Ринок одягу в Україні: підвищення вибірковості зі зростанням доходів
5083

Ринок одягу в Україні: підвищення вибірковості зі зростанням доходів

Ринок одягу в Україні досліджувався компанією Pro-Consulting в липні 2020 року з метою визначення його найважливіших характеристик, основних факторів впливу і діючих на ринку тенденцій розвитку. Готовий аналіз ринку одягу в Україні можна придбати на сайті компанії.

Можливо вам буде цікавий ще один аналітичний матеріал - що чекає ринок одягу в Україні

Маркетингове дослідження ринку одягу в Україні показало, що відновлення економіки після кризи 2014-2015 років сприяло зростанню ємності і розширенню структури даного ринку. Підвищення купівельної спроможності дозволило споживачам купувати більше товарів, і не тільки першої необхідності.

Рекомендуємо дізнатися більше про аналіз ринку як інструмент отримання ретроспективної аналітики і прогнозних показників розвитку вашого ринку - прочитайте матеріал

Ринок одягу в Україні як і раніше орієнтується на споживачів із середнім і нижче рівнем доходів. Разом з тим, фактор ціни вже не має колишньої ваги при виборі товару, більша увага звертається на якість пошиття, матеріал, модність дизайну. Фінансові труднощі в період економічної кризи спровокували зростання інтересу до виробів дрібних і середніх вітчизняних виробників, які володіють прийнятною якістю, але не містять у вартості націнку за бренд.

Також вас може зацікавити аналітична стаття про ринок жіночої білизни в Україні

Моніторинг ринку одягу в Україні дозволив виділити наступні фактори, що мають найбільший вплив на його ємність:

  • динаміка і напрямок зміни купівельної спроможності населення;

Зростання зарплати на 150% в 2019 році в порівнянні з 2015-м викликав збільшення попиту на одяг.

  • величина орендних ставок на комерційну нерухомість;

Магаини одягу в даний час віддають до чверті виручки в якості плати за оренду. За останні два роки орендодавці підвищили ставки в середньому на 30%. В результаті, одяг міжнародних брендів в Україні коштує дорожче, ніж в країнах ЄС.

  • мита на імпорт.

У 2018 році мито на ввезення одягу становило 12%, що також сприяло підвищенню рівня цін на ринку одягу в Україні.

На сайті доступний готовий аналіз ринку одягу в Україні - ознайомтеся зі структурою звіту

Аналіз ринку одягу в Україні дозволив виділити наступні тренди, характерні для даної сфери бізнесу:

  • розвиток онлайн торгівлі;
  • глобальне прагнення до екологічності матеріалів;
  • популяризація великих розмірів і невимушеного стилю в одязі.

Про інші особливості ринку одягу в Україні, в тому числі викликаних карантинними обмеженнями останнього часу, можна дізнатися з матеріалів готового маркетингового дослідження ринку, розміщених в нашому онлайн магазині.

Якщо у вас є ще пара хвилин, почитайте аналітику про результати аналізу франшиз одягу в Україні

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами