Кон'юнктурою ринку в широкому розумінні цього терміна називають стан економічних умов ведення бізнесу в певному часовому проміжку. Як відомо, будь-яка сфера підприємницької діяльності зазнає впливу багатьох чинників, серед яких можна виділити постійно діючі:
Впливають на кон'юнктуру ринку і непостійні фактори, такі як:
В якості прикладу, ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку глазурі в Україні (2021 рік) - за аналогічною або розширеною структурою можна проаналізувати ваш ринок
Аналіз ринку дозволяє зібрати, систематизувати і проаналізувати актуальну інформацію про сферу бізнесу, яка цікавить замовника, виявити фактори впливу і тенденції розвитку, скласти прогноз на перспективу і видати рекомендації по стратегії подальшої діяльності підприємства з метою збереження і збільшення прибутковості.
Кон'юнктурний аналіз ринку також дуже корисний на етапі розгляду інвестиційних проектів, так як дозволяє визначити всі ризики, бар'єри та можливості для досягнення поставлених цілей до вкладення коштів.
Джерела інформації для аналізу ринку
Для проведення кон'юнктурного аналізу ринку агентство маркетингових досліджень має мати певний рівень можливостей щодо збору та обробки необхідних даних.
На сайті розміщені до покупки більш ніж 1880 готових звітів по ринках. Імовірність того, що ми вже досліджували ваш ринок - 90%
Кон'юнктурний аналіз ринку від Pro-Consulting ґрунтується на інформації з трьох основних джерел:
З переліком клієнтів Pro-Consulting ви можете ознайомитися тут
Отримані із зазначених вище джерел відомості піддаються аналітичній обробці, за результатами якої надається звіт про кон'юнктурний аналіз ринку відповідно до технічного завдання замовника.
Типова структура готового аналізу ринку
Кон'юнктурний аналіз ринку від Pro-Consulting може включати наступні розділи:
1. Загальний опис кон'юнктури ринку:
2. Дослідження конкурентного середовища:
3. Споживчий аналіз ринку:
4. Визначення місця замовника на ринку:
5. Оцінка інвестиційної привабливості ринку:
Можливі напрямки аналізу ринку не вичерпуються перерахованими вище розділами. У кожному конкретному випадку структура готового звіту визначається інтересами замовника.
Замовити кон'юнктурний аналіз ринку можна, зв'язавшись з Pro-Consulting.
Також прочитайте про дослідження конкурентів як частину аналізу ринку