Аналітика ринку: розкладемо все по поличках
1517

Аналітика ринку: розкладемо все по поличках

У процесі виходу на певний ринок товарів або послуг, суб'єкт підприємницької діяльності повинен бути готовий до того, що умови роботи на обраному ним ринку непостійні. Зміни ринкового середовища відбуваються під впливом ряду факторів, таких як:

  • макроекономічна ситуація в країні;
  • міжнародна ситуація;
  • баланс попиту і пропозиції на цільову продукцію, сировину і ресурси для її виготовлення;
  • діяльність органів державної влади;
  • активність монополістів і просто великих гравців;
  • споживчі запити;
  • форс-мажорні події: спалахи захворювань, техногенні катастрофи, природні катаклізми та інше.

Для того щоб визначити стан галузі в той чи інший момент часу, зробити прогноз її подальшого розвитку існує аналітика ринку.

Ознайомтеся з каталогом готових аналізів ринків

Більшість клієнтів Pro-Consulting замовляють проведення маркетингових досліджень як перший етап підготовки ключових для подальшої долі бізнесу заходів, що включають:

  • коригування асортименту товарів або послуг, що пропонуються;
  • внесення змін до складу бренду або розробку нової торгової марки;
  • освоєння додаткових сфер бізнесу;
  • створення каналів експорту або імпорту;
  • інвестування в нових ринкових гравців.

Можливо, вам буде корисно дізнатися більше про аналіз зовнішньої торгівлі

Аналітика ринку допомагає нашим клієнтам приймати рішення усвідомлено, спираючись на наданий їм інформаційний базис.

З чого складається аналітика ринку?

Будь-який аналіз ринку починається зі спільного брифінгу замовників і виконавців, в процесі якого уточнюються:

  • мета і завдання дослідження;
  • структура звіту;
  • необхідні ресурси;
  • тимчасові рамки і вартість.

Аналітика ринку для кожного конкретного замовника носить ексклюзивний характер в тому сенсі, що вона спрямована на задоволення лише його запитів. У типовий же перелік розділів маркетингового дослідження входять:

1. Загальна інформація про ринок:

  • обсяги виробництва, зовнішніх поставок;
  • структура ринку за товарами, виробниками, регіонами і іншими параметрами;
  • оцінка впливу найбільш сильних чинників;
  • виявлені в процесі дослідження тенденції зміни ринкових умов.

В якості прикладу ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку паперових пакетів України (2021 рік) - за аналогічною структурою можна проаналізувати і ваш ринок

2. Нормативно-правове регулювання галузі:

  • положення законів і підзаконних актів;
  • умови отримання ліцензій;
  • податки, збори, мита;
  • правила проведення держзакупівель;
  • плани законодавців і уряду щодо змін регулювання.

3. Конкурентний аналіз:

  • найбільші оператори ринку;
  • порівняння ринкових часток конкурентів;
  • прийоми конкурентної боротьби;
  • способи мінімізації впливу конкурентів на бізнес замовника.

4. Аналітика ринку в сфері споживання:

  • опис ядра цільової аудиторії;
  • очікування і моделі поведінки споживачів;
  • особливості споживання на електронних майданчиках;
  • споживання в сегментах В2В і В2G.

Можливо, вам буде цікаво прочитати аналітику з анотації до готового аналізу ринку електронної комерції в Україні (2021 рік)

5. Дослідження каналів збуту:

  • перелік і характеристики можливих каналів збуту;
  • особливості використання того чи іншого каналу;
  • просування продукції в каналах збуту;
  • політики суб'єктів каналів збуту;
  • збутові маневри при зміні ринкових умов.

6. Вивчення ринкового становища замовника:

  • визначення загального обсягу ринку і динаміки його зміни;
  • виділення ринкових часток замовника в різних зрізах, порівняння з конкурентами;
  • вивчення ефективності внутрішніх бізнес-процесів, організації та практики роботи зі споживачами («таємний дзвінок», «таємний покупець»);
  • пропозиції щодо концепції поліпшення ринкової позиції клієнта.
  • Вам знадобиться дізнатися більше про аналіз конкурентів як частину дослідження ринку

7. Аналітика ринку для підготовки рекламних кампаній:

  • моніторинг реклами на ринку;
  • контекстний аналіз запитів споживачів, вибір ключових фраз для реклами;
  • рекомендації щодо рекламної стратегії;
  • контроль ходу і визначення ефективності рекламної кампанії.

8. Інвестиційний потенціал ринку:

  • SWOT-аналіз;
  • PEST-аналіз;
  • факторний аналіз декількох ринків.

Pro-Consulting займається аналітикою ринків з 2005 року. Наш магазин готових проектів містить майже дві тисячі звітів з маркетингових досліджень, які підготовлені на замовлення понад тисячі клієнтів з України та інших країн.

Якісна аналітика ринку ставала для партнерів компанії надійної точкою опори і в спокійні часи, але особливо вона необхідна в періоди криз.

Замовити аналітику ринку від Pro-Consulting можна прямо зараз, скориставшись нашими контактами.

Якщо у вас є ще декілька хвилин, почитайте про аналіз обсягу ринку як складову маркетингового дослідження

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами