in stock

Дослідження ринку залізобетонних виробів в Україні. 2021 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Березень 2021 року
Кількість сторінок: 40, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 12
Таблиць: 19
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: українська, російська, англійська
25750 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting провела дослідження ринку залізобетонних виробів в Україні, в якому представлені основні тенденції, ємність, динаміка і структура ринку залізобетонних виробів в Україні.
Ринок залізобетонних виробів в Україні характеризується тим, що залізобетон – один з найпоширеніших будівельних матеріалів. Основними його компонентами є бетон та залізні конструкції по типу арматури. Вироби з такого матеріалу відрізняються міцністю, стійкістю до зовнішнього впливу та довговічністю, а доступність компонентів забезпечує низьку ціну. Враховуючи те, що цільове призначення залізобетонної продукції – це будівничі процеси, ринок залізобетону напряму пов’язаний з ринком будівництва. Тому попит на вироби з залізобетону залежить від тенденцій будівельного сектору.
Запровадження карантинних обмежень для боротьби з COVID-19 у 2020 році мало негативний вплив на галузь будівництва. Згідно з даними Державної служби статистики України за перші шість місяців з березня 2020 року обсяги будівництва в країні знизилися на 6% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Найбільший спад спостерігається в сфері житлової нерухомості.
Відповідно до Державного класифікатору будівель і споруд України, житлові будинки поділяються на одноквартирні, з двома і більше квартирами та гуртожитки. До одноквартирних будинків, окрім будівель масової забудови, відносяться також котеджі, будинки садибного типу, дачні та садові. У 2020 році найбільше було введено в експлуатацію саме одноквартирних будинків.
Роман Бєлік, співвласник і партнер компанії з інвестицій в нерухомість «InCo home» прогнозує, що під впливом подій 2020 року споживчий попит в сфері нерухомості змінить фокус на деурбанізацію. Серед одноквартирних будівель люди надаватимуть перевагу котеджам та садибам, а не багатоповерховим будинкам. Така тенденція відобразиться і на ринку залізобетонних виробів. Можливе збільшення попиту на вироби для доріг, садові елементи, елементи огорожі, інженерні мережі та інші інструменти, необхідні для будівлі одноповерхових споруд та прибудинкових територій.
Варто відмітити, що уповільнення галузевих темпів будівництва викликано не лише наслідками пандемії COVID-19. Ще до введення карантинних заходів низка провідних компаній-забудовників: «Укрбуд», «Аркада», «Stolitsa Group» - закрили частину своїх проєктів. Втім, в умовах кризи, викликаної коронавірусом, кількість функціонуючих забудовників продовжить зменшуватись, що потенційно знизить потребу в будівельних матеріалах.
Обсяги дорожнього виробництва у 2020 році, навпаки, зросли на 62,5% в порівнянні з 2019 роком.

Це пов’язано з початковим етапом реалізації урядової програми «Велике будівництво». Загалом програма створена для розбудови української інфраструктури та охоплює будівництво, реконструкцію та ремонт доріг, шкіл, дитсадків, відділень екстреної медичної допомоги та медичних амбулаторій, а також спорткомплексів. Системне виділення коштів на будівництво певних типів будівель та доріг позитивно впливає на розвиток ринку залізобетонних конструкцій.
Варто врахувати також ціновий фактор. Станом на березень 2021 року НБУ прогнозує, що рівень інфляції може вийти за рамки цільового діапазону у +-5% та збільшує облікову ставку до 6,5% річних для зменшення інфляційного тиску. У 2020 році оптові ціни на сировину та матеріали в середньому зросли на 4,2%, в той час як вартість будівельних робіт в цілому виросла на 9,7%. Вартість сировини та матеріалів тісно пов’язана з сезонним характером будівельних робіт. Тому ріст цін обумовлений загальним скороченням економічної активності у галузі як у зимовий період та карантинний періоди. Житлове будівництво демонструє найгірші перспективи розвитку відповідно до показників індексу очікувань ділової активності. У лютому 2021 року його значення становило 35,3 пункти, в той час як рівноважне значення – 50 пунктів.
Основними проблемами ринку є:
- Висока залежність від будівельного сектору. Попит на залізобетонну продукцію напряму пов’язаний з попитом на будівництво;
- Сезонність попиту на сировину та матеріали.
- Вплив зовнішніх чинників. Невизначеність в умовах пандемії COVID-19, ріст інфляційних ризиків негативно впливають на економіку країни в цілому, що відображається й на ринку;
- Загроза утворення монополії. ПБГ «Ковальська» протягом останніх років активно купує нові заводи, зокрема на регіональному рівні. Збільшуючи обсяги охоплення ринку, холдинг потенційно може отримувати монопольну вигоду та здатність впливати на ціни. Це негативно відобразиться на ринковому конкурентному середовищі і створюватиме додаткові бар’єри для інших операторів ринку. (на регіональному рівні).
- Можливе посилення карантинних обмежень на фоні росту захворюваності. Ринок тільки почав відновлюватись після весняних жорстких карантинних норм і повторні обмеження можуть активізувати негативний тренд розвитку.

Таким чином, загалом до чинників впливу на розвиток ринку належать:
- Стан будівельної галузі: обсяги будівельних робіт, рівень споживчого попиту та ділової активності, сезонна зайнятість і т.д.;
- Урядові та комерційні програми, які включають реалізацію будівельних проєктів;
- ціновий фактор: вартість виробництва продукції, інфляційні очікування і т.д.

Тенденції ринку:

Скорочення попиту на житлову нерухомість, зокрема кватири. Споживчі настрої населення змістились у бік заощаджень. Купівля житла як для користування так і інвестування пов’язана з низкою ризиків, які поглиблюються на фоні зовнішньої невизначеності.
Олігопольні та монопольні настрої ринку. Більшість великих операторів ринку залізобетонних виробів сконцентровані у великих містах. Загалом на місцевому рівні склалася ситуація, за якою 3-4 найбільших оператори ринку конкурують між собою і здатні впливати на ціни.
Сезонність. Ринок залізобетонних виробів має сезонні коливання попиту, пов'язані зі зміною обсягів будівельних робіт протягом року. Пік попиту припадає на період з травня по листопад

 

Детальний зміст:

1. Загальна характеристика ринку виробів із залізобетону в розрізі досліджуваних виробів в Україні в 2018 - 2020 рр.
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку виробів із залізобетону (проблеми ринку; чинники впливу на розвиток ринку, розвиток дорожнього будівництва, розвиток котеджного і малоповерхового будівництва в цілому, як одного з ключових чинників впливу на ринок)
1.2. Загальні показники ринку, розрахунок ємності ринку виробів із залізобетону в Україні в 2018 - 2020 рр. - оціночно на підставі побудови багатофакторної моделі:
- виробництва, імпорту і експорту в цілому по товарних групах
- тендерів
- споживання окремих видів ЗБВ (потреби в бордюрах, плитах ітд)
- обсягів робіт (тендерів), виконаних з застосуванням досліджуваних ЗБВ (ремонт доріг і т.д.)
- інших підходів, визначених в ході дослідження
1.3. Сегментація і структурування ринку по виду виробів (оцінка на підставі споживання (будівництво тощо), зовнішньоекономічної діяльності
2. Виробництво на ринку виробів із залізобетону (в цілому розрізі досліджуваних товарних груп) в Україні в 2018-2020 рр.
2.1. Обсяг виробництва і реалізації продукції в натуральному вираженні
2.2. Сегментація виробництва на ринку виробів із залізобетону (в цілому розрізі досліджуваних товарних груп) - оцінка на підставі споживання
3. Основні оператори ринку виробів із залізобетону в Україні
3.1. Перелік основних операторів ринку і їх опис (виробники, імпортери) - ТОП-10 операторів: перелік, контакти, асортимент
3.2. Частки основних операторів ринку - оцінка за даними виробництва, виграних тендерів, фінансової звітності компаній в 2019 р (2020 по наявності даних).
3.3. Конкуренція і ризики розвитку на ринку
4. Зовнішня торгівля в 2018 - 2020 рр.
4.1. Імпорт продукції в 2018 - 2020 рр. (Оцінка - в цілому в розрізі досліджуваних товарних груп)
4.1.1. Обсяги та динаміка імпортованої продукції
4.1.2. Аналіз продуктової лінійки продукції, що імпортується (по брендам)
4.1.3. Географічна структура імпорту продукції (по країнах)
4.1.4. Найбільші компанії-імпортери продукції, їх обсяги і частки
4.2. Експорт продукції в 2018 - 2020 рр. (Оцінка - в цілому в розрізі досліджуваних товарних груп)
4.2.1. Обсяги та динаміка експортованої продукції
4.2.2. Аналіз продуктової лінійки продукції, що експортується (по брендам)
4.2.3. Географічна структура експорту продукції (по країнах)
4.2.4. Найбільші експортери продукції, їх обсяги і частки
5. Ціна і ціноутворення на ринку виробів із залізобетону в Україні
5.1. Поточні середні ціни зовнішньої торгівлі і поточні оптові ціни на продукцію в залежності від видів - за запитом в компанії або на підставі публічних даних (в розрізі досліджуваних товарних груп)
5.2. Поточні роздрібні ціни на продукцію в залежності від видів - за запитом в компанії або на підставі публічних даних
5.3. Опис факторів, що впливають на формування ціни
6. Канали збуту на ринку виробів із залізобетону в Україні
- основні канали, їх характеристика (в розрізі досліджуваних товарних груп)
- переваги і недоліки основних каналів збуту;
- визначення основних каналів збуту, які використовують основні оператори ринку
7. Висновки. Прогнозні показники ринку виробів із залізобетону в Україні
7.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
7.2. Побудова гіпотез розвитку ринку. Прогнозні показники розвитку ринку в 2021-2023 рр.
7.3. Визначення частки ринку компанії Замовника і рекомендації щодо подальшого розвитку на ринку
8. Інвестиційна привабливість галузі
8.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
8.2. PEST-аналіз факторів впливу на ринок залізобетонних виробів
8.3. Побудова карти ризиків на ринку залізобетонних виробів

Перелік таблиць:

1. Ємність ринку виробів із залізобетону в Україні в 2018-2020 рр., в натуральному вираженні
2. Структура ринку виробів із залізобетону в Україні за даними державних закупівель в 2018-2020 рр., в натуральному вираженні
3. Сегментація споживання на ринку виробів із залізобетону (в цілому розрізі досліджуваних товарних груп) в Україні в 2018-2020 рр., в грошовому вираженні, %
4. Частки основних виробників залізобетонних виробів в Україні в 2020 р., в натуральному виражені, т
5. Частки ринку виробників залізобетонних виробів в Україні в 2020 році (конкурентний аналіз)
6. Структура імпорту залізобетонних виробів в Україну за асортиментом та брендами в 2018-2020 рр., в натуральному виражені, тон
7. Географічна структура імпорту залізобетонних виробів в Україну в 2018-2020 рр., в натуральному виражені, тон
8. Найбільші компанії-імпортери залізобетонних виробів в Україні в 2018-2020 рр., в натуральному виражені, тон
9. Структура експорту залізобетонних виробів із України за асортиментом та брендами в 2018-2019 рр., в натуральному виражені, тон
10. Географічна структура експорту залізобетонних виробів із України в 2018-2019 рр., в натуральному виражені, тон
11. Найбільші компанії-експортери залізобетонних виробів із України в 2018-2019 рр., в натуральному виражені, тон
12. Поточні оптові ціни на продукцію в залежності від видів на момент проведення дослідження, грн/шт.
13. Поточні роздрібні ціни на продукцію в залежності від видів на момент проведення дослідження, грн/шт.
14. Переваги та недоліки прямого і непрямого методів збуту залізобетонних виробів на ринку України
15. SWOT-аналіз ринку виробів залізобетонних в Україні
16. PEST-аналіз ринку виробів залізобетонних в Україні
17. Риски и барьеры развития на рынке железобетонных изделий Украины
18. Сегментація ринкових ризиків
19. Карта ризиків ринку залізобетонних виробів в Україні

Перелік графіків і діаграм:

1. Динаміка введення в експлуатацію житлових будівель в Україні в 2016-2020 рр., тис. м. кв.
2. Сегментація житлових будівель у 2020 році, %
3. Обсяги дорожнього будівництва (ремонт і будівництво) в Україні в 2016-2020 рр., тис км
4. Індекси цін споживачів та виробників неметалевої продукції за 2018-2020 рр. (до аналогічного періоду попереднього року), %
5. Обсяги виробництва залізобетонних виробів в Україні в 2018-2020 рр., в натуральному вираженні, тис. т
6. Динаміка імпорту залізобетонних виробів в Україну в 2018-2020 рр., в натуральному виражені, тис. т
7. Динаміка імпорту залізобетонних виробів в Україну в 2018-2020 рр., в грошовому виражені, млн грн
8. Динаміка експорту залізобетонних виробів із України в 2018-2020 рр., в натуральному виражені, тис. т
9. Динаміка експорту залізобетонних виробів із України в 2018-2020 рр., в грошовому виражені, млн грн
10. Структура загальновиробничих витрат на ринку залізобетонних виробів в Україні, в грошовому вираженні, %
11. Система розподілення на ринку залізобетонних виробів в Україні
12. Прогноз ємності ринку залізобетонних виробів в Україні в 2021 – 2023 рр., в натуральному вираженні, тис. тон

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами