Ринок торговельної нерухомості в Хмельницькому: від базару до ТРЦ
486

Ринок торговельної нерухомості в Хмельницькому: від базару до ТРЦ

Ринок торговельної нерухомості в Хмельницькому вивчався компанією Pro-Consulting в липні 2021 року. Маркетингове дослідження ринку включає основні показники, принципи ціноутворення, споживчі переваги, фактори впливу та тенденції розвитку даної сфери бізнесу. Готовий аналіз ринку нерухомості в Хмельницькому можна придбати на сайті компанії.

Ринок торговельної нерухомості в Хмельницькому має значний потенціал для розвитку, який базується на традиціях функціонування відомого на всю країну ринку. Багато роздрібних операторів розуміють необхідність відповідності сучасним трендам, і організовують свої точки реалізації в нових ТЦ і ТРЦ, забезпечуючи зростання ринку торговельної нерухомості в Хмельницькому.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку

Моніторинг ринку торговельної нерухомості в Хмельницькому показує, що за станом на серпень 2019 року в місті працювали торгові центри наступних типів:

  • регіональний - 1;
  • окружні - 3;
  • мікрорайонні - 7;
  • спеціалізовані - 21;
  • гіпермаркети - 3.

Пізніше відкрилися торгові центри «Urban Street», «Montblanc» і кілька дрібніших. На завершальному етапі будівництва знаходяться великі ТЦ «Proskuriv Plaza», «Lake Mall», «Sport City», «Темп».

Також вас може зацікавити готовий аналіз ринку торговельної та офісної нерухомості Києва (2021 рік)

Такий активний розвиток ринку торговельної нерухомості в Хмельницькому навіть привів до виникнення профіциту пропозиції площ під магазини. Вакантність на ринку торговельної нерухомості в Хмельницькому в серпні 2019 року була на рівні 6,34%. Поява нових більш сучасних торгових і торгово-розважальних центрів призведе до переходу туди частини орендарів з застарілих об'єктів, збільшення вакантності і зниження ставок орендної плати на останні. На момент проведення дослідження ціна оренди одного квадратного метра на ринку торговельної нерухомості в Хмельницькому перебувала в діапазоні від 100 до 250 гривень.

Можливо вам стане в нагоді готовий аналіз ринку пасивних будинків (Passive House) в Києві (2021 рік)

Аналіз ринку торговельної нерухомості в Хмельницькому свідчить про те, що крім профіциту пропозиції, що утворився, на сферу бізнесу, яка досліджувалась, роблять значний вплив такі чинники:

  • купівельна спроможність населення міста і країни в цілому;

У структурі витрат хмельничан в період, що досліждувався, переважали витрати на покупку продуктів харчування, і їх частка мала тенденцію до зростання. Друга за величиною стаття витрат городян - оплата комунальних послуг.

  • зберігається конкуренція з боку речового ринку - звичного для багатьох покупців і надає більш доступні за ціною товари;
  • прихід в місто розкручених національних і міжнародних торгових мереж, бренди яких залучають більше покупців;
  • наявність значної кількості застарілих торгових центрів, на модернізацію яких потрібні фінансові кошти.

Ймовірно, вас може зацікавити готове дослідження ринку залізобетонних виробів в Україні (2021 рік)

Споживчий аналіз ринку торгової нерухомості в Хмельницькому дозволив описати портрет типового користувача торгово-розважального центру і виявити очікування цільової аудиторії покупців.

Здебільшого торгові центри Хмельницького відвідують люди у віці 30-40 років з рівнем доходу, що дозволяє вільно купувати продукти харчування і одяг. Більшість таких покупців перебувають у шлюбі і мають дітей до 12 років.

Більш детальну аналітику по темі даної статті ви можете знайти в готовому звіті по ринку нерухомості в Хмельницькому (2021 рік)

За результатами опитувань споживачів, які відвідують ТЦ і ТРЦ Хмельницького, їх головними побажаннями до обладнання даних об'єктів є:

  • зони для розваги дітей - дитячі майданчики з гірками і гойдалками, кімнати з іграми;
  • достатня кількість місць для паркування автотранспорту;
  • просторі ліфти для дитячих та інвалідних колясок;
  • безкоштовні туалети.

Крім того, відвідувачі очікують від торгових центрів:

  • широкого вибору товарів за позиціями;
  • присутності відомих мережевих магазинів;
  • наявності продовольчого магазину і закладів громадського харчування;
  • гарного зовнішнього і внутрішнього дизайну;
  • зручності розташування ТРЦ;
  • зрозумілу організацію внутрішнього простору без лабіринту коридорів;
  • пропозицій по проведенню дозвілля - конкурсів, майстер-класів та ін.

Більш детальну інформацію про дану сферу бізнесу та перспективи її подальшого розвитку можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку торгової нерухомості в Хмельницькому, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Також прочитайте огляд ринку пасивного будинку в Україні

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами