Замовити маркетингові дослідження можна за телефоном або електронною поштою компанії Pro-Consulting.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами