Маркетингове дослідження ринку: джерела даних
847

Маркетингове дослідження ринку: джерела даних

Проводячи маркетингове дослідження ринку, аналітики використовують якомога більше різнобічних відомостей із різних джерел.

Маркетингове дослідження ринку від компанії Pro-Consulting має необхідну замовнику повноту, оскільки містить інформацію від:

  • офіційних статистичних служб;
  • міністерств та відомств;
  • гравців, що конкурують;
  • профільних асоціацій;
  • незалежних організацій, які також проводять маркетингове дослідження ринку;
  • засобів масової інформації;
  • власних та партнерських баз даних.

З типовою структурою дослідження ринку ознайомтеся тут.

У разі потреби, маркетингове дослідження ринку може бути збагачене даними, здобутими за допомогою польових методів:

З кейсами клієнтів з маркетингових досліджень ознайомтесь у каталозі готових проектів.

Замовити маркетингове дослідження ринку можна, зв'язавшись із нами по телефону чи електронній пошті.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами