Неможливо розробити ефективну маркетингову стратегію, не володіючи інформацією про поточні умови ведення бізнесу, запити споживчої аудиторії, діяльність конкурентів та інші відомості, які дають можливість якісно провести аналіз ринку. Маркетинг, як комплекс заходів, спрямованих на просування продукції, максимізацію продажу та отримання прибутку, обов'язково має спиратися на достовірну, достатню та актуальну інформаційну базу.
Коли зазвичай замовляють аналіз ринку
Менеджер підприємства або інвестор відчуває, що необхідно провести аналіз ринку, маркетинг за яким вибудовуватиметься, коли йому не вистачає відомостей для обґрунтування того чи іншого важливого рішення. Прикладами проектів, для яких потрібне попереднє маркетингове дослідження, є:
Перед тим, як розпочинати аналіз ринку, перегляньте типову структуру аналітичного дослідження.
Основні напрямки, за якими здійснюється аналіз ринку, маркетинг
1. Визначення загальних ринкових параметрів та характеристик.
За даними доступних фахівцям Pro-Consulting джерел виявляються обсяги виробництва продукції, що досліджується, імпортних та експортних поставок. Обчислюється ємність ринку та її динаміка протягом заданого періоду часу. Виробляється сегментація ринку в зрізах, що цікавлять замовника. Визначаються головні чинники впливу на ринкову ситуацію, і навіть тенденції її зміни. Висвітлюється система державного регулювання галузі та існуючі плани щодо її реформування.
2. Конкурентний аналіз ринку.
Маркетинг бізнесу будь-якого формату та масштабу неможливо будувати без урахування діяльності прямих та непрямих конкурентів. На цьому напрямі маркетингового дослідження розглядаються характеристики суб'єктів, що конкурують, та їх торгових пропозиції, порівнюються їх ринкові частки, оцінюються форми та методи конкурентної боротьби, що застосовуються, виявляються можливі ризики для підприємства замовника, що виходять від активності конкурентів. Ознайомтеся із понад 2300 структурами готових аналізів ринків.
3. Споживчий аналіз ринку.
Маркетинг завжди спрямований на споживача, тому менеджеру необхідно знати стан, стимули та моделі поведінки, очікування споживчої аудиторії. Аналітики Pro-Consulting мають можливість використовувати на цьому напрямі кількісні та якісні польові дослідження:
Додатково досліджується споживання цільової продукції в сегментах В2В і В2G.
4. Збутовий аналіз ринку.
Маркетинг здійснюється з метою забезпечення необхідного рівня та пошуку можливостей збільшення продажів. Замовнику потрібно якомога більше знати про особливості функціонування та використання існуючих каналів реалізації продукції, дієвість методів просування в кожному з них, комунікативних, цінових та інших політик дистриб'юторів та рітейлерів. Це допоможе створювати ефективні структури збуту за різних ринкових умов.
5. Інвестиційний та порівняльний аналіз ринку.
Маркетинг, спрямований на розвиток бізнес-проекту, базується на даних про існуючі можливості для цього, а також наявні ризики та бар'єри. Методом факторного аналізу компанія Pro-Consulting допомагає зацікавленим клієнтам знайти найбільш вигідний ринок для організації експорту або імпорту товарів. Зведена таблиця ризиків, загроз та бар'єрів, необхідний для оцінки інвестиційного потенціалу галузі, складається за результатами SWOT- та PESTLE-аналізу.
Компанія Pro-Consulting керується принципом індивідуального підходу до кожного замовника, добре розуміючи, що для підприємців аналіз ринку – маркетинг, від якого залежить успішність бізнесу.
Замовляйте маркетингові дослідження за власними технічними завданнями, скориставшись нашими контактними даними.