З 2005 року, коли Pro-Consulting стала членом Української Асоціації Маркетингу, ми реалізували послугу «аналіз ринку» більше ніж 2000 разів (дивіться кейси з аналізу ринку в каталозі).
Аналіз ринку для різних товарів у нас замовляли і міжнародні корпорації, і представники середнього та малого бізнесу та фізичні особи.
Ознайомтеся із типовою структурою дослідження ринку – за нею можна проаналізувати будь-який ринок світу та України.
Для всіх наших клієнтів аналіз ринку є інструментом створення інформаційної бази з метою обґрунтованого прийняття найважливіших для долі їхнього бізнесу рішень:
Також вам знадобиться дізнатися більше про різні методи та інструменти маркетингових досліджень.
У випадку аналіз ринку – це перший етап розробки чи перегляду маркетингової стратегії підприємства відповідно до наявних ринкових умов.
Замовити аналіз ринку для реалізації цілей і завдань, що стоять перед вашим бізнесом, можна за телефоном або електронною поштою компанії Pro-Consulting.
Рекомендуємо ознайомитись з аналізом конкурентів як частиною аналізу ринку.