Аналіз ринку: Україна та інші країни
1884

Аналіз ринку: Україна та інші країни

У магазині готових проектів компанії Pro-Consulting розміщено вже більше 1800 реалізованих матеріалів за послугою аналізу ринку. Україна є пріоритетною країною у наших клієнтів, але досить часто виникає необхідність провести маркетингове дослідження ринку іншої країни. Завдання, які вирішуються українськими замовниками при аналізі ринку України та інших країн не є однаковими.

На сайті розміщено понад 1800 готових аналізів ринків - перейдіть в каталог.

Типові завдання для дослідження аналізу ринку України:

  • розробка маркетингової стратегії для розвитку бізнесу на внутрішньому ринку;
  • корекція асортименту товарів і ребрендинг;
  • підготовка рекламних кампаній;
  • складання стратегії виведення підприємства з кризи;
  • створення нового гравця на українському ринку.

Типові завдання для аналізу іноземних ринків:

  • пошук найбільш підходящого експортного ринку для товару замовника;
  • підготовка інвестування в іноземний ринок;
  • організація каналу імпорту в Україну, визначення кола можливих партнерів і контрагентів.

Структура звіту за послугою аналізу ринку

Готовий аналіз ринку - України або іншої країни, що цікавить замовника  - може мати такі основні інформаційні блоки:

1. Загальна характеристика і параметри ринку:

  • опис ринкових умов і тенденцій їх зміни;
  • поточні показники виробництва, імпорту і експорту;
  • структура ринку в розрізах товарів, виробників, географії і так далі;
  • державне регулювання та інші фактори впливу на ринок.

2. Конкурентний аналіз ринку:

  • перелік прямих і непрямих конкурентів;
  • концепції конкурентної боротьби, що застосовуються;
  • сегментація ринку за частками операторів;
  • конкурентні ризики і бар'єри для бізнесу замовника.

3. Зовнішньоторговельний аналіз ринку:

  • експорт та імпорт в натуральному і грошовому вираженнях;
  • динаміка зміни зовнішньоторговельних показників (прочитайте про аналіз зовнішньої торгівлі);
  • структура зовнішньої торгівлі за географією, операторами, видами товарів та іншими ознаками;
  • діючі і плановані торговельні мита;
  • ризики та бар'єри для зовнішньоекономічної діяльності.

4. Споживчий аналіз ринку:

  • телефонні опитування споживачів;
  • фокус групи, інтерв'ю, експертні опитування;
  • споживання онлайн;
  • споживання в корпоративному секторі;
  • державні закупівлі.

5. Канали збуту на цільовому ринку:

  • перелік і характеристика можливих каналів збуту;
  • цінові політики суб'єктів каналів збуту;
  • ефективність реклами на каналах збуту;
  • вибір каналів збуту в певних ринкових умовах.

6. Інвестиційний аналіз ринку - Україна та інші країни:

  • факторний аналіз ринків для визначення пріоритетних напрямків експорту;
  • бар'єри і можливості для нових гравців за результатами SWOT- і PEST-аналізу;
  • аудит інвестиційних проектів.

Зазначений перелік напрямків досліджень не є вичерпним. Структура звіту в кожному конкретному випадку визначається технічним завданням замовника.

Замовити аналіз ринку можна за контактними даними.

Можливості Pro-Consulting в проведенні аналізу ринку

Дослідження і аналіз ринку здійснюється як кабінетними, так і польовими методами збору і обробки інформації. При аналізі ринку іншої країни застосовуються тільки кабінетні методи.

Джерела інформації для кабінетних досліджень - аналіз ринку України та інших країн:

  • офіційні відомості державних статистичних служб;
  • звіти міністерств та інших урядових органів;
  • результати різних видів досліджень, що проводилися неурядовими організаціями;
  • публікації в ЗМІ і вузькоспеціалізованих виданнях;
  • презентації учасників ринку на економічних форумах та інших бізнес-заходах;
  • власна база даних Pro-Consulting і інформаційні масиви наших партнерів.

Польові методи збору інформації, що використовуються при реалізації послуги аналізу українського ринку:

  • телефонні опитування споживачів за допомогою штатного колл-центру Pro-Consulting;
  • фокус-групи та глибинні інтерв'ю в студії або онлайн;
  • експертні опитування;
  • «Таємний покупець» і «таємний дзвінок»;
  • аудит роздрібних торгових точок.

Вам також знадобиться дізнатися більше про дослідження конкурентів

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами