in stock

Аналіз ринку шоколадної глазурі в Україні. 2021 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Травень 2021 року
Кількість сторінок: 19, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 13
Таблиць: 9
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
19350 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку шоколадної глазурі в Україні за 2019 - 2020 рр. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку в динаміці: визначено фактори впливу, проблеми розвитку. Аналітиками компанії було визначено обсяги виробництва шоколадної глазурі, розрахована ємність ринку в досліджуваний період. Визначено основні оператори ринку, їх частки. Досліджено зовнішню торгівлю на ринку (імпорт, експорт). Проведено факторний аналіз ринкових часток конкурентів на ринку.

В останні роки на ринку шоколадної глазурі спостерігається тенденція до розширення асортименту, зокрема, шляхом надання глазурі різних фруктових смаків.
Також відзначимо тенденцію до зростання споживання шоколаду в світі, тому і глазурі в тому числі. Кондитерська галузь розвивається, росте попит на особливий дизайн кондитерських виробів, що позитивно позначається на попиті на глазур. Однак в Україні при зменшенні купівельної спроможності населення попит на шоколадні вироби падає, що робить стримуючий вплив на досліджувану галузь.

Фактори впливу:
1. Сировина. Ринок імпортозалежний, оскільки какао не вирощується в Україні. Також ситуація на ринку залежить від ситуації на ринках молока, харчових добавок, цукру, питної води.
2. Логістика. Залежить від налагодженості транспортування як сировини, так і готової продукції. Крім того, важливим є наявність складських приміщень. Позитивним в цьому питанні є той факт, що глазур зберігається при кімнатній температурі, а значить, не вимагає спеціального холодильного обладнання.
3. Технології. Від них залежить кількість і якість виготовленої продукції, а також рентабельність виробництва.
4. Темпи розвитку галузей-споживачів. Це, в першу чергу, виробники кондитерської продукції, молочних десертів, а також споживання в В2С (відповідно, залежить від купівельної спроможності населення).
5. Регулювання бізнесу. Оподаткування підприємств впливає на рівень ділової активності.
6. Споживчі переваги. Залежно від них формується асортимент продукції, а також обсяги виробництва кожного з видів продуктів.

Проблеми розвитку:
1. Тенденція до зростання цін на цукор, що відбивається на цінах на глазур.
2. Сумнівна репутація кондитерської глазурі на ринку через інгредієнти, що входять в її склад і можуть шкодити здоров'ю при споживанні у великих кількостях, що через нечітке розмежування у свідомості споживача впливає на репутацію шоколадної глазурі.
3. Зростання цін на світовому ринку какао.

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку в 2019-2020 (виробництво + імпорт - експорт)
2. Основні оператори ринку (виробники та імпортери)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис
2.2. Частки ринку основних операторів ринку
2.3. Аналіз ринкових часток конкурентів
3. Виробництво продукції в 2019-2020 рр.
3.1. Динаміка виробництва в кількісних показниках
3.2. Динаміка виробництва у вартісних показниках
3.3. Частки виробників
4. Зовнішня торгівля
4.1. Експорт глазурі з України в 2019-2020 рр. (Обсяги, структура, географія, частки експортерів)
4.2. Імпорт глазурі в Україні в 2019-2020 рр. (Обсяги, структура, географія, частки імпортерів)
5. Аналіз продажів глазурі Шоколадній компанією Мир в 4 кв. 2020-1 кв. 2021 рр.

Перелік таблиць:

1. Розрахунок ємності ринку шоколадної глазурі в Україні в 2019-2020 рр., В натуральному вираженні, тис. Т
2. Розрахунок ємності ринку шоколадної глазурі в Україні в 2019-2020 рр., В грошовому вираженні, млн. Дол. США
3. Основні оператори ринку
4. Частки основних операторів ринку шоколадної глазурі в Україні в 2019-2020 рр., В натуральному вираженні, тис. Т,%
5. Аналіз динаміки ринкових часток основних операторів ринку шоколадної глазурі в Україні
6. Частки виробників шоколадної глазурі в Україні в 2019-2020 рр., В натуральному вираженні, тис. Т,%
7. Частки експортерів шоколадної глазурі з України в 2019-2020 рр., В натуральному і грошовому вираженні, т, тис. Дол. США,%
8. Частки імпортерів шоколадної глазурі в Україні в 2019-2020 рр., В натуральному і грошовому вираженні, т, тис. Дол. США,%
9. Частки покупців глазурі Шоколадній компанії Мир в 4 кв. 2020 року - 1 кв. 2 021 рр., В грошовому вираженні, млн. Дол. США,%

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка виробництва шоколадної глазурі в Україні в 2019-2020 рр., В натуральному вираженні, тис. Т,%
2. Динаміка виробництва шоколадної глазурі в Україні в 2019-2020 рр., В грошовому вираженні, млн. Дол. США,%
3. Обсяги експорту шоколадної глазурі з України в 2019-2020 рр., В натуральному вираженні, т
4. Обсяги експорту шоколадної глазурі з України в 2019-2020 рр., В грошовому вираженні, тис. Дол. США
5. Структура експорту шоколадної глазурі по виду з України, в натуральному вираженні,%
6. Географічна структура експорту шоколадної глазурі з України в 2019-2020 рр., В грошовому вираженні,%
7. Обсяги імпорту шоколадної глазурі в Україні в 2019-2020 рр., В натуральному вираженні, т
8. Обсяги імпорту шоколадної глазурі в Україні в 2019-2020 рр., В грошовому вираженні, тис. Дол. США
9. Структура імпорту шоколадної глазурі по виду в Україні, в натуральному вираженні,%
10. Географічна структура імпорту шоколадної глазурі в Україні в 2019-2020 рр., В грошовому вираженні,%
11. Обсяги продажу глазурі Шоколадній компанією Мир в 4 кв. 2020 року - 1 кв. 2 021 рр., В натуральному вираженні, т
12. Обсяги продажу глазурі Шоколадній компанією Мир в 4 кв. 2020 року - 1 кв. 2021 рр., В грошовому вираженні, млн. Дол. США
13. Структура продажів глазурі Шоколадній компанією Мир за видами і формою в 4 кв. 2020 року - 1 кв. 2021 рр., В натуральному вираженні,%

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами