Копчені м'ясні вироби традиційно користуються популярністю у українців. Вони складають приблизно чверть вітчизняного м'ясного і ковбасного споживчого ринку. Копченості є незмінним пунктом святкового меню, але і в будні наші співвітчизники не проти побалувати себе смачною ковбасою, грудинкою або баликом. Максимально велике споживання цих продуктів в літній період. Продажі знижуються взимку (крім періоду новорічних свят), а також під час релігійних постів.
При виборі копченостей наші громадяни керуються особистими смаковими вподобаннями, але прислухаються і до рекомендацій знайомих. Важливими для споживачів є і популярність бренду, країна виготовлення, упаковка, дата випуску і термін придатності, ну і звичайно ж ціна. Купувати копчене м'ясо українці вважають за краще в супермаркетах (47%) і спеціалізованих м'ясних магазинах (38%) - саме цим торговим точкам покупці найбільше довіряють у питаннях контролю якості продукції, що реалізовується. І це не позбавлено сенсу, тому що тіньовий сектор, який займає близько 30% обсягу ринку копченостей, продає свої вироби в основному на ярмарках і продовольчих ринках.
Так само прочитайте статтю про ринок ковбасних виробів в Україні
А обережність у виборі м'ясних продуктів, в тому числі й копчених, зовсім не зашкодить з урахуванням періодично виникаючих на території нашої країни вогнищ африканської чуми свиней. Тому люди і довіряють найбільш відомим брендам, які ретельно підходять до вибору постачальників сировини. Найбільша конкуренція між брендами відзначається в середньому і преміальному цінових сегментах.
У нас на сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку м'ясних копченостей в Україні (2019 рік) - ознайомтеся зі структурою
Зовнішній контур ринку м'ясних копченостей представлений невеликими обсягами імпорту, в основному з Іспанії, Польщі та Італії. Експорт також незначний, але в останні роки має тенденцію до зростання. Найбільше українських копченостей поставляється до Грузії - 46,1% і Голландії - 37,0%.
Також вам буде корисна стаття про ринок вареної ковбаси, сосисок та сардельок
Щоб завоювати більше зовнішніх ринків, українським виробникам необхідно випускати продукцію відповідно до європейських стандартів, що передбачає застосування передових технологій копчення на сучасному обладнанні. Особливо перспективним є освоєння органічного виробництва м'яса і виробів з нього. Тому подальший розвиток на ринку копченостей можливий тільки за умови залучення додаткових інвестицій.
Пропонуємо вашій увазі статтю про ринок сирокопчених і сиров'ялених ковбас в Україні
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: