1767
Комплексний аналіз ринку: ключові аспекти та значення для бізнесу
При розробці та реалізації бізнес-проектів обов'язково виникає необхідність зробити аналіз ринку, ціна якого вписується в рамки бюджету, але при цьому мають бути отримані всі необхідні відомості для обґрунтованого ухвалення рішень.
Зазвичай попереднє маркетингове дослідження необхідне у випадках:
- виведення на ринок нового підприємства чи товару;
- розширення сфери діяльності бізнесу шляхом освоєння нових напрямків чи ринкових ніш;
- пошуку зовнішніх ринків збуту чи імпорту;
- визначення стратегії конкурентної боротьби з метою покращення ринкової позиції;
- корекції складу торговельної пропозиції відповідно до очікувань та вимог споживачів;
- розробки комплексу заходів для виведення бізнесу із кризового стану.
Постійні клієнти Pro-Consulting добре знають, що при нестачі інформаційної бази для ефективного менеджменту можна легко та просто замовити аналіз ринку, ціна якого доступна для проекту будь-якого масштабу.
Серед сотень наших клієнтів зустрічаються як представники найбільших міжнародних корпорацій, так і власники малого бізнесу та просто фізичні особи.
Які дані зазвичай містить аналіз ринку
Ціна маркетингового дослідження безпосередньо залежить від обсягу робіт, необхідних для його проведення. Саме тому ми допомагаємо клієнту скласти технічне завдання таким чином, щоб він отримав лише дійсно необхідні дані про ринкову ситуацію та не платив за надмірність. Типове комплексне маркетингове дослідження зазвичай містить такі інформаційні блоки:
1. Загальні дані про ринок:
- обсяги виробництва та зовнішньої торгівлі;
- розрахунок ємності ринку та її динаміки протягом періоду, що досліджується;
- сегментація ринку за видами продукції, виробниками, постачальниками, географїєю та іншими значимими ознаками;
- основні чинники впливу на ринкову ситуацію;
- тенденції зміни умов функціонування ринку;
- у якості прикладу структури дослідження, перегляньте опис готового аналізу ринку УФ лаків в Україні.
2. Система державного регулювання галузі:
- положення чинних законів та підзаконних актів;
- податкове навантаження;
- умови ліцензування та необхідність відповідності стандартам;
- правила участі у закупівельних тендерах;
- озвучені плани реформування регулювання ринку.
3. Ціновий аналіз ринку:
- вартість продукції та її динаміка;
- цінові політики операторів;
- умови рентабельності виробництва та імпорту;
- фактори впливу та прогнозний рівень цін;
- мабуть, ми вже досліджували ваш ринок – знайдіть його у каталозі готових проектів.
4. Напруженість конкурентного середовища та умови конкуренції:
- перелік та характеристики прямих та непрямих конкурентів;
- асортимент та властивості продукції, що конкурує;
- стратегії та тактики конкурентної боротьби, що застосовуються;
- можливості та ризики для зміцнення ринкової позиції замовника;
- читайте більше про аналіз конкурентів.
5.Споживчий аналіз ринку:
- сегментація споживчої аудиторії;
- мотиви та моделі поведінки покупців у різних режимах споживання;
- ставлення споживачів до торгових пропозицій замовника дослідження та конкурентів;
- споживання у сегменті В2В;
- споживання державного сектору.
6.Канали реалізації продукції:
- перелік та умови функціонування каналів продажу;
- поведінка дистриб'юторів та рітейлерів;
- ефективність методів просування;
- критерії корекції структури продажу за зміни ринкових умов.
7.Інвестиційний аналіз ринку:
- ціна ризиків та бар'єрів ринку, що досліджується;
- факторне порівняння ринкових ніш;
- рекомендації щодо організації та розвитку нових гравців.
Клієнт визначає на яких напрямках, як глибоко та детально компанія Pro-Consulting проводитиме аналіз ринку. Ціна послуги формується за результатами погодження технічного завдання на спільному брифінгу замовника та виконавця. Замовити маркетингове дослідження можна, скориставшись контактними даними.