Аналіз ринку та конкурентів у типовій структурі маркетингового дослідження
714

Аналіз ринку та конкурентів у типовій структурі маркетингового дослідження

Клієнти компанії Pro-Consulting замовляють маркетингові дослідження відповідно до своїх потреб в інформації про стан сфери бізнесу, що їх цікавить. Типовий звіт містить аналіз ринку і конкурентів, а також інших аспектів економічної ситуації.

Комплексний аналіз ринку і конкурентів зазвичай містить:

  1. Загальні відомості про сферу бізнесу:
    • опис ринкових взаємодій;
    • узагальнені показники випуску, імпорту та експорту цільових товарів;
    • ємність ринку та її динаміка протягом досліджуваного періоду;
    • сегментація ринку за видом продукції, виробниками, географією продажів і в інших значущих зрізах;
    • основні чинники функціонування ринку;
    • переважаючі тенденції подальшої зміни стану ринку;
    • у якості прикладу структур реальних ринкових звітів, ознайомтеся, наприклад, зі структурою готового аналізу консервованих продуктів в Україні або аналізу ринку промислового швейного обладнання в Польщі.
  2. Система державного регулювання цільової сфери економічної активності:
    • зміст нормативних актів, що регулюють ринок;
    • можливі варіанти формалізації бізнес-проектів;
    • умови отримання ліцензій та відповідності стандартам;
    • податкове навантаження в різних форматах діяльності підприємства;
    • порядок проведення державних закупівель та участі в тендерах приватних постачальників;
    • відомі плани влади щодо зміни правил роботи на ринку;
    • якщо ви не впевнені в тому, яка саме ринкова аналітика вам необхідна, порадьтеся з нашим консультантом - контакти.
  3. Суб'єктний аналіз ринку і конкурентів:
    • список, рейтинг і основні характеристики суб'єктів, що конкурують;
    • розподіл ринкових часток конкурентів, визначення позиції ініціатора дослідження;
    • асортимент, властивості, сильні та слабкі сторони конкуруючих товарів і брендів;
    • спрямованість, зміст і практичні результати стратегій конкурентної боротьби;
    • ризики та бар'єри для розвитку бізнесу, спричинені діяльністю конкурентів;
    • також більш предметне уявлення про маркетингове дослідження допоможе отримати опис, наприклад, готового аналізу ринку заморожених напівфабрикатів в Україні або аналізу ринку послуг хімчисток у Львові. Будь-який готовий звіт буде актуалізовано та адаптовано під цілі та завдання вашого бізнесу після вашого звернення до Pro-Consulting.
  4. Дослідження каналів реалізації цільової продукції:
    • перелік та особливості функціонування всіх можливих каналів продажів;
    • політики основних операторів торговельних мереж і майданчиків;
    • застосовність і ефективність методів просування залежно від способу реалізації;
    • робота каналів продажів у форс-мажорних умовах, рекомендації з управління структурою збуту.
  5. Ціновий аналіз ринку і конкурентів:
    • динаміка середніх цін на цільові товари;
    • основні цінові чинники та сегментація вартості продукції;
    • умови цінової конкурентоспроможності при збереженні рентабельності;
    • маневри цінами ринкових суб'єктів у рамках стратегій конкурентної боротьби.
  6. Аналіз ринку і конкурентів важко уявити без дослідження одного з ключових елементів системи - споживчої сфери:
    • профіль цільової аудиторії;
    • очікування і переваги споживачів, ступінь їхньої задоволеності наявною на ринку пропозицією;
    • ставлення покупців до окремих брендів, фактори лояльності;
    • особливості поведінки покупців на торгових майданчиках різного формату;
    • аналіз запитів споживачів до пошукових систем і результатів видачі;
    • споживання цільової продукції в сегментах В2В і В2G.
  7. Інвестиційний аналіз ринку та конкурентів:
    • SWOT-аналіз;
    • PEST-аналіз;
    • карта ризиків і бар'єрів;
    • можливості та рекомендації щодо реалізації бізнес-проектів і розвитку підприємств.

Повна типова структура дослідження ринку доступна за цим посиланням. Обов'язково збережіть посилання - матеріал допоможе вам у підготовці технічного завдання на проведення ринкового дослідження.

Кожен клієнт Pro-Consulting замовляє аналіз ринку і конкурентів за власним технічним завданням, зміст якого залежить від профілю діяльності ініціатора, цілей і завдань, що стоять перед ним.

Зазвичай аналіз ринку і конкурентів замовляють під час підготовки до:

  • випуску на ринок нового гравця;
  • розширенню сфери діяльності вже існуючого підприємства;
  • розробці або коригуванні торгової пропозиції;
  • проведення великої рекламної кампанії;
  • складання або перегляду маркетингової стратегії;
  • проведення антикризового менеджменту.

Кожен аналіз ринку і конкурентів від Pro-Consulting виконується і оформляється відповідно до стандартів міжнародної організації дослідників ринків ESOMAR. Його результати можуть бути представлені в будь-якій точці світу.

Отримати детальну інформацію про зміст та умови надання послуг, одразу замовити аналіз ринку та конкурентів можна, звернувшись до компанії Pro-Consulting за телефоном або електронною поштою.

 

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами