Замовити аналіз ринку. Аналіз стану ринку і прогнози його розвитку
4292

Замовити аналіз ринку. Аналіз стану ринку і прогнози його розвитку

Чому замовити аналіз ринку варто прямо зараз?

Різкі хвилювання ринкового середовища здатні серйозно дезорієнтувати менеджмент суб'єктів бізнесу. В умовах, коли звичні орієнтири зникають або змінюються до невпізнання, компаніям важливо швидко виробити подальшу стратегію діяльності, спрямовану на усунення шкоди і максимізацію прибутку. Бажано це зробити раніше інших операторів ринку, щоб отримати додаткову перевагу перед ними. Для розробки стратегії потрібна інформація, а її вам дасть оперативно проведений аналіз ринку.

Чому провести аналіз ринку варто саме з нами?

Pro-Consulting займається консалтинговою діяльністю вже більше 15 років. З 2005 року - постійний член УАМ. За цей ми час провели понад 1700 досліджень, і аналіз ринку займає провідне місце серед наших послуг.

Якщо окинути поглядом період діяльності Pro-Consulting, то навіть неозброєним поглядом можна помітити кілька яскраво виражених періодів економічної і політичної турбулентності. У ці часи у вітчизняного бізнесу завжди виникала додаткова потреба провести аналіз ринку на замовлення, і ми успішно справлялися з поставленими завданнями.

З чого складатиметься аналіз ринку?

Pro-Consulting здійснює діяльність з досліджень ринків відповідно до міжнародних стандартів ESOMAR, що визначає високу планку якості проведеної роботи. Структура конкретного дослідження, визначається техзавданням клієнта, який вирішив замовити аналіз ринку.

Ви можете зв'язатися з нами і позначити основні параметри проекту, - ми оперативно надамо вам консультацію і відповімо на всі питання про аналіз ринку

У підсумковий звіт по ринку можуть входити наступні розділи:

  1. Загальна характеристика ринку:
  • опис;
  • загальні показники;
  • структура;
  • тенденції розвитку.
  1. Державне регулювання ринку:
  • нормативна база;
  • оподаткування;
  • особливості проведення держзакупівель.
  1. Виробництво і реалізація продукції:
  • кількісний обсяг;
  • грошовий обсяг;
  • напрямок і динаміка зміни обсягів виробництва і збуту.
  1. Основні оператори ринку:
  • перелік і опис провідних гравців;
  • структурування операторів по займаним нішах і часток ринку;
  • оцінка ступеню конкуренції і ризиків;
  1. Обсяги продажів на ринку:
  • структурування по:
    • операторам;
    • видам продукції;
  • споживання продукції операторами.
  1. Зовнішньоекономічна діяльність:
  • експорт і імпорт:
    • обсяги, структура, ціни, географія поставок.
  1. Ціни і ціноутворення:
  • поточні ціни і динаміка їх зміни;
  • фактори, що впливають на ціноутворення;
  • собівартість і рентабельність виробництва.
  1. Споживання на ринку:
  • портрет споживача;
  • структура споживання;
  • ступінь задоволеності споживачів;
  • споживання в секторі В2G;
  • аналіз інтернет-аудиторії споживачів.
  1. Канали збуту продукції:
  • опис;
  • структура продажів по каналах.
  1. Асортимент продукції на ринку.
  2. Висновки, прогнози:
  • виявлені тенденції;
  • побудова гіпотез розвитку ринку;
  • прогнозні показники ринку;
  • рекомендації щодо стратегії поведінки на ринку.
  1. Оцінка інвестиційної привабливості ринку:
  • SWOT-аналіз;
  • PEST-аналіз;
  • ризики та бар'єри для нових гравців.

Ви можете замовити аналіз ринку як з усіма розділами, так і тільки по блоках, що вас цікавлять. Від обсягів технічного завдання на аналіз ринку, ціна буде формуватися індивідуально.

Також повідомляємо вас про те, що готовий аналіз ринку купити також можливо - подивіться в магазині готових досліджень - можливо ми вже проаналізували ваш ринок

Аналіз ринку від Pro-Consulting - гарантія ексклюзивності

Проводячи маркетинговий аналіз ринку для своїх клієнтів, ми користуємося всіма доступними джерелами вторинної інформації, а також збираємо і обробляємо первинні дані в ході польових досліджень. В першу згадану групу джерел входять:

  • Державна служба статистики;
  • міністерства, служби та інші державні органи;
  • профільні бізнес-асоціації;
  • оператори ринку;
  • спеціалізовані інформаційні ресурси і ЗМІ;
  • власні інформаційні бази компаній і їх партнерів.

Для збору первинної інформації в розпорядженні аналітиків Pro-Consulting, які проводять маркетинговий аналіз, є штатний колл-центр, а також ми проводимо і фокус-групові дослідження.

Посткризовий аналіз ринку

Економічні пертурбації нерідко вибивають у компаній інформаційний базис, на який менеджмент спирався в колишні часи. Виникає запитання термінового створення нової точки опори, і це хороша причина для того, щоб замовити аналіз ринку, підготовлений за особливою посткризовою структурою.

Такий аналіз ринку відрізняється від звичайного:

  • відсутністю ретроспективного дослідження ситуації до початку кризи;
  • прогнозом розвитку ринку тільки на період дії негативних чинників;
  • аналізом дій конкурентів по подоланню кризи;
  • конкретними рекомендаціями щодо першочергових кроків.

Посткризовий аналіз ринку можливий у двох формах:

  • експрес-аналіз ринку - виконується протягом 3-5 робочих днів;
  • глибинний аналіз ринку - 10-14 робочих днів.

Базова структура експрес-аналізу ринку:

  • тенденції трансформації ринкових умов;
  • поточна ємність ринку і прогноз її зміни протягом кризи і на період до півроку після його завершення;
  • діяльність основних операторів ринку
    • акції;
    • знижки;
    • нестандартні маркетингові прийоми.
  • поведінка споживачів:
    • нова структура витрат;
    • зміна переваг щодо певних товарів і послуг.

Глибинний аналіз ринку в посткризовому форматі надасть замовнику додатковий обсяг інформації з таких питань:

  • реалізація продукції основними конкурентами:
    • постачальники сировини;
    • канали збуту;
    • структура продажів;
    • ціноутворення і цінова політика.
  • взовнішньоекономічна діяльність на ринку;
  • державні закупівлі;
  • динаміка середньої вартості продукції.

Ви можете ознайомитися з повним описом послуги «Аналіз ринку під час кризи»

Глибинний маркетинговий аналіз дасть можливість нашому стратегу-маркетологу виробити для вас рекомендації щодо адаптації діяльності компанії до зміни ринкових умов. Ці рекомендації будуть включати до трьох варіантів можливих унікальних торгових пропозицій, заснованих, наприклад, на освоєнні нових каналів збуту або зміни в самому продукті. Інформація глибинного аналізу ринку, висновки і рекомендації стануть надійним підґрунтям для вироблення або коригування маркетингової стратегії компанії.

Не забувайте, що криза - це не тільки занепад, але поява можливостей для нового зростання, заходу на наступний виток спіралі розвитку. Виявити ці можливості і намацати траєкторію виходу на наступних рівень вам допоможе аналіз ринку від компанії Pro-Consulting. Вартість аналізу ринку виправдається сповна не  втраченими можливостями і зекономленими ресурсами в майбутньому.

Якщо ви шукайте в інтернеті інформацію по вашому ринку, але не можете її систематизувати і проаналізувати, просто зв'яжіться з нами - ми гарантуємо незалежну аналітику ринку для прийняття рішень в бізнесі

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами