Аналіз ринку: цілі отримання інформації
1292

Аналіз ринку: цілі отримання інформації

З 2005 року, коли Pro-Consulting стала членом Української Асоціації Маркетингу, ми реалізували послугу «аналіз ринку» більше ніж 2000 разів (дивіться кейси з аналізу ринку в каталозі).

Аналіз ринку для різних товарів у нас замовляли і міжнародні корпорації, і представники середнього та малого бізнесу та фізичні особи.

Ознайомтеся із типовою структурою дослідження ринку – за нею можна проаналізувати будь-який ринок світу та України.

Для всіх наших клієнтів аналіз ринку є інструментом створення інформаційної бази з метою обґрунтованого прийняття найважливіших для долі їхнього бізнесу рішень:

  • коригування асортименту та обсягів продукції, що випускається;
  • пошуку ринків для внутрішньо- та зовнішньоекономічної діяльності;
  • створення нових брендів та проведення ребрендингу;
  • виведення підприємства зі стану кризи та поліпшення ринкової позиції, а також вирішення інших питань.

Також вам знадобиться дізнатися більше про різні методи та інструменти маркетингових досліджень.

У випадку аналіз ринку – це перший етап розробки чи перегляду маркетингової стратегії підприємства відповідно до наявних ринкових умов.

Замовити аналіз ринку для реалізації цілей і завдань, що стоять перед вашим бізнесом, можна за телефоном або електронною поштою компанії Pro-Consulting.

Рекомендуємо ознайомитись з аналізом конкурентів як частиною аналізу ринку.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами