Ринок міжкімнатних дверей в Україні: 85% обсягу ринку - у вітчизняних виробників
553

Ринок міжкімнатних дверей в Україні: 85% обсягу ринку - у вітчизняних виробників

Аналіз ринку міжкімнатних дверей в Україні проведено компанією Pro-Consulting у квітні 2024 року. Маркетингове дослідження дало змогу отримати відомості про:

  • загальні показники ринку міжкімнатних дверей в Україні;
  • ємність розглянутого ринку в 2021-2023 роках;
  • сегментацію ринку міжкімнатних дверей в Україні за походженням продукції та операторами;
  • фактори, що мають найбільший вплив на ринок міжкімнатних дверей в Україні, тенденції та проблеми його розвитку;
  • рівень конкуренції та розподіл часток суб'єктів даної сфери бізнесу;
  • динаміку виробництва товарів ринку міжкімнатних дверей в Україні;
  • структуру імпорту та експорту цільової продукції;
  • фактори та політику ціноутворення на ринку міжкімнатних дверей в Україні;
  • споживання товарів ринку міжкімнатних дверей в Україні;
  • ефективність каналів збуту;
  • інвестиційну привабливість ринку міжкімнатних дверей в Україні, ризики, бар'єри та можливості для реалізації бізнес-проектів.

Готовий аналіз ринку дверей (міжкімнатних) в Україні можна придбати на сайті компанії. У нас є ще одне дослідження українського ринку міжкімнатних дверей - ознайомтеся зі структурою і цього звіту. Усі готові проєкти по ринках можуть бути оновлені та адаптовані під цілі та завдання вашого підприємства.

Якщо ж ви плануєте аналізувати ринок за власним технічним завданням, ознайомтеся і збережіть собі посилання на типову структуру дослідження ринку.

Моніторинг ринку міжкімнатних дверей в Україні 2023 року показує, що ємність даного напряму бізнесу все ще не відновилася до рівня 2021 року, і ринок продовжує зазнавати деструктивного впливу факторів, пов'язаних із повномасштабною війною.

У поточних умовах ринок міжкімнатних дверей в Україні на 85% заповнений продукцією вітчизняного виробництва. Найчастіше міжкімнатні двері виготовляють із масиву натурального дерева, ДСП, МДФ, набірної деревини, шпону, скла з напиленням і без напилення. Матеріал виготовлення кожного конкретного виробу залежить від цінового сегменту, до якого він належить. Специфічні побажання споживачів ринку міжкімнатних дверей в Україні реалізуються дизайнерами в індивідуальному порядку. Можливо, вас також зацікавить оновлення готового аналізу ринку петель для міжкімнатних дверей або, наприклад, аналізу ринку МДФ-плит України.

Традиційно на ринку міжкімнатних дверей в Україні переважають класичні розпашні моделі, але останнім часом споживачі стали частіше обирати двері розсувного і прихованого типів.

Споживчий аналіз ринку міжкімнатних дверей в Україні включав вивчення запитів потенційних покупців цільових товарів до пошукової системи Google. З'ясувалося, що після початку широкомасштабної агресії Росії різко збільшилася кількість запитів українською мовою, а російською - зменшилася.

Найпоширенішими запитами щодо товарів ринку міжкімнатних дверей в Україні стали:

  • двері прихованого монтажу (приховані двері, двері без лиштви);
  • високі двері;
  • розсувні двері;
  • розумні двері;
  • білі двері.

Для суб'єктів, які планують вийти на ринок міжкімнатних дверей в Україні, і підприємств, що вже працюють у цій сфері, складено рекомендації для підвищення ефективності бізнесу:

  • розробити унікальну торговельну пропозицію, яка виділятиметься з низки пропозицій конкурентів; при цьому слід звернути увагу на зростання попиту на приховані та розсувні моделі та зниження інтересу споживачів до пофарбованих дверей. Можливо, вам стане в нагоді й дослідження ринку послуг дизайну інтер'єру, ремонту квартир, ринку землі вартості меблів і будівельних матеріалів в Україні.
  • працювати над постійним оновленням дизайну продукції, пропонуючи різні стилі, кольори та функціональність виробів; варто звернути увагу на стилі Лофт і Скандинавський, які можуть збагатити вигляд класичних щитових дверей;
  • розширювати споживчу аудиторію, створюючи збутові мережі в регіонах України; перспективними в цьому плані є Рівненська, Хмельницька, Вінницька, Житомирська та Київська області;
  • розробити наступальну маркетингову стратегію, що включає просування за допомогою онлайнової та офлайнової реклами, рекламних кампаній, участі в тематичних виставках та інших промо-акцій;
  • організувати комунікацію зі споживачами продукції ринку дверей (міжкімнатних) в Україні, надавши високий рівень сервісу та післяпродажну підтримку;
    широко використовувати соціальні мережі для реклами та взаємодії з покупцями;
  • встановити та розвивати партнерські відносини із суб'єктами пов'язаних ринків: архітекторами, будівельними компаніями, ремонтниками, які можуть просувати та використовувати продукцію певного бренду.

Більше інформації про стан цієї сфери бізнесу та можливості розвитку в ній можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку міжкімнатних дверей в Україні, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Джерело: Pro-Consulting

Читати також: Ринок сантехніки в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами