Аналіз ринку України – Pro-Consulting
2932

Аналіз ринку України – Pro-Consulting

Інформація про поточний та прогнозований стан ринку – це дуже важливий фактор збереження та зміцнення конкурентоспроможності підприємства. Чим повніші і достовірніші відомості, що є у менеджера, тим ефективніше буде складена і реалізована ним стратегія.

Аналіз ринку України від Pro-Consulting

Агентство маркетингових досліджень Pro-Consulting, яке є членом Української Асоціації Маркетингу з 2005 року і що входить до складу учасників європейської дослідницької асоціації ESOMAR, має у своєму розпорядженні всі необхідні кадрові, інформаційні та технічні ресурси для якісного проведення аналізу ринку України та зарубіжних країн.

Більше 2000 готових аналізів ринків – знайдіть звіт по своєму ринку

Готовий аналіз ринку України від Pro-Consulting у типовому варіанті містить дані за такими розділами:

1. Паспорт ринку:

  • показники виробництва, імпорту, експорту товарів;
  • розрахунок ємності ринку;
  • структурування за ключовими параметрами;
  • основні чинники впливу;
  • особливості та тренди розвитку.

2. Система державного регулювання:

  • перелік та вимоги нормативно-правових актів;
  • умови ліцензування діяльності;
  • обов'язкова та бажана стандартизація;
  • податкове навантаження;
  • правила участі у тендерах.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку флоат-скла в Україні (2022 рік)

3. Конкурентний аналіз ринку України:

  • перелік та рейтинг найбільш впливових конкурентів;
  • асортимент та властивості продукції, що конкурує;
  • стратегії конкурентної боротьби, що застосовуються;
  • ризики, які утворюються від діяльності конкурентів, варіанти їх мінімізації.

Дізнайтесь більше про аналіз конкурентів

4. Споживчий аналіз ринку України:

  • характеристики ядра цільової аудиторії;
  • настрої, мотивації та очікування споживачів за результатами телефонних опитувань та фокус-груп;
  • особливості онлайн-споживання;
  • споживання у секторі B2B;
  • споживання держбюджетних організацій.

5. Канали реалізації продукції:

  • опис усіх можливих каналів продажу;
  • принципи взаємодії з дистриб'юторами та рітейлерами;
  • ефективність маркетингових інструментів просування;
  • критерії вибору каналів реалізації залежно від стану ринку.

Для аналізу вашого ринку може підійти така сама структура дослідження: Аналіз ринку альтернативної олії в Україні (2021 рік)

6. Рекламна сфера:

  • результати моніторингу рекламних носіїв;
  • аналіз змісту онлайн-запитів потенційних споживачів;
  • рекомендації щодо спрямованості та складу рекламних акцій;
  • незалежний контроль перебігу рекламних кампаній.

7. Поточна позиція замовника аналізу ринку України:

  • розрахунок та порівняння ринкових часток клієнта та конкурентів;
  • оцінка ефективності роботи зі споживачами за допомогою «таємного дзвінка» або «таємного покупця»;
  • виявлені можливості для вдосконалення продукту та бізнес-процесів;
  • пропозиції до стратегії покращення ринкової позиції.

8. Аналіз ринку України з погляду його привабливості:

  • PEST-аналіз;
  • SWOT-аналіз;
  • виявлені ризики, бар'єри, можливості та переваги для інвестування.

Замовити аналіз ринку України та інших країн можна, скориставшись контактними даними Pro-Consulting.

У нинішніх умовах необхідність в оновленні відомостей про ринкову ситуацію в країні виникає все частіше, оскільки на економіку впливає ряд потужних факторів, що посилюють динаміку процесів, що відбуваються в ній, серед яких:

  • міжнародне становище у регіоні та світі в цілому;
  • взаємні економічні санкції протиборчих країн та союзів;
  • кон'юнктура енергетичного та інших сировинних ринків;
  • суспільно-політична, макроекономічна та військова ситуація всередині країни;
  • дії органів влади;
  • активність конкуруючих суб'єктів ринку;
  • купівельна спроможність та настрої споживачів;
  • форс-мажорні обставини.

Читати також: Аналіз впізнаваності бренду

Аналіз ринку України потрібен нашим клієнтам для планування та здійснення поточної діяльності, але особливо сильна потреба у свіжій інформації про ринок виникає в період підготовки та прийняття ключових для бізнесу рішень, пов'язаних із:

  • освоєнням нових продуктів чи напрямів діяльності;
  • реалізацією інвестиційних проектів;
  • протидією конкурентам;
  • створенням каналів експорту чи імпорту;
  • виведенням підприємства з кризи, тощо.

У зв'язку з тим, що аналіз ринку України необхідний для створення інформаційного базису, на якому будується стратегія діяльності та розвитку підприємства, доручити його варто найбільш кваліфікованим виконавцям, які мають досвід, можливості та репутацію у своєму професійному середовищі.

Читати також: Аналіз експорту

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами