Бізнес-план мережі пралень самообслуговування в Києві складений компанією Pro Capital Investment за результатами аналізу ринків таких послуг в різних країнах, а також оцінки інвестиційного потенціалу цього напрямку бізнесу в Україні.
Ознайомтеся з типовою структурою бізнес-плану за стандартами UNIDO
Пральні самообслуговування або ландромати до недавнього часу були відомі нашим співвітчизникам в основному по голлівудських фільмах. Людина, яка не має власної пральної машини, приходить в заклад, де таких машин багато, кидає монету і стирає свої білизну і одяг.
Можливо, вам також буде цікаво почитати про бізнес-план переробки макулатури в Україні
Незважаючи на те, що українці традиційно віддають перевагу прати самі, а в складних випадках звертаються в хімчистку, ринок ландроматів в нашій країні має досить високий потенціал для розвитку. Факторами, що сприяють появі і зростанню попиту на послуги таких підприємств, є:
За експертними оцінками, обсяг ринку пралень самообслуговування в столиці України в даний час може скласти близько одного мільйона доларів США.
Також ознайомтеся з бізнес-ідеєю створення станції сервісного обслуговування автомобілів в Києві
Бізнес-план мережі ландроматів в Києві передбачає організацію кількох підприємств самообслуговування, в яких буде можливість випрати, висушити і попрасувати речі.
Розташовувати такі заклади найдоцільніше поблизу студентських містечок та житлових масивів. Цільовою аудиторією споживачів послуг ландроматів є студенти, одинокі люди і інші категорії мешканців, які не мають власних пральних машин. Також в ландроматі, оснащеному професійним обладнанням, можна буде очистити об'ємні і важкі речі, що не поміщаються в побутову пралку.
На сайті розміщено понад 80 готових бізнес-планів - перейдіть в каталог
Для створення однієї пральні самообслуговування буде потрібно $ 40-45 тис., Левова частка яких піде на придбання пральних машин і сушарок.
Відповідно до фінансових розрахунків, виконаних в рамках бізнес-плану мережі ландроматів в Києві, рентабельність роботи підприємства знаходиться на рівні 50-55%, що дозволить окупити початкові інвестиції протягом півтора-двох років.
Вам буде цікаво прочитати про бізнес-план минимаркету в Україні