Вивчення ринку для організації та розвитку бізнесу
1354

Вивчення ринку для організації та розвитку бізнесу

Економічна ситуація та умови роботи на споживчих ринках нині змінюються дуже динамічно. Вивчення ринку практично будь-якого товару чи послуги показує, що головним чинником впливу залишається війна. Водночас на ринки України та інших країн продовжують впливати:

  • протидія центрів сил та їх сателітів на міжнародній арені;
  • співвідношення попиту та пропозиції на товари у світовому, регіональному та національному масштабах;
  • науково-технічний прогрес;
  • активність усіх гілок та органів влади;
  • діяльність ринкових суб'єктів, що конкурують;
  • динаміка купівельної спроможності населення;
  • споживчі настрої та тренди;
  • різного роду форс-мажорні обставини.

З більш ніж 2300 готовими ринковими звітами ознайомтесь у каталозі готових проектів.

Регулярне вивчення ринку дає можливість бути в курсі поточної обстановки в цільовій сфері економічної активності, а також прогнозувати її зміну, будуючи на цьому базисі стратегію та тактику управління бізнесом.

Вивчення ринку особливо необхідне при прийнятті найважливіших рішень, таких як:

  • поширення діяльності підприємства на нові ринкові ніші чи напрямки;
  • коригування складу бренду, асортименту чи властивостей торгової пропозиції;
  • проведення великої рекламної кампанії;
  • вихід на зовнішні ринки для експорту чи імпорту продукції;
  • інвестування у нового ринкового суб'єкта;
  • виведення бізнесу із кризового стану;
  • розробка маркетингової стратегії поліпшення позиції на ринку.

У якості прикладу реальної структури ринкового звіту перегляньте аналіз ринку грибів в Україні.

Вивчення ринку можна проводити самостійно за наявності необхідних для цього сил і коштів. Однак гравці, які прагнуть найкращого співвідношення ціни та якості, замовляють вивчення ринку у спеціалізованих агентствах маркетингових досліджень.

Компанія Pro-Consulting здійснює вивчення ринку на замовлення клієнтів з 2004 року. Робота будується на індивідуальній основі, що дозволяє найкраще задовольняти інформаційні запити замовників за оптимальні час та ціну.

Зазвичай наші клієнти замовляють вивчення ринку за такими напрямами:

1. Загальне вивчення ринку:

  • обсяги виробництва, імпорту та експорту цільових товарів;
  • ємність ринку та її тимчасова динаміка;
  • сегментація ринку у зрізах, що визначаються замовников;
  • основні чинники впливу;
  • тенденції зміни ринкової ситуації

2. Правила роботи на ринку:

  • нормативні актів;
  • ставки податків та мит;
  • ліцензійні умови;
  • санкції та інші обмеження;
  • можливість та порядок участі у державних тендерах;
  • відомі плани реформування системи регулювання ринку.

3. Конкурентне вивчення ринку:

  • рейтинг та характеристики прямих та непрямих конкурентів (дізнайтеся більше про аналіз конкурентів);
  • порівняння ринкових часток;
  • переваги та недоліки торгових пропозицій;
  • маркетингові стратегії, які використовують конкуренти;
  • ризики для бізнесу замовника.

4. Споживче вивчення ринку:

  • опис цільової аудиторії;
  • очікування та переваги споживачів;
  • ключові запити у пошукових системах;
  • ставлення покупців до поточних торгових пропозицій;
  • особливості придбання товарів онлайн та офлайн;
  • споживання в секторах В2В та В2G.

5. Збутове вивчення ринку:

  • порівняльні характеристики існуючих каналів реалізації продукції;
  • комунікаційні та цінові політики операторів каналів продажів;
  • дієвість методів просування на різних торгових майданчиках;
  • варіанти оптимізації структури продажів при зміні ринкових умов.

6. Інвестиційний потенціал галузі:

  • факторний аналіз ринкових ніш та зовнішніх ринків;
  • SWOT-аналіз;
  • PEST-аналіз;
  • картка ризиків та бар'єрів для організації та розвитку бізнесу.

Вивчення ринку проводиться компанією Pro-Consulting за міжнародними стандартами ESOMAR, тому воно може бути реалізовано у будь-якій точці світу.

Замовити вивчення ринку за власним технічним завданням можна, скориставшись контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами