Market report: робимо аналіз ринку для українських та іноземних замовників
594

Market report: робимо аналіз ринку для українських та іноземних замовників

Компанія Pro-Consulting не обмежується маркетинговими дослідженнями тільки українських ринків. Будучи учасником європейської дослідницької організації ESOMAR, Pro-Consulting проводить аналіз ринку за загальноприйнятими міжнародними стандартами, тому наш market report зрозумілий і може використовуватися в будь-якій країні світу. Далі ми в цьому матеріалі розглянемо деякі основні блоки ринкового звіту, але вже зараз рекомендуємо вам ознайомитися і зберегти собі посилання на повну типову структуру дослідження ринку.

Серед сотень клієнтів, які замовляють аналіз ринку з моменту початку діяльності компанії 2004 року, є такі:

  • транснаціональні корпорації;
  • лідери національних економік;
  • менеджери середнього та малого бізнесу;
  • галузеві бізнес-асоціації;
  • торгово-промислові палати;
  • іноземні представництва;
  • інвестиційні та кредитні організації;
  • юридичні фірми;
  • науково-дослідні установи;
  • приватні особи.

З понад 2500 кейсами з аналізу ринків України та світу ви можете ознайомитися в каталозі готових проєктів. Будь-який звіт може бути актуалізований і адаптований під цілі та завдання вашого підприємства.

Market report від Pro-Consulting використовується для поточного управління підприємствами, визначення інвестиційного потенціалу ринку, розвитку бізнес-проєктів, розроблення та проведення антикризових заходів.

Комплексний аналіз ринку дає уявлення про поточний стан сфери бізнесу, напрямки її трансформації під впливом постійних і тимчасових чинників, наявні ризики, бар'єри та можливості для збереження і збільшення прибутковості.

Типовий market report містить відомості за напрямами:

  1. Загальний стан ринку:
    • особливості функціонування сфери бізнесу в поточних умовах;
    • показники виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
    • динаміка ємності ринку протягом конкретного періоду;
    • сегментація ринку за видами товарів, виробниками, постачальниками, географічними та іншими ознаками;
    • фактори, що мають найбільший вплив на ринок;
    • тенденції подальшого розвитку умов ведення бізнесу.
  2. Правила роботи на ринку, встановлені державою:
    • основні положення нормативної бази;
    • варіанти реєстрації підприємств, їхні відмінні риси;
    • необхідність та умови отримання ліцензій, дотримання стандартів;
    • податкове навантаження при здійсненні внутрішньо- і зовнішньоекономічних операцій;
    • урядові програми підтримки бізнесу;
    • порядок проведення державних закупівель та участі в тендерах приватних підрядників;
    • плани влади щодо зміни системи державного регулювання галузі;
    • більш повне уявлення про реальну структуру ринкового звіту вам допоможе отримати ознайомлення з описом, наприклад, готового аналізу ринку слабоалкогольних напоїв в Україні або аналізу ринку овочевої консервації в Іспанії.
  3. Споживчий аналіз ринку:
    • профіль цільової аудиторії;
    • результати проведення опитувань споживачів, фокус-груп, застосування інших кількісних і якісних методів дослідження;
    • ключові запити потенційних покупців щодо цільових товарів;
    • моделі поведінки споживачів на різних торговельних майданчиках;
    • споживання продукції ринку бізнес-сектором і бюджетними організаціями.
  4. Конкурентний магкет report:
    • рейтинг і характеризуючі дані основних конкурентів;
    • розподіл часток суб'єктів ринку, визначення ринкової позиції замовника;
    • асортимент продукції прямих і непрямих конкурентів;
    • склад торговельних пропозицій конкурентів, їхні сильні та слабкі сторони;
    • спрямованість і практична реалізація маркетингових стратегій конкурентів;
    • конкурентні ризики для розвитку бізнесу клієнта;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме аналітика необхідна для досягнення поставлених перед вашим бізнесом цілей, поспілкуйтеся з нашим консультантом - він поставить корисні запитання і допоможе скласти технічне завдання - контакти.
  5. Збутовий аналіз ринку:
    • перелік можливих каналів збуту, їх функціонування в поточних умовах;
    • цінові та комунікативні політики операторів оптових і роздрібних продажів;
    • застосування і ефективність методів просування залежно від способу реалізації продукції, що використовується;
    • рекомендації з управління збутом у форс-мажорних умовах.
  6. Інвестиційний магкет report:
    • SWOT-аналіз;
    • PEST LE-аналіз;
    • зведена карта ризиків і бар'єрів;
    • вигідність ринків і ринкових ніш за результатами факторного порівняння.

Технічне завдання на аналіз ринку може містити й інші напрями дослідження відповідно до інтересів замовника.

У магазині Pro-Consulting можна купити, актуалізувати й адаптувати під свої потреби вже готовий market report. При цьому для юросіб можлива оплата в розстрочку.

Отримати детальну інформацію про можливості компанії Pro-Consulting з інформаційного забезпечення бізнесу та замовити аналіз ринку за власним технічним завданням можна, зв'язавшись з нами телефоном або електронною поштою.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами