Ринок пасивного будинку в Україні: спочатку дорого, потім вигідно
1062

Ринок пасивного будинку в Україні: спочатку дорого, потім вигідно

Ринок пасивних будинків в Україні досліджувався компанією Pro-Consulting в квітні 2021 року. Маркетинговий аналіз ринку містить його загальну характеристику і параметри, перелік операторів з сегментацією за частками і спеціалізацією, тенденції розвитку даного напрямку бізнесу в нашій та інших країнах. Готовий аналіз ринку пасивного будинку в Україні можна придбати на сайті компанії.

Розвиток ринку пасивного будинку в нашій країні стає все більш актуальним в міру зростання цін на опалення і електроенергію. Житло, збудоване за схемою пасивного будинку, витрачає на опалення та охолодження на 80% менше енергії, ніж стандартна новобудова тієї ж площі.

Можливо, вам буде цікаво прочитати про бізнес на сонячних батареях

В Україні ринок пасивного будинку вже представлений декількома введеними в експлуатацію будівлями, першим з яких став «Будинок Сонця», зведений в Києві в 2008 році за проектом архітектора Тетяни Ернст.

Для того щоб споруда вважалося пасивним будинком, вона повинна відповідати ряду вимог по енергоспоживанню, серед яких:

  • річна витрата тепла і енергії на охолодженні не більше 15кВт-ч на квадратний метр;
  • навантаження на опалювальну систему до 10 Вт на квадратний метр.

В даний час будівлі, пов'язані з ринком пасивних будинків в Україні, діляться на три класи:

  • звичайний пасивний будинок (Passive House Classic);
  • пасивний будинок + (Passive House Plus);
  • пасивний будинок преміум (Passive House Premium).

Прочитайте аналітику ринку електроенергетики України

Головна перевага власників пасивних будинків в незалежності від викопних енергоресурсів. Незначне енергоспоживання будинку можна забезпечити за допомогою сонячних колекторів, теплових насосів, котлів на біопаливі, дров'яних камінів та інших поновлюваних джерел енергії.

Споживчий аналіз ринку пасивного будинку в Україні дозволив виділити наступні групи активних користувачів цієї технології:

  1. Молоді сім'ї з вищою освітою, які прагнуть убезпечити сімейний бюджет від надмірних витрат на енергозабезпечення житла.
  2. Люди з високими доходами, для яких пасивний будинок є всього лише модним трендом.

На сьогоднішній день основу споживчої аудиторії ринку пасивних будинків в Україні становлять жителі столиці та інших великих міст з рівнем доходів вище середнього, орієнтовані на підвищення екологічності своєї життєдіяльності.

На сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку пасивних будинків (Passive House) в Києві (2021 рік) - ознайомтеся зі структурою готового звіту. Ми можемо проаналізувати будь-який ринок України і світу за аналогічною або скоригованою структурою

Проведені в рамках аналізу ринку пасивних будинків в Україні опитування споживачів свідчать про досить низький рівень інформованості населення щодо розглянутого напрямку підвищення енергоефективності житла. Переважна більшість респондентів побоюються дорожнечі подібних заходів, але 40% опитаних все ж готові вкладати кошти в енергомодернізацію за умови їх окупності протягом 3-5 років. Окремі приклади такої модернізації вже відомі 78,5% населення України.

Ознайомтеся з матеріалом про ринок модульних будівель в Україні

Моніторинг ринку пасивного будинку в Україні показує, що основними факторами вибору такого житла споживачами є:

  • незалежність від стану зовнішніх інженерних мереж і можливість автоматизації внутрішньобудинкових процесів;
  • окупність додаткових витрат на спорудження протягом 7-10 років;
  • підвищена екологічність;
  • економність експлуатації;
  • швидкість будівництва.

Прочитайте також про ринок «розумного будинку» в Україні

В останні роки при покупці або спорудженні житла українці звертають дедалі більшу увагу не тільки на його вартість, але і на енергоспоживання. Ця тенденція сприяє створенню сприятливих умов для подальшого розвитку ринку пасивних будинків в нашій країні. Однак головною умовою, що визначає швидкість такого розвитку, є підвищення наявних доходів жителів країни. Позитивно вплинути на ринок нерухомості в цілому і пасивних будинків, зокрема, може і наявність державних програм іпотечного кредитування, вигідних пропозицій по розстрочці оплати придбання житла.

Детальнішу інформацію про ринок пасивного будинку в Україні можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Рекомендуємо також матеріал про ринок СЕС для власного споживання в Україні

Ми підготували для вас короткий перелік готових проектів на цю і суміжні теми. Дані проекти можуть бути актуалізовані і розширені за товарними і географічними межами під ваші цілі:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами