2133
Аналіз ринку: Україна та інші країни
У магазині готових проектів компанії Pro-Consulting розміщено вже більше 1800 реалізованих матеріалів за послугою аналізу ринку. Україна є пріоритетною країною у наших клієнтів, але досить часто виникає необхідність провести маркетингове дослідження ринку іншої країни. Завдання, які вирішуються українськими замовниками при аналізі ринку України та інших країн не є однаковими.
На сайті розміщено понад 1800 готових аналізів ринків - перейдіть в каталог.
Типові завдання для дослідження аналізу ринку України:
- розробка маркетингової стратегії для розвитку бізнесу на внутрішньому ринку;
- корекція асортименту товарів і ребрендинг;
- підготовка рекламних кампаній;
- складання стратегії виведення підприємства з кризи;
- створення нового гравця на українському ринку.
Типові завдання для аналізу іноземних ринків:
- пошук найбільш підходящого експортного ринку для товару замовника;
- підготовка інвестування в іноземний ринок;
- організація каналу імпорту в Україну, визначення кола можливих партнерів і контрагентів.
Структура звіту за послугою аналізу ринку
Готовий аналіз ринку - України або іншої країни, що цікавить замовника - може мати такі основні інформаційні блоки:
1. Загальна характеристика і параметри ринку:
- опис ринкових умов і тенденцій їх зміни;
- поточні показники виробництва, імпорту і експорту;
- структура ринку в розрізах товарів, виробників, географії і так далі;
- державне регулювання та інші фактори впливу на ринок.
2. Конкурентний аналіз ринку:
- перелік прямих і непрямих конкурентів;
- концепції конкурентної боротьби, що застосовуються;
- сегментація ринку за частками операторів;
- конкурентні ризики і бар'єри для бізнесу замовника.
3. Зовнішньоторговельний аналіз ринку:
- експорт та імпорт в натуральному і грошовому вираженнях;
- динаміка зміни зовнішньоторговельних показників (прочитайте про аналіз зовнішньої торгівлі);
- структура зовнішньої торгівлі за географією, операторами, видами товарів та іншими ознаками;
- діючі і плановані торговельні мита;
- ризики та бар'єри для зовнішньоекономічної діяльності.
4. Споживчий аналіз ринку:
- телефонні опитування споживачів;
- фокус групи, інтерв'ю, експертні опитування;
- споживання онлайн;
- споживання в корпоративному секторі;
- державні закупівлі.
5. Канали збуту на цільовому ринку:
- перелік і характеристика можливих каналів збуту;
- цінові політики суб'єктів каналів збуту;
- ефективність реклами на каналах збуту;
- вибір каналів збуту в певних ринкових умовах.
6. Інвестиційний аналіз ринку - Україна та інші країни:
- факторний аналіз ринків для визначення пріоритетних напрямків експорту;
- бар'єри і можливості для нових гравців за результатами SWOT- і PEST-аналізу;
- аудит інвестиційних проектів.
Зазначений перелік напрямків досліджень не є вичерпним. Структура звіту в кожному конкретному випадку визначається технічним завданням замовника.
Замовити аналіз ринку можна за контактними даними.
Можливості Pro-Consulting в проведенні аналізу ринку
Дослідження і аналіз ринку здійснюється як кабінетними, так і польовими методами збору і обробки інформації. При аналізі ринку іншої країни застосовуються тільки кабінетні методи.
Джерела інформації для кабінетних досліджень - аналіз ринку України та інших країн:
- офіційні відомості державних статистичних служб;
- звіти міністерств та інших урядових органів;
- результати різних видів досліджень, що проводилися неурядовими організаціями;
- публікації в ЗМІ і вузькоспеціалізованих виданнях;
- презентації учасників ринку на економічних форумах та інших бізнес-заходах;
- власна база даних Pro-Consulting і інформаційні масиви наших партнерів.
Польові методи збору інформації, що використовуються при реалізації послуги аналізу українського ринку:
- телефонні опитування споживачів за допомогою штатного колл-центру Pro-Consulting;
- фокус-групи та глибинні інтерв'ю в студії або онлайн;
- експертні опитування;
- «Таємний покупець» і «таємний дзвінок»;
- аудит роздрібних торгових точок.
Вам також знадобиться дізнатися більше про дослідження конкурентів