Найбільша кількість бісквітних виробів в України закуповує Казахстан - коментарі аналітиків Pro-Consulting. Голос.ua
1751

Найбільша кількість бісквітних виробів в України закуповує Казахстан - коментарі аналітиків Pro-Consulting. Голос.ua

Крім внутрішнього ринку, українські виробники поставляють бісквітні вироби і за кордон. Найбільша кількість бісквітів закуповує Казахстан (38,2% від загального обсягу експорту). Про це в коментарі кореспонденту ГолосUA заявили аналітики компанії Pro-Consulting.

За словами аналітиків, крім внутрішнього ринку, українські виробники поставляють бісквітні вироби і за кордон.

"Найбільшe кількість бісквітів закуповує Казахстан (38,2% від загального обсягу експорту). За ним розташувалися Білорусь (13,7%), Туреччина (10,7%), Азербайджан (8,6%) і Грузія (6,8% ). Успішність експорту в зазначені вище країни пояснюється їх вигідним географічним положенням. На українському ринку присутні і імпортні бісквітні вироби. Більше половини з них (51%) завозиться з Люксембургу, 28,5% постачає Італія, 16,3% - Німеччина, 1 , 6% - Туреччина, 1,2% - Румунія ", - розповіли експерти.

Нагадаємо, як зазначили раніше аналітики, виробництво бісквітних виробів в період з 2015 по 1 половину 2017 року Україна скорочувалася.

"Найбільшою популярністю серед українських споживачів бісквітної продукції користуються вироби вітчизняного виробництва. Такий патріотизм легко пояснюється тим, що ціни на місцеву випічку нижче ніж на імпортну, а її якість знаходиться на досить високому рівні. Українські виробники освоїли широкий асортимент продукції, що дозволяє задовольнити запити широких верств покупців, а пропаганда серед населення ідеї переважного придбання вітчизняної продукції дає їм хороший шанс для подальшого розвитку ", - відмітили в компанії.

Аналітики поінформували, що найбільшим попитом серед бісквітних виробів користуються рулети з різними начинками (шоколад, згущене молоко, фруктові джеми), торти і тістечка.

"Полюбилися населенню і змогли зайняти значну частку ринку бісквітів відповідні батончики. Так як турбота про закупівлі товарів для будинку в українських сім'ях лежить переважно на жінок, то саме вони у віці 20-40 років і складають основну аудиторію покупців бісквітів", - додали експерти.

Разом з тим, за словами аналітиків, такі вироби як і раніше знаходяться в середньому ціновому сегменті, так як виробники намагаються уникати різкого зростання цін, щоб не відлякати покупців.

У компанії відзначили, що загальноекономічну кризу в Україні позначився і на ринку кондитерських виробів, в тому числі і бісквітів.

"Виробництво в період з 2015 по 1 пол. 2017 року скорочувалося. І хоча в першому півріччі 2017 року відмічено збільшення ємності внутрішнього ринку бісквітних продуктів, сталося це за рахунок скорочення експорту. Відчутний негативний вплив на поставки українських бісквітів за кордон зробило закриття ринку Росії, а також обмеження транзиту через неї в країни Азії. Іншими факторами, які гнітюче діяли на виробництво бісквітної продукції, були: закриття підприємств на непідконтрольних територіях; зниження купівельної способності населення. Крім того, в рецептуру деяких видів бісквітів, наприклад, шоколадних, входять імпортні продукти, такі як какао, тому на собівартість їх виробництва впливають ще й зміни валютного курсу ", - підкреслили експерти.

"Тим більше, що ринок кондитерської продукції відрізняється швидким розширенням асортименту, при якому споживач легко може знайти альтернативу товару, що подорожчав. Незважаючи на поточну негативну динаміку, в наступні роки прогнозується зростання ринку бісквітних виробів на 3-5% щорічно. Це буде відбуватися в разі відновлення української економіки і зростанням доходів населення. Попит на класичні торти і тістечка носить стійкий характер, а, отже, їх продажі зростатимуть зі збільшенням фінансових можливостей покупців, хоть виробники цієї продукції також відчувають тиск з боку конкурентних новинок на кондитерському ринку ", - резюмували в компанії.

 

Джерело: Голос.ua

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами