Як замовити маркетингове дослідження в Pro-Consulting
1438

Як замовити маркетингове дослідження в Pro-Consulting

Клієнти компанії Pro-Consulting приймають рішення замовити маркетингове дослідження для отримання комплексних відомостей про поточний стан ринку, прогноз його подальшої зміни, можливості для створення, збереження та розвитку бізнесу. З понад 2300 кейсами з дослідження та аналізу ринків України та світу можна ознайомитись у каталозі готових проектів.

Замовити маркетингове дослідження доцільно для отримання інформаційної бази як для поточного управління підприємством, так і для забезпечення ключових заходів, таких як:

  • інвестування у нового чи існуючого ринкового гравця;
  • освоєння додаткових напрямів, сфер діяльності та ринкових ніш;
  • протидія прямим та непрямим конкурентам – аналіз конкурентів;
  • зміна торгової пропозиції відповідно до виявлених споживчих трендів;
  • вихід на зовнішні ринки для здійснення імпортних чи експортних операцій;
  • мінімізація впливу кризових чинників.

За підсумками первинного спілкування з вами складається технічне завдання, спрямоване на максимальне задоволення ваших запитів.

Найчастіше ініціатори хочуть замовити маркетингове дослідження за такими напрямками:

1. Загальна інформація про стан ринку:

  • обсяги виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
  • поточна ємність ринку та її тимчасова динаміка;
  • сегментація ринку за видами товарів, операторами, географією та іншими параметрами;
  • найбільш значущі чинники впливу на цільову сферу економіки;
  • тенденції та моделі подальшого розвитку ринкової ситуації.

2. Правила роботи на ринку, визначені державою:

  • положення законів та підзаконних нормативних актів;
  • податкове навантаження та варіанти її мінімізації;
  • можливості та обмеження зовнішньоторговельної діяльності;
  • порядок проведення державних закупівель та участі у тендерах;
  • відомі плани щодо зміни регулювання ринку;
  • в якості прикладу структури ринкового звіту перегляньте структуру аналізу ринку свіжого м'яса, копченостей та консервів в Україні.

3. Виробничий аналіз ринку:

  • сегментація обсягу виробництва цільових товарів;
  • місцева сировинна база, кон'юнктура зовнішніх ринків сировини та ресурсів;
  • поточний та можливий технологічний рівень виробництва;
  • умови забезпечення та збереження рентабельності виробничої діяльності.

4. Імпортери та експортери завжди хочуть замовити маркетингове дослідження зовнішньоекономічної діяльності:

  • обсяги експортно-імпортних операцій у натуральному та грошовому вираженнях;
  • структура зовнішніх поставок;
  • розподіл ринкових часток імпортерів;
  • розмір мита на певних напрямках;
  • міжнародні, національні санкції та інші рестрикції;
  • факторне порівняння зовнішніх ринків;
  • ви можете замовити звіт з іноземного ринку. У якості прикладу ознайомтеся з аналізом ринку газобетону у Польщі, Словаччині, Румунії та Угорщині.

5. Завжди важливо замовити маркетингове дослідження споживчої сфери:

  • опис споживчої аудиторії;
  • моделі поведінки покупців у різних форматах придбання товарів;
  • опціонально можна організувати телефонні опитування, фокус-групи, глибинні інтерв'ю споживачів;
  • споживання товарів у сегментах В2В та В2G.

6. Конкурентний аналіз ринку:

  • перелік та характеристики прямих та непрямих конкурентів;
  • розподіл часток суб'єктів, що конкурують, визначення стану замовника;
  • сильні та слабкі сторони пропозицій конкурентів;
  • стратегії та практичні прийоми конкурентної боротьби;
  • конкурентні ризики для реалізації планів клієнта.

7. Завжди можна замовити маркетингове дослідження каналів збуту продукції:

  • порівняльна характеристика існуючих каналів продажу;
  • особливості взаємодії з операторами каналів збуту;
  • ефективність методів просування залежно від способу реалізації;
  • доцільні структури збуту залежно від ринкової ситуації.

8. Інвестиційна привабливість ринку:

  • факторний аналіз ринкових ніш;
  • SWOT-аналіз;
  • PESTLE-аналіз;
  • мапа ризиків та бар'єрів для організації та розвитку бізнес-проектів.

Цю та іншу необхідну інформацію можна отримати, якщо замовити маркетингове дослідження у компанії Pro-Consulting, скориставшись нашими контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами