Кон'юнктурний аналіз ринку: підмога в справі отримання прибутку
1686

Кон'юнктурний аналіз ринку: підмога в справі отримання прибутку

Кон'юнктурою ринку в широкому розумінні цього терміна називають стан економічних умов ведення бізнесу в певному часовому проміжку. Як відомо, будь-яка сфера підприємницької діяльності зазнає впливу багатьох чинників, серед яких можна виділити постійно діючі:

  • політична і економічна ситуація в країні та світі;
  • державне врегулювання;
  • діяльність великих учасників ринку;
  • валютний курс і інфляційні процеси;
  • науково-технічний прогрес, ін.

Впливають на кон'юнктуру ринку і непостійні фактори, такі як:

  • сезонність попиту і пропозиції;
  • поява конкурентів;
  • форс-мажорні події - погодні аномалії, техногенні катастрофи, військові та політичні конфлікти.

В якості прикладу, ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку глазурі в Україні (2021 рік) - за аналогічною або розширеною структурою можна проаналізувати ваш ринок

Аналіз ринку дозволяє зібрати, систематизувати і проаналізувати актуальну інформацію про сферу бізнесу, яка цікавить замовника, виявити фактори впливу і тенденції розвитку, скласти прогноз на перспективу і видати рекомендації по стратегії подальшої діяльності підприємства з метою збереження і збільшення прибутковості.

Кон'юнктурний аналіз ринку також дуже корисний на етапі розгляду інвестиційних проектів, так як дозволяє визначити всі ризики, бар'єри та можливості для досягнення поставлених цілей до вкладення коштів.

Джерела інформації для аналізу ринку

Для проведення кон'юнктурного аналізу ринку агентство маркетингових досліджень має мати певний рівень можливостей щодо збору та обробки необхідних даних.

На сайті розміщені до покупки більш ніж 1880 готових звітів по ринках. Імовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%

Кон'юнктурний аналіз ринку від Pro-Consulting ґрунтується на інформації з трьох основних джерел:

  • відкриті джерела:
    • дані державних статистичних служб;
    • повідомлення і звіти профільних міністерств і відомств;
    • інформаційні масиви ЗЕД;
    • публікації ЗМІ;
  • корпоративні джерела:
    • вузькоспеціалізовані видання;
    • матеріали бізнес-форумів;
    • внутрішня інформація замовника;
    • звіти конкурентів;
    • дослідження сторонніх організацій;
    • власні та партнерські бази даних;
  • спеціальні джерела:
    • опитування населення і споживачів за допомогою колл-центру;
    • методи «таємний дзвінок» і «таємний покупець»;
    • фокус-групи;
    • глибинні інтерв'ю;
    • опитування експертів;
    • опитування співробітників конкуруючих фірм.

З переліком клієнтів Pro-Consulting ви можете ознайомитися тут

Отримані із зазначених вище джерел відомості піддаються аналітичній обробці, за результатами якої надається звіт про кон'юнктурний аналіз ринку відповідно до технічного завдання замовника.

Типова структура готового аналізу ринку

Кон'юнктурний аналіз ринку від Pro-Consulting може включати наступні розділи:

1. Загальний опис кон'юнктури ринку:

  • показники виробництва, імпорту, експорту в натуральному і грошовому вираженнях;
  • структурування ринку за видами продукції, географією, операторами та іншими параметрами, що цікавлять замовника;
  • рамки державного регулювання;
  • найбільш істотні фактори впливу на ринок;
  • тренди і прогнози зміни ринкових умов.

2. Дослідження конкурентного середовища:

  • рейтинг і опис прямих і непрямих конкурентів;
  • співвідношення ринкових часток гравців;
  • концепції просування брендів, що застосовуються конкурентами;
  • ризики та бар'єри, викликані конкуренцією.

3. Споживчий аналіз ринку:

  • портрет споживача;
  • баланс попиту і пропозиції;
  • споживчі очікування;
  • ставлення споживачів до представленого асортименту;
  • особливості різних форматів споживання - офлайн і онлайн;
  • споживання в сегментах В2В і В2G.

4. Визначення місця замовника на ринку:

  • загальна ємність ринку і частка клієнта;
  • порівняння з частками конкурентів і виявлення тенденцій зміни співвідношень;
  • аудит роботи замовника зі своїми клієнтами - «таємний дзвінок», «таємний покупець»;
  • можливості для поліпшення ринкової позиції.

5. Оцінка інвестиційної привабливості ринку:

  • пошук нових ринків для товарів за допомогою факторного аналізу;
  • ризики, бар'єри та можливості за результатами SWOT- і PEST-аналізу.

Можливі напрямки аналізу ринку не вичерпуються перерахованими вище розділами. У кожному конкретному випадку структура готового звіту визначається інтересами замовника.

Замовити кон'юнктурний аналіз ринку можна, зв'язавшись з Pro-Consulting.

Також прочитайте про дослідження конкурентів як частину аналізу ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами