1704
Як замовити маркетингове дослідження в Pro-Consulting
Клієнти компанії Pro-Consulting приймають рішення замовити маркетингове дослідження для отримання комплексних відомостей про поточний стан ринку, прогноз його подальшої зміни, можливості для створення, збереження та розвитку бізнесу. З понад 2300 кейсами з дослідження та аналізу ринків України та світу можна ознайомитись у каталозі готових проектів.
Замовити маркетингове дослідження доцільно для отримання інформаційної бази як для поточного управління підприємством, так і для забезпечення ключових заходів, таких як:
- інвестування у нового чи існуючого ринкового гравця;
- освоєння додаткових напрямів, сфер діяльності та ринкових ніш;
- протидія прямим та непрямим конкурентам – аналіз конкурентів;
- зміна торгової пропозиції відповідно до виявлених споживчих трендів;
- вихід на зовнішні ринки для здійснення імпортних чи експортних операцій;
- мінімізація впливу кризових чинників.
За підсумками первинного спілкування з вами складається технічне завдання, спрямоване на максимальне задоволення ваших запитів.
Найчастіше ініціатори хочуть замовити маркетингове дослідження за такими напрямками:
1. Загальна інформація про стан ринку:
- обсяги виробництва, імпорту та експорту цільової продукції;
- поточна ємність ринку та її тимчасова динаміка;
- сегментація ринку за видами товарів, операторами, географією та іншими параметрами;
- найбільш значущі чинники впливу на цільову сферу економіки;
- тенденції та моделі подальшого розвитку ринкової ситуації.
2. Правила роботи на ринку, визначені державою:
- положення законів та підзаконних нормативних актів;
- податкове навантаження та варіанти її мінімізації;
- можливості та обмеження зовнішньоторговельної діяльності;
- порядок проведення державних закупівель та участі у тендерах;
- відомі плани щодо зміни регулювання ринку;
- в якості прикладу структури ринкового звіту перегляньте структуру аналізу ринку свіжого м'яса, копченостей та консервів в Україні.
3. Виробничий аналіз ринку:
- сегментація обсягу виробництва цільових товарів;
- місцева сировинна база, кон'юнктура зовнішніх ринків сировини та ресурсів;
- поточний та можливий технологічний рівень виробництва;
- умови забезпечення та збереження рентабельності виробничої діяльності.
4. Імпортери та експортери завжди хочуть замовити маркетингове дослідження зовнішньоекономічної діяльності:
- обсяги експортно-імпортних операцій у натуральному та грошовому вираженнях;
- структура зовнішніх поставок;
- розподіл ринкових часток імпортерів;
- розмір мита на певних напрямках;
- міжнародні, національні санкції та інші рестрикції;
- факторне порівняння зовнішніх ринків;
- ви можете замовити звіт з іноземного ринку. У якості прикладу ознайомтеся з аналізом ринку газобетону у Польщі, Словаччині, Румунії та Угорщині.
5. Завжди важливо замовити маркетингове дослідження споживчої сфери:
- опис споживчої аудиторії;
- моделі поведінки покупців у різних форматах придбання товарів;
- опціонально можна організувати телефонні опитування, фокус-групи, глибинні інтерв'ю споживачів;
- споживання товарів у сегментах В2В та В2G.
6. Конкурентний аналіз ринку:
- перелік та характеристики прямих та непрямих конкурентів;
- розподіл часток суб'єктів, що конкурують, визначення стану замовника;
- сильні та слабкі сторони пропозицій конкурентів;
- стратегії та практичні прийоми конкурентної боротьби;
- конкурентні ризики для реалізації планів клієнта.
7. Завжди можна замовити маркетингове дослідження каналів збуту продукції:
- порівняльна характеристика існуючих каналів продажу;
- особливості взаємодії з операторами каналів збуту;
- ефективність методів просування залежно від способу реалізації;
- доцільні структури збуту залежно від ринкової ситуації.
8. Інвестиційна привабливість ринку:
- факторний аналіз ринкових ніш;
- SWOT-аналіз;
- PESTLE-аналіз;
- мапа ризиків та бар'єрів для організації та розвитку бізнес-проектів.
Цю та іншу необхідну інформацію можна отримати, якщо замовити маркетингове дослідження у компанії Pro-Consulting, скориставшись нашими контактними даними.