in stock

Аналіз ринку торгової нерухомості в Хмельницькому. 2021 рік

Загальна характеристика
Дата підготовки: Серпень 2021 року
Кількість сторінок: 24, Arial, 1 інтервал, 10 кегль
Графіків і діаграм: 4
Таблиць: 7
Спосіб оплати: готівковий або безготівковий розрахунок, передоплата
Спосіб отримання: електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді
Мова звіту: російська
19400 грн.
  • Ви можете замовити актуалізацію або адаптацію даного звіту під ваші цілі і завдання, а також придбати частину звіту (не менш 50%) по більш доступній ціні
  • Не знайшли дослідження вашого ринку? Зв'яжіться з нашими консультантами – перейти в контакти
  • Так само ви можете замовити бізнес-план для вашої бізнес-ідеї

Анотація до аналізу ринку:

Компанія Pro-Consulting підготувала дослідження ринку торгової нерухомості в Хмельницькому станом на липень 2021 року. В ході дослідження було проведено аналіз тенденцій розвитку ринку, визначено список основних операторів ринку, досліджено їх характеристика. Проаналізовано ціноутворення на ринку, вивчені споживчі переваги. За результатами дослідження сформовані висновки, розраховані прогнозні показники розвитку ринку.

Для гостей міста Хмельницький, а також для тих, хто ніколи його не відвідував, Хмельницький викликає асоціацію в першу чергу з великим речовим ринком. Відповідно, Хмельницький - свого роду український «місто шопінгу». Однак розуміємо, що такий формат торгівлі вже не відповідає вимогам часу, а тому в Хмельницькому активно розвивається торгівля в ТЦ і ТРЦ.


Для жителів Хмельницької області, як і для всієї України в цілому, більше половини всіх витрат - це витрати на харчування. Сумарно в 2020 році в порівнянні з 2019 роком ця позиція у витратах збільшилася на 2,3%, що свідчить про кризові процеси в економіці в цей період, в першу чергу, це пов'язано зі світовою пандемією. Для ТЦ з продуктовими магазинами це позитивний фактор, проте переважно продуктові відділи не є провідними напрямками торгівлі в таких комплексах. Частка витрат на відпочинок і культуру, ресторани і готелі та інші статті витрат, які можна реалізувати в ТЦ, також дещо зросли, але не можна сприймати це як однозначно позитивний фактор для розвитку ринку ТЦ і ТРЦ: зростання відбулося за рахунок скорочення частки витрат на транспорт і паливо через тривалі карантинних обмежень.

Яскравою тенденцією останніх років є диверсифікація точок збуту серед онлайн і офлайн-рітейлерів: перші активно відкривають традиційні точки продажів, а другі, навпаки, поступово налагоджують онлайн-торгівлю. Подібний тренд значно посилився на тлі пандемії.
Також рітейлери продовжують експериментувати і шукати нові формати. Зараз це переважно пов'язано зі зміною масштабів торгових точок.
Варто відзначити і зацікавленість іноземних брендів у виході на український ринок. За останні три роки в Україні увійшли 47 міжнародних брендів. Багато з них представлені також і в великих ТРЦ Хмельницького.

Інші фактори впливу на ринок:
1. Конкуренція і профіцит торгових площ. Велика кількість ТЦ в місті і продовжують запускатися нові будівництва ТЦ провокують появу простоюють торгових площ, що створює цінову перевагу для потенційних орендарів. Для тих, хто планує заходити на ринок, це також є проблемою.
2. Купівельна спроможність населення. Від неї залежить, скільки споживач готовий буде витратити грошей в закладі.
3. Розвиток торгівлі. Формує попит на площі для оренди всередині ТЦ.
4. Наявність великих мереж, як українських, так і світових. «Гучне ім'я» приваблює покупців

Детальний зміст:

1. 1. Загальна характеристика ринку
1.1. Аналіз тенденцій розвитку ринку (фактори впливу, проблеми розвитку)
1.2. Загальні показники ринку
1.2.1. Поточна пропозиція торгової нерухомості в Хмельницькому
1.2.2. вакантність
1.2.3. орендні ставки
1.2.4. Дохід від оренди
1.3. Сегментація і структурування ринку (по районах міста, сегментам)
2. Основні оператори ринку (торгові центри)
2.1. Перелік основних операторів ринку і їх характеристика:
• Формат
• Розташування
• Площа (загальна і орендна)
• Забудовник
• Якірні орендарі
• Поверховість
• Парковка
• Вартість оренди (за наявністю даних)
• Відгуки
• Основні переваги за відгуками
• Недоліки за відгуками
• Брендінг і реклама
2.2. Висновки. Ранжування торгових комплексів в Хмельницькому
3. Ціна та ціноутворення на ринку
3.1. Детальний аналіз орендних ставок
4. Споживачі і їх переваги
4.1. Переваги споживачів щодо товару, портрет споживача (гості ТК)
4.2. Аналіз пошукових запитів і видачі конкурентів
4.3. Аналіз розвитку організованої торгівлі в Хмельницькому (потенційні орендарі) - хто присутній, в якому форматі і кількості
5. Висновки. прогнозні показники
5.1. Висновки і прогнозні тенденції розвитку ринку
5.2. Побудова гіпотез розвитку ринку (вихід нових гравців, реконструкція існуючих ТЦ і інші)
5.3. Рекомендації з розвитку на ринку для нового гравця
6. Інвестиційна привабливість галузі
6.1. SWOT-аналіз ринкового спрямування
6.2. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок
6.3. Існуючі ризики і бар'єри входу на ринок. Побудова карти ризиків на ринку

Перелік таблиць:

1. Чистий дохід деяких ТЦ і ТРЦ Хмельницького в 2019 і 2020 рр., Млн. Грн.
2. Кількість суб'єктів господарювання за видами економічної діяльності в 2019 році в Хмельницькій області
3. Рекомендації по дезінфекції зон потенційного контакту з зараженими COVID19
4. SWOT-аналіз ринку ринкового спрямування ТЦ і ТРЦ в Хмельницькому
5. PESTLE-аналіз факторів впливу на ринок ТЦ і ТРЦ в Хмельницькому
6. Сегментація ринкових ризиків
7. Карта ризиків ринку ТЦ і ТРЦ Хмельницького

Перелік графіків і діаграм:

1. Структура витрат населення Хмельницької області в 2019 і 2020 рр.
2. Сегментація ринку ТЦ і ТРЦ в Хмельницькому по районам міста,%
3. Сегментація ринку ТЦ і ТРЦ в Хмельницькому за типами,%
4. Динаміка пошукових запитів основних ТЦ і ТРЦ - потенційних конкурентів ТСЦ в мікрорайоні Озерна в Хмельницькому за період з червня 2020 по травень 2021

Вас може зацікавити

Зв'язатися з нами