1019
Market report: робимо аналіз ринку для українських та іноземних замовників
Компанія Pro-Consulting не обмежується маркетинговими дослідженнями тільки українських ринків. Будучи учасником європейської дослідницької організації ESOMAR, Pro-Consulting проводить аналіз ринку за загальноприйнятими міжнародними стандартами, тому наш market report зрозумілий і може використовуватися в будь-якій країні світу. Далі ми в цьому матеріалі розглянемо деякі основні блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам ознайомитися і зберегти собі посилання на повну типову структуру дослідження ринку.
Серед сотень клієнтів, які замовляють аналіз ринку з моменту початку діяльності компанії 2004 року, є такі:
- транснаціональні корпорації;
- лідери національних економік;
- менеджери середнього та малого бізнесу;
- галузеві бізнес-асоціації;
- торгово-промислові палати;
- іноземні представництва;
- інвестиційні та кредитні організації;
- юридичні фірми;
- науково-дослідні установи;
- приватні особи.
З понад 2500 кейсами з аналізу ринків України та світу ви можете ознайомитися в каталозі готових проєктів. Будь-який звіт може бути актуалізований і адаптований під цілі та завдання вашого підприємства.
Market report від Pro-Consulting використовується для поточного управління підприємствами, визначення інвестиційного потенціалу ринку, розвитку бізнес-проєктів, розроблення та проведення антикризових заходів.
Комплексний аналіз ринку дає уявлення про поточний стан сфери бізнесу, напрямки її трансформації під впливом постійних і тимчасових чинників, наявні ризики, бар'єри та можливості для збереження і збільшення прибутковості.
Типовий market report містить відомості за напрямами:
- Загальний стан ринку:
- особливості функціонування сфери бізнесу в поточних умовах;
- показники виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
- динаміка ємності ринку протягом конкретного періоду;
- сегментація ринку за видами товарів, виробниками, постачальниками, географічними та іншими ознаками;
- фактори, що мають найбільший вплив на ринок;
- тенденції подальшого розвитку умов ведення бізнесу.
- Правила роботи на ринку, встановлені державою:
- основні положення нормативної бази;
- варіанти реєстрації підприємств, їхні відмінні риси;
- необхідність та умови отримання ліцензій, дотримання стандартів;
- податкове навантаження при здійсненні внутрішньо- і зовнішньоекономічних операцій;
- урядові програми підтримки бізнесу;
- порядок проведення державних закупівель та участі в тендерах приватних підрядників;
- плани влади щодо зміни системи державного регулювання галузі;
- більш повне уявлення про реальну структуру ринкового звіту вам допоможе отримати ознайомлення з описом, наприклад, готового аналізу ринку слабоалкогольних напоїв в Україні або аналізу ринку овочевої консервації в Іспанії.
- Споживчий аналіз ринку:
- профіль цільової аудиторії;
- результати проведення опитувань споживачів, фокус-груп, застосування інших кількісних і якісних методів дослідження;
- ключові запити потенційних покупців щодо цільових товарів;
- моделі поведінки споживачів на різних торговельних майданчиках;
- споживання продукції ринку бізнес-сектором і бюджетними організаціями.
- Конкурентний магкет report:
- рейтинг і характеризуючі дані основних конкурентів;
- розподіл часток суб'єктів ринку, визначення ринкової позиції замовника;
- асортимент продукції прямих і непрямих конкурентів;
- склад торговельних пропозицій конкурентів, їхні сильні та слабкі сторони;
- спрямованість і практична реалізація маркетингових стратегій конкурентів;
- конкурентні ризики для розвитку бізнесу клієнта;
- якщо ви не впевнені в тому, яка саме аналітика необхідна для досягнення поставлених перед вашим бізнесом цілей, поспілкуйтеся з нашим консультантом - він поставить корисні запитання і допоможе скласти технічне завдання - контакти.
- Збутовий аналіз ринку:
- перелік можливих каналів збуту, їх функціонування в поточних умовах;
- цінові та комунікативні політики операторів оптових і роздрібних продажів;
- застосування і ефективність методів просування залежно від способу реалізації продукції, що використовується;
- рекомендації з управління збутом у форс-мажорних умовах.
- Інвестиційний магкет report:
- SWOT-аналіз;
- PEST LE-аналіз;
- зведена карта ризиків і бар'єрів;
- вигідність ринків і ринкових ніш за результатами факторного порівняння.
Технічне завдання на аналіз ринку може містити й інші напрями дослідження відповідно до інтересів замовника.
У магазині Pro-Consulting можна купити, актуалізувати й адаптувати під свої потреби вже готовий market report. При цьому для юросіб можлива оплата в розстрочку.
Отримати детальну інформацію про можливості компанії Pro-Consulting з інформаційного забезпечення бізнесу та замовити аналіз ринку за власним технічним завданням можна, зв'язавшись з нами телефоном або електронною поштою.