Ковбаса замість тушонки. Ринок м'ясних консервів падає
3394

Ковбаса замість тушонки. Ринок м'ясних консервів падає

Ринок м'ясних консервів падає, стверджують аналітики.
Основні причини дві. Перша - втрата російського ринку збуту. Друга - споживча, українці частіше купують сире м'ясо або ковбасні вироби.

Падіння ємності ринку зафіксували ще в 2015 році. Справа в тому, що виробники працювали в основному на експорт. В цей же час в Україні стали менше завозити імпортної м'ясної продукції. В результаті показники експортно-імпортного балансу покращилися, але обсяг внутрішнього ринку просів.

Для порівняння в 2015 році м'ясопереробні підприємства виробили 119,69 тис. тонн продукції. У 2016 році 90,36 тис. тонн. Тренд продовжився і в першій половині 2017 року, коли виробництво м'ясних консервів впало на 11,12% в порівнянні з аналогічним періодом попереднього року.

Значущу частину консервів виробляють з м'яса великої рогатої худоби (6,4%), з м'яса птахів - 3,9% і свинини - 3%. Але більшу частину ринку займають паштети, при виробництві яких використовується печінку і інші субпродукти з різних видів м'яса - 86,7%.

Головною причиною спаду виробництва м'ясних консервів стало нарощування обсягів виробництва ковбасних виробів, які почали займати частину ніші ринку м'ясних консервів. Крім цього скоротився випуск замороженого м'яса птиці (яке використовують для приготування консервів), в зв'язку з тим, що збільшилися обсяги випуску свіжого і охолодженого м'яса. Крім того, багато споживачів вважають за краще купувати свіже м'ясо і самостійно робити тушонку.

Важливим сегментом споживачів є люди, які на вихідних і в літній сезон проводять час на дачі. Ці споживачі частіше купують паштет, ніж класичні м'ясні консерви.

При виборі м'ясних консервів споживачі користуються такими критеріями:
- якість продукту;
- популярність і репутація виробника;
- ціна;
- упаковка (надійність, герметичність, тип упаковки (скло, жерстяна банка, поліамідна оболонка)).

Лідером у виробництві м'ясних консервів сьогодні є м'ясна фабрика «Фаворит Плюс». Портфель компанії включає 3 торгових марки: «Добров», «М'ясна лавка», «Ковбасний ряд».

 

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами