Як провести аналіз ринку? Pro-Consulting допоможе
1861

Як провести аналіз ринку? Pro-Consulting допоможе

Сьогодні на ринки товарів та послуг впливають такі фактори, як:

  • міжнародні відносини між глобальними та регіональними силами;
  • зовнішньоторговельна санкційна війна;
  • енергетична криза;
  • баланс попиту та пропозиції на сировину та кінцеву продукцію;
  • тренди у технологічній, екологічній, фінансовій та інших сферах;
  • коливання настроїв та купівельної спроможності споживачів;
  • діяльність монополістів та просто великих гравців;
  • форс-мажорні обставини – пандемія, кліматичні аномалії, військові конфлікти, аварії техногенного характеру, епізоотії та інші.

Аналітичне дослідження ринку – ознайомтеся з типовою структурою готового звіту по ринку

Власники та менеджмент бізнес-структур чудово бачать і відчувають, як усі перелічені фактори змінюють умови роботи їхніх підприємств. Для того, щоб залишатися на плаву, їм доводиться діяти набагато інтенсивніше, ніж це було в більш спокійні та стабільні часи. Перше, що потрібне для своєчасного реагування на економічні трансформації – це актуальні та достовірні відомості про стан ринкового середовища. Тож питання «як провести аналіз ринку?» виникає в його учасників дедалі частіше.

Понад 1950 готових аналізів ринків – ознайомтеся із готовими кейсами Pro-Consulting

Як провести аналіз ринку? Вибір виконавця

Насправді питання «як провести аналіз ринку?» має лише два рішення:

  • впоратися власними силами;
  • найняти агенцію маркетингових досліджень.

Вибір одного із зазначених варіантів відповіді не такий вже й тяжкий. Якщо ініціатор питання «як провести аналіз ринку?» упевнений, що у його розпорядженні є достатньо ресурсів – кадрових, інформаційних, технічних, фінансових – для виконання роботи на потрібному рівні якості, він робить аналіз ринку самостійно. Якщо менеджер вважає, що краще, швидше та дешевше спрацює спеціалізована фірма, він віддає завдання на аутсорсинг професіоналам.

Готовий аналіз ринку будматеріалів в Україні (2021 рік) – в якості прикладу ознайомтеся зі структурою звіту по ринку

Переваги Pro-Consulting під час вирішення питання «як провести аналіз ринку?»

Агентство маркетингових досліджень Pro-Consulting займається вирішенням для своїх клієнтів насущного питання «як провести аналіз ринку?» з 2004 року. З того часу кількість реалізованих замовлень на вивчення різних ринків вже впритул наблизилася до двох тисяч штук, у чому легко можна переконатися, зазирнувши в магазин готових проектів Pro-Consulting.

Серед понад тисячі наших клієнтів, для яких питання «як провести аналіз ринку в Україні чи за кордоном?» вже давно вирішено, перебувають:

  • філії міжнародних корпорацій;
  • великі національні та зарубіжні компанії;
  • представники середнього та малого бізнесу;
  • посольства та торгові представництва іноземних держав;
  • банки та інвестиційні фонди;
  • юридичні фірми;
  • окремі фізичні особи.

Готовий аналіз ринку фруктових чіпсів та пастили в Україні (2021 рік) – за аналогічною структурою можна дослідити і ваш ринок

Всі вони тепер знають не просто як провести аналіз ринку, а як зробити це на максимально можливому якісному рівні. При виборі нашої команди як виконавця маркетингових досліджень вони керувалися тим, що Pro-Consulting:

  • має кваліфікованих аналітиків та величезний досвід роботи;
  • більше десяти років є консультантом ЄБРР з програм для середнього та малого бізнесу;
  • з 2004 року перебуває в УАМ;
  • першою з українських компаній нагороджено міжнародною премією імені Габріеля Аль-Салем «Консультант року»;
  • є членом міжнародної дослідницької асоціації European Society of Marketing Research Professionals (ESOMAR).

Для проведення кабінетних досліджень співробітники компанії мають доступ до широкого спектру інформаційних джерел:

  • офіційної статистики;
  • звітів урядових структур;
  • публікацій спеціалізованих видань та ЗМІ;
  • матеріалів бізнес-форумів;
  • презентацій ринкових суб'єктів;
  • результатів досліджень сторонніх організацій;
  • корпоративних баз даних – власних та партнерських.

Дізнатись більше: Аналіз зовнішньої торгівлі

У разі потреби команда Pro-Consulting має можливість організувати польові дослідження на власній технічній базі:

  • колл-центрі компанії, оснащеному CATI;
  • апаратно-програмному комплексі для моніторингу мереж Інтернету;
  • студії для проведення фокус-груп, глибинних інтерв'ю та опитувань по телефону.

Здобути всі ці ресурси у своє розпорядження для вирішення питання «як провести аналіз ринку?» дуже просто і зовсім не накладно, для цього необхідно лише скористатися нашими контактними даними.

Читати також: Аналіз частки ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами