Маркетингові дослідження ринку для інформаційного забезпечення бізнесу
1075

Маркетингові дослідження ринку для інформаційного забезпечення бізнесу

Ринок, на якому працює підприємство або заплановано інвестиційний проект, є результатом взаємодії багатьох факторів, таких як:

  • економічна, політична, соціальна обстановка країни;
  • міжнародні відносини у регіоні та світі загалом;
  • діяльність органів структури державної влади;
  • конкурентна боротьба ринкових гравців – читайте про аналіз конкурентів;
  • стан та запити споживчої аудиторії;
  • науково-технічний прогрес;
  • форс-мажорні обставини, інше.

Маркетингові дослідження ринку замовляють для того, щоб бути в курсі поточної ситуації у обраній сфері діяльності, тенденцій та можливих сценаріїв зміни умов ведення бізнесу. Найбільш гостро маркетингові дослідження ринку потрібні в моменти прийняття важливих для долі бізнес-проекту рішень, наприклад:

  • освоєння додаткових ринкових ніш;
  • коригування складу торговельної пропозиції;
  • створення нового бренду або ребрендингу;
  • розроблення та реалізації стратегії розвитку;
  • форми та методи протидії конкурентам;
  • виділення інвестиційних ресурсів;
  • вихід з кризового стану та покращення ринкової позиції;
  • у якості прикладу, подивіться структуру аналізу ринку снеків в Україні – за аналогічною структурою можна дослідити ваш ринок.

Практика компанії Pro-Consulting показує, що найпопулярнішими серед клієнтів усіх категорій є комплексні маркетингові дослідження ринку. Вони дозволяють скласти цілісну картину середовища та умов ведення бізнесу, щоб згодом надійно спиратися на неї під час здійснення управлінської діяльності.

Комплексні маркетингові дослідження ринку проводяться за такими напрямами:

1. Загальний аналіз ринку:

  • характеристики виробництва, імпортних та експортних поставок;
  • розрахунок ємності ринку та аналіз динаміки його зміни;
  • сегментація ринку;
  • результати впливу найістотніших факторів;
  • тенденції розвитку ринкової ситуації

2. Нормативні правила роботи на ринку:

  • положення законів та підзаконних актів;
  • оподаткування у різних форматах ведення бізнесу;
  • необхідність та умови ліцензування та стандартизації;
  • організація державних тендерів та можливості участі в них;
  • озвучені плани реформування галузі;
  • у якості прикладу дослідження іноземного ринку, ознайомтеся з анотацією та структурою готового аналізу ринку готелів Болгарії та Греції.

3. Внутрішнє виробництво цільових товарів:

  • результати роботи та співвідношення часток найбільших виробників;
  • параметри сировинної бази;
  • доступність технологій та ресурсів;
  • структура собівартості та умови рентабельності виробництва

4. Зовнішньоторговельний контур ринку:

  • обсяги експортно-імпортних операцій у натуральному та грошовому вираженнях;
  • структура зовнішніх поставок;
  • митні збори;
  • чинні та можливі санкції, інші види обмежень зовнішньої торгівлі;
  • факторний аналіз зовнішніх ринків в організацію каналів експорту чи імпорту;
  • ознайомтеся з більш ніж 2300 кейсами щодо аналізу ринків від Pro-Consulting.

5. Споживання продукції цільового ринку:

  • структура та властивості споживчої аудиторії;
  • купівельна спроможність населення;
  • запити та моделі поведінки споживачів;
  • переважаючі споживчі тренди;
  • споживання товарів у корпоративному та державному сегментах.

6. Рівень конкуренції між ринковими суб'єктами:

  • частки основних конкурентів;
  • асортимент аналогічної продукції;
  • стратегії та прийоми конкурентної боротьби;
  • можливі ризики для бізнесу замовника, які походять від конкурентів.

7. Канали збуту та методи просування продукції:

  • характеристики можливих способів реалізації товарів;
  • особливості взаємодії з операторами каналів продажу;
  • ефективність реклами та інших засобів просування;
  • функціонування каналів збуту за умов зміни економічної ситуації.

8. Оцінка інвестиційного потенціалу ринку:

  • SWOT-аналіз;
  • PESTLE-аналіз;
  • бар'єри та ризики;
  • рекомендації щодо організації та розвитку бізнес-проектів.

Маркетингові дослідження ринку проводяться компанією Pro-Consulting відповідно до стандартів та рекомендацій, розроблених міжнародною дослідницькою асоціацією ESOMAR. Вони можуть бути реалізовані у будь-якій точці світу.

Замовити маркетингові дослідження ринку можна, звернувшись до Pro-Consulting по телефону або електронною поштою.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами