Періодичне вивчення ринку необхідне для ефективного управління підприємством, прийняття обґрунтованих стратегічних рішень щодо:
З урахуванням важливості цілей використання аналітики, очевидно, що вивчення ринку необхідно проводити з особливою ретельністю, бажано доручивши цю роботу підготовленій команді, яка має необхідні ресурси. Рекомендуємо ознайомитись із типовою структурою дослідження ринку.
Вивчення ринку компанією Pro-Consulting
Компанія Pro-Consulting проводить вивчення ринку з 2004 року, будучи членом Української асоціації маркетингу та Європейської дослідницької асоціації ESOMAR.
На сьогоднішній день аналітиками Pro-Consulting проведено вивчення ринку в рамках понад 2135 маркетингових досліджень на замовлення понад тисячі клієнтів, серед яких:
Ознайомтеся із кейсами вивчення ринків у каталозі готових проектів.
Якість вивчення ринку нашою компанією визнано на міжнародному рівні. Pro-Consulting першою серед українських агентств маркетингових досліджень отримала премію імені Габріеля Аль-Салем «Консультант року-2011». Роком раніше Європейський банк реконструкції та розвитку надав компанії статусу консультанта з програм підтримки малого та середнього бізнесу.
Інформаційні джерела для вивчення ринку
Якісне вивчення ринку неможливе без доступу до різноманітних джерел інформації.
У якості реального прикладу проекту з вивчення ринку, ознайомтеся зі структурою готового аналізу ринку кабелів в Україні (2022 рік) – за аналогічною структурою можна дослідити і ваш ринок.
Вивчення ринку компанією Pro-Consulting базується як на вторинних даних, отриманих за допомогою кабінетних методів збору, так і на власних польових дослідженнях.
У першому випадку для вивчення ринку (збір, систематицація та аналіз вторинних даних) використовуються:
Польові дослідження з метою вивчення ринку проводяться фахівцями Pro-Consulting на власній матеріально-технічній базі та можуть включати:
Структура вивчення ринку
Вивчення ринку компанією Pro-Consulting проводиться за відпрацьованими методиками, що добре себе зарекомендували, в результаті чого замовник отримує всеосяжну картину ситуації в сфері бізнесу, що його цікавить, з прогнозом на коротко- або середньострокову перспективу.
Вам знадобиться дізнатися більше про конкурентний аналіз як складову процесу вивчення ринку.
Типове вивчення ринку включає такі напрямки:
Якщо ви ще не переглянули кейси з вивчення ринку, перейдіть до каталогу готових проектів – ви знайдете понад 2000 готових аналізів ринків України та світу.
Кожне вивчення ринку від Pro-Consulting завершується рекомендаціями аналітика щодо можливостей і шляхів досягнення цілей, що стоять перед клієнтом. Воно може стати основою подальшого стратегічного консалтингу.
Замовити вивчення ринку за власним технічним завданням можна, скориставшись контактними даними.