У процесі аналізу ринків на замовлення клієнтів компанія Pro-Consulting використовує як якісні, так і кількісні методи досліджень. Це дозволяє отримати найбільш повну картину поточної ситуації в економічній сфері, а також скласти прогноз її подальшого розвитку.
Кількісні дослідження у маркетингу спрямовані на отримання об'єктивної інформації, вираженої у конкретних одиницях виміру. У результаті комплексного маркетингового дослідження в такий спосіб визначаються:
Перед тим, як формувати технічне завдання для аналізу ринку, обов'язково перегляньте типову структуру дослідження ринку.
Кількісні дослідження у маркетингу можуть задіятися у межах кабінетних чи польових досліджень.
Кабінетні кількісні дослідження полягають у отриманні та аналізі вторинних даних з доступних досліднику джерел. Компанія Pro-Consulting використовує з цією метою:
Польові кількісні дослідження в маркетингу спрямовані на збирання та обробку первинної інформації в процесі безпосередньої взаємодії з її носіями. Основними методами кількісних польових досліджень, що використовуються в Pro-Consulting, є:
Телефонні кількісні дослідження в маркетингу проводяться в Pro-Consulting потужностями власного колл-центра. Колл-центр нашої компанії оснащений комплексом автоматизації телефонних опитувань та дозволяє проводити дослідження будь-якого рівня складності. Прикладом застосування кількісного методу є NPS-опитування, за допомогою якого можна обчислити індекс прихильності покупця до товару, послуги або бренду.
У процесі NPS-опитування обдзвонюється репрезентативна вибірка споживачів з проханням визначити за десятибальною шкалою ймовірність того, що респондент порекомендує торгову пропозицію, що досліджується, іншим людям. Отримані після обдзвону дані розподіляють за групами:
Індекс прихильності виходить у результаті віднімання відсотка детракторів із відсотка промоутерів.
Таке, на перший погляд, просте дослідження дозволяє виявити найважливіший для клієнтоорієнтованого бізнесу показник його роботи, адже від ступеню лояльності споживачів залежить обсяг продажу, прибутковість та перспективи розвитку підприємства.
На прикладі NPS-опитування чітко видно, що кількісні дослідження у маркетингу вимагають наявності у дослідника та залучення значних ресурсів – кадрових, інформаційних, матеріально-технічних та інших. Саме тому кількісні дослідження у маркетингу найчастіше не проводяться самостійно, а замовляються у спеціалізованих організаціях, таких як консалтингова агенція Pro-Consulting.
Ми почали застосовувати кількісні дослідження з маркетингу майже двадцять років тому, з 2004 року. З того часу і по сьогодні проведено понад 2300 ринкових аналізів на замовлення понад тисячі клієнтів. Більшість із ринків, що аналізувались, мають комплексний характер, тому якісні та кількісні дослідження в маркетингу повною мірою задіяні в процесі реалізації наших послуг.
Замовити маркетингове дослідження в компанії Pro-Consulting можна, зв'язавшись з нами по телефону або електронною поштою.