Вивчення ринку з використанням можливостей Pro-Consulting
1383

Вивчення ринку з використанням можливостей Pro-Consulting

Періодичне вивчення ринку необхідне для ефективного управління підприємством, прийняття обґрунтованих стратегічних рішень щодо:

  • розширення бізнесу шляхом освоєння нових напрямів;
  • визначення асортименту торгової пропозиції;
  • створення каналів експорту чи імпорту;
  • протидії конкурентам та поліпшенню ринкової позиції;
  • виведення компанії з-під впливу кризових факторів. 

З урахуванням важливості цілей використання аналітики, очевидно, що вивчення ринку необхідно проводити з особливою ретельністю, бажано доручивши цю роботу підготовленій команді, яка має необхідні ресурси. Рекомендуємо ознайомитись із типовою структурою дослідження ринку.

Вивчення ринку компанією Pro-Consulting

Компанія Pro-Consulting проводить вивчення ринку з 2004 року, будучи членом Української асоціації маркетингу та Європейської дослідницької асоціації ESOMAR.

На сьогоднішній день аналітиками Pro-Consulting проведено вивчення ринку в рамках понад 2135 маркетингових досліджень на замовлення понад тисячі клієнтів, серед яких:

  • філії міжнародних корпорацій;
  • флагмани національних економік;
  • представники середнього та малого бізнесу;
  • фінансові установи;
  • юридичні фірми;
  • торговельні та дипломатичні представництва;
  • науково-дослідні інститути;
  • неурядові організації;
  • приватні особи.

Ознайомтеся із кейсами вивчення ринків у каталозі готових проектів.

Якість вивчення ринку нашою компанією визнано на міжнародному рівні. Pro-Consulting першою серед українських агентств маркетингових досліджень отримала премію імені Габріеля Аль-Салем «Консультант року-2011». Роком раніше Європейський банк реконструкції та розвитку надав компанії статусу консультанта з програм підтримки малого та середнього бізнесу.

Інформаційні джерела для вивчення ринку

Якісне вивчення ринку неможливе без доступу до різноманітних джерел інформації.

У якості реального прикладу проекту з вивчення ринку, ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку кабелів в Україні (2022 рік) – за аналогічною структурою можна дослідити і ваш ринок.

Вивчення ринку компанією Pro-Consulting базується як на вторинних даних, отриманих за допомогою кабінетних методів збору, так і на власних польових дослідженнях.

У першому випадку для вивчення ринку (збір, систематицація та аналіз вторинних даних) використовуються:

  • офіційні статистичні зведення;
  • основи зовнішньоекономічної діяльності;
  • повідомлення урядових структур;
  • попереднє вивчення ринку сторонніми організаціями;
  • звіти та презентації гравців, які конкурують;
  • публікації у спеціалізованих виданнях та засобах масової інформації, що викликають довіру;
  • власні інформаційні масиви компанії та бази даних наших партнерів.

Польові дослідження з метою вивчення ринку проводяться фахівцями Pro-Consulting на власній матеріально-технічній базі та можуть включати:

  • фокус-групи та глибинні інтерв'ю зі споживачами;
  • інтерв'ю з ринковими експертами та інсайдерами компаній;
  • телефонні опитування будь-якого виду та складності за допомогою колл-центру, оснащеного системою CATI;
  • використання методів «таємний дзвінок» та «таємний покупець»;
  • моніторинг Інтернету та аналіз контенту інформаційних ресурсів.

Структура вивчення ринку

Вивчення ринку компанією Pro-Consulting проводиться за відпрацьованими методиками, що добре себе зарекомендували, в результаті чого замовник отримує всеосяжну картину ситуації в сфері бізнесу, що його цікавить, з прогнозом на коротко- або середньострокову перспективу.

Вам знадобиться дізнатися більше про конкурентний аналіз як складову процесу вивчення ринку.

Типове вивчення ринку включає такі напрямки:

  • загальне вивчення ринку із складанням його паспорту;
  • висвітлення системи державного регулювання галузі та держзакупівель;
  • динаміку виробництва цільової продукції та зовнішньоекономічної діяльності з нею;
  • споживче вивчення ринку в секторах В2С, В2В та В2G;
  • дослідження продажів та каналів збуту;
  • конкурентне вивчення ринку;
  • пошук можливостей покращення ринкової позиції клієнта;
  • аналіз рекламної галузі;
  • інвестиційне вивчення ринку;
  • визначення вигідності ринкових ніш.

Якщо ви ще не переглянули кейси з вивчення ринку, перейдіть до каталогу готових проектів – ви знайдете понад 2000 готових аналізів ринків України та світу.

Кожне вивчення ринку від Pro-Consulting завершується рекомендаціями аналітика щодо можливостей і шляхів досягнення цілей, що стоять перед клієнтом. Воно може стати основою подальшого стратегічного консалтингу.

Замовити вивчення ринку за власним технічним завданням можна, скориставшись контактними даними.

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами