Аналіз ринку та конкурентів для організації та розвитку бізнесу
1566

Аналіз ринку та конкурентів для організації та розвитку бізнесу

Аналіз ринку та конкурентів необхідний для визначення поточного і прогнозного станів сфери економічної активності підприємства. Зазвичай аналіз ринку та конкурентів замовляють під час підготовки, наприклад, таких рішень:

  • виведення на ринок нового гравця;
  • освоєння додаткової ринкової ніші чи напряму діяльності;
  • зміна торгової пропозиції;
  • розробка чи коригування маркетингової стратегії;
  • проведення антикризових заходів.

Такий аналіз дозволяє створити інформаційну базу для обґрунтованого ухвалення управлінських рішень. Найбільш ефективний комплексний аналіз ринку та конкурентів, який включає наступні напрямки досліджень:

  • загальний аналіз ринку та конкурентів:
    • опис ринкової ситуації;
    • основні показники - виробництво, зовнішні постачання, ємність ринку;
    • сегментація ринку;
    • основні чинники впливу та тенденції розвитку галузі;
  • система державного регулювання ринку, що досліджується:
    • положення законів та підзаконних актів;
    • оподаткування внутрішньо- та зовнішньоекономічної діяльності;
    • необхідність та умови ліцензування та стандартизації;
    • правила участі у державних тендерах;
    • озвучені плани уряду щодо реформування галузі;
  • у якості реального прикладу, перегляньте структуру готового аналізу ринку вологих кормів для домашніх тварин в Україні;
  • виробничий аналіз ринку та конкурентів:
    • обсяги виробництва цільових товарів у динаміці в натуральному та грошовому вираженнях;
    • розподіл часток виробників;
    • показники сировинної бази;
    • доступність ресурсів;
    • технологічний рівень виробників;
  • зовнішньоекономічний аналіз ринку та конкурентів:
    • обсяги експорту та імпорту в натуральному та грошовому вираженнях у тимчасовій динаміці;
    • сегментація зовнішніх поставок за видами продукції, операторами та іншими параметрами;
    • частки імпортерів у загальному обсязі ринку та тенденції їх зміни;
    • міжнародні санкції та обмеження зовнішньоекономічної діяльності;
    • більш ніж 2000 готових аналізів ринків – у каталозі готових проектів;
  • збутовий аналіз ринку та конкурентів:
    • обсяги продажу за операторами, видами продукції, ціновими категоріями;
    • показники можливих каналів збуту;
    • поширені комунікаційні політики дистриб'юторів та рітейлерів;
    • ефективність методів просування залежно від каналу продажу;
    • структури збуту продукції різних ринкових умов;
  • ціновий аналіз ринку та конкурентів:
    • динаміка середніх цін на товари;
    • цінові політики та маневри суб'єктів, що конкурують;
    • умови рентабельності у різних форматах ведення бізнесу;
    • вплив на ціни постійних та тимчасових факторів;
  • споживчий аналіз ринку та конкурентів:
    • категорії та характеристики цільової аудиторії;
    • споживчі очікування та переваги;
    • ставлення споживачів до пропозицій замовника та конкурентів;
    • особливості поведінки покупців на електронних майданчиках;
    • споживання у державному та корпоративному секторах;
  • інвестиційний аналіз ринку:
    • карта ризиків та бар'єрів за результатами SWOT- та PESTLE-аналізу;
    • вигідність ринків та ринкових ніш за підсумками факторного аналізу;
    • можливості та шляхи досягнення намічених замовником цілей.

Для якісного проведення аналізу ринку та конкурентів дослідникам потрібно мати необхідні для такої роботи компетенції, а також можливості отримання актуальних та достовірних первинних та вторинних даних про ринок.

Компанія Pro-Consulting проводить аналіз ринків з 2004 року, будучи:

  • повноважним та постійним членом Української асоціації маркетингу;
  • кваліфікованим консультантом програм підтримки малого та середнього бізнесу ЄБРР;
  • членом міжнародної дослідницької асоціації ESOMAR.

У компанії створено матеріально-технічну базу для проведення аналізу ринку кабінетними та польовими методами. Фахівці компанії мають можливості:

  • звернення до різноманітних джерел вторинної інформації, як відкритої, так і з обмеженим доступом;
  • проведення власних польових досліджень – телефонних опитувань, фокус-груп, експертних інтерв'ю, безпосередніх спостережень, моніторингу інформаційних ресурсів та інших.

Подивіться структури кабінетних досліджень, виконаних нами – за аналогічною структурою можна дослідити і ваш ринок:

Деякі кейси з дослідження ринків, що включали польове дослідження:

Замовити аналіз ринку та конкурентів у компанії Pro-Consulting можна за телефоном або електронною поштою.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами