1617
Вивчення ринку для організації та розвитку бізнесу
Економічна ситуація та умови роботи на споживчих ринках нині змінюються дуже динамічно. Вивчення ринку практично будь-якого товару чи послуги показує, що головним чинником впливу залишається війна. Водночас на ринки України та інших країн продовжують впливати:
- протидія центрів сил та їх сателітів на міжнародній арені;
- співвідношення попиту та пропозиції на товари у світовому, регіональному та національному масштабах;
- науково-технічний прогрес;
- активність усіх гілок та органів влади;
- діяльність ринкових суб'єктів, що конкурують;
- динаміка купівельної спроможності населення;
- споживчі настрої та тренди;
- різного роду форс-мажорні обставини.
З більш ніж 2300 готовими ринковими звітами ознайомтесь у каталозі готових проектів.
Регулярне вивчення ринку дає можливість бути в курсі поточної обстановки в цільовій сфері економічної активності, а також прогнозувати її зміну, будуючи на цьому базисі стратегію та тактику управління бізнесом.
Вивчення ринку особливо необхідне при прийнятті найважливіших рішень, таких як:
- поширення діяльності підприємства на нові ринкові ніші чи напрямки;
- коригування складу бренду, асортименту чи властивостей торгової пропозиції;
- проведення великої рекламної кампанії;
- вихід на зовнішні ринки для експорту чи імпорту продукції;
- інвестування у нового ринкового суб'єкта;
- виведення бізнесу із кризового стану;
- розробка маркетингової стратегії поліпшення позиції на ринку.
У якості прикладу реальної структури ринкового звіту перегляньте аналіз ринку грибів в Україні.
Вивчення ринку можна проводити самостійно за наявності необхідних для цього сил і коштів. Однак гравці, які прагнуть найкращого співвідношення ціни та якості, замовляють вивчення ринку у спеціалізованих агентствах маркетингових досліджень.
Компанія Pro-Consulting здійснює вивчення ринку на замовлення клієнтів з 2004 року. Робота будується на індивідуальній основі, що дозволяє найкраще задовольняти інформаційні запити замовників за оптимальні час та ціну.
Зазвичай наші клієнти замовляють вивчення ринку за такими напрямами:
1. Загальне вивчення ринку:
- обсяги виробництва, імпорту та експорту цільових товарів;
- ємність ринку та її тимчасова динаміка;
- сегментація ринку у зрізах, що визначаються замовников;
- основні чинники впливу;
- тенденції зміни ринкової ситуації
2. Правила роботи на ринку:
- нормативні актів;
- ставки податків та мит;
- ліцензійні умови;
- санкції та інші обмеження;
- можливість та порядок участі у державних тендерах;
- відомі плани реформування системи регулювання ринку.
3. Конкурентне вивчення ринку:
- рейтинг та характеристики прямих та непрямих конкурентів (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів);
- порівняння ринкових часток;
- переваги та недоліки торгових пропозицій;
- маркетингові стратегії, які використовують конкуренти;
- ризики для бізнесу замовника.
4. Споживче вивчення ринку:
- опис цільової аудиторії;
- очікування та переваги споживачів;
- ключові запити у пошукових системах;
- ставлення покупців до поточних торгових пропозицій;
- особливості придбання товарів онлайн та офлайн;
- споживання в секторах В2В та В2G.
5. Збутове вивчення ринку:
- порівняльні характеристики існуючих каналів реалізації продукції;
- комунікаційні та цінові політики операторів каналів продажів;
- дієвість методів просування на різних торгових майданчиках;
- варіанти оптимізації структури продажів при зміні ринкових умов.
6. Інвестиційний потенціал галузі:
- факторний аналіз ринкових ніш та зовнішніх ринків;
- SWOT-аналіз;
- PEST-аналіз;
- картка ризиків та бар'єрів для організації та розвитку бізнесу.
Вивчення ринку проводиться компанією Pro-Consulting за міжнародними стандартами ESOMAR, тому воно може бути реалізовано у будь-якій точці світу.
Замовити вивчення ринку за власним технічним завданням можна, скориставшись контактними даними.