Аналіз сегменту ринку для тонкого налаштування бізнесу
966

Аналіз сегменту ринку для тонкого налаштування бізнесу

Комплексне маркетингове дослідження дозволяє його ініціатору вивчити ситуацію і умови роботи в сфері економічної активності, що його цікавить. Однак, як правило, бізнес-проекти, особливо на початкових етапах розвитку, не охоплюють весь ринок цілком, а зосереджуються на освоєнні найвигідніших ринкових ніш. Для їх детального розгляду проводиться сегментація та подальший аналіз сегменту ринку. Рекомендуємо вам ознайомитися з типовою структурою дослідження вже зараз за цим посиланням.

Таким чином, аналіз сегменту ринку є варіантом маркетингового дослідження, який дозволяє зібрати більше подробиць для вирішення таких завдань, як:

  • виведення на ринок та закріплення нового гравця;
  • освоєння підприємством додаткового напряму бізнесу;
  • випуск нового продукту чи вдосконалення вже існуючої торгової пропозиції;
  • планування та проведення заходів щодо просування товару чи бренду;
  • організація каналів експорту чи імпорту продукції;
  • коригування маркетингової стратегії відповідно до зміни ринкової ситуації;
  • протидія конкурентам у окремих сегментах ринку.

Замовивши аналіз сегменту ринку, клієнт отримує детальний звіт відповідно до технічного завдання. Зазвичай аналіз сегменту ринку включає:

1. Загальний аналіз сегменту ринку:

  • опис ринкової ніші та особливостей роботи у ній;
  • ємність сегменту ринку на підставі даних про виробництво, імпорт та експорт цільових товарів;
  • структура ринкового сегменту в зрізах, що цікавлять замовника;
  • основні фактори та тенденції зміни ситуації в цільовій сфері бізнесу;
  • у якості прикладу структури реального ринкового звіту перегляньте, наприклад, структуру аналізу ринку кондитерських виробів в Україні або аналізу експорту зернових та олійних культур з України.

2. Вимоги до ведення бізнесу, встановлені державою:

  • положення законів та підзаконних актів;
  • необхідність та умови отримання ліцензій, відповідності стандартам;
  • податкове навантаження під час проведення внутрішньо- та зовнішньоекономічних операцій;
  • практика проведення державних закупівель цільових товарів чи послуг, можливості та правила участі в них;
  • законопроекти та інші плани щодо реформування системи державного управління галуззю;
  • якщо ви не впевнені, яка саме ринкова аналітика вам потрібна для досягнення цілей та завдань підприємства, зв'яжіться з нашими консультантами – вони допоможуть скласти технічне завдання на дослідження – контакти.

3. Виробничий аналіз сегменту ринку:

  • показники роботи провідних виробників, їх технологічний рівень;
  • наявність та параметри місцевої сировинної та ресурсної бази;
  • кон'юнктура пов'язаних ринків;
  • структура собівартості виробництва, умови забезпечення прийнятного рівня рентабельності та конкурентоспроможності;
  • доступність передових технологій, обладнання, кваліфікованих кадрів;
  • повідомляємо, що ви можете пошукати вже готовий звіт по вашому ринку в каталозі готових проектів.

4. Дослідження ефективності каналів збуту продукції:

  • перелік та характеристики можливих способів реалізації товарів;
  • умови співробітництва з операторами каналів збуту;
  • дієвість методів просування залежно від способу продажу;
  • робота каналів збуту у форс-мажорних обставинах.

5. Споживчий аналіз сегменту ринку:

  • профіль цільової аудиторії;
  • споживчі вимоги до властивостей нішевих товарів;
  • моделі поведінки покупців на торгових майданчиках різного формату;
  • ставлення споживачів до певних товарів та брендів;
  • умови придбання та збереження лояльності;
  • особливості споживання цільових товарів у бізнес- та державному секторах.

6. Дослідження конкуренції у ринковому сегменті:

  • основні конкуренти замовника, зайняті ними ринкові частки;
  • спрямованість стратегій конкурентної боротьби, практичні результати реалізації;
  • сильні та слабкі сторони торгових пропозицій конкурентів;
  • конкурентні ризики та бар'єри для бізнесу замовника;
  • дізнайтесь більше про аналіз конкурентів.

7. Інвестиційний аналіз сегменту ринку:

  • факторне порівняння ринкових ніш;
  • SWOT-аналіз;
  • PEST-аналіз;
  • карта ризиків та бар'єрів;
  • можливості та рекомендації щодо організації та розвитку бізнесу.

Аналіз сегменту ринку може бути доповнений іншими відомостями відповідно до інформаційних потреб замовника. Для ретельного аналізу сегменту ринку компанія Pro-Consulting може задіяти як кабінетні, так і польові методи отримання даних на власній кадрової і матеріально-технічної базі.

Докладніше дізнатися про зміст послуги та замовити аналіз сегменту ринку можна, скориставшись нашими контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами