Ринок соків в Україні: корисність, що перевершує ціну
4862

Ринок соків в Україні: корисність, що перевершує ціну

Ринок соків в Україні вивчався компанією Pro-Consulting за період 2019-2020 років. Маркетингове дослідження ринку включає розрахунок його загальної ємності, структуру за видами продукції, розподіл часток найбільших операторів, параметри зовнішньої торгівлі, дослідження споживчої аудиторії, виявлені фактори впливу і тенденції розвитку галузі. Готовий аналіз ринку соків в Україні можна придбати на сайті компанії.

Ринок соків в Україні в 2020 році відчув вплив карантинних обмежень через пандемію коронавірусу. Це виразилося в скороченні обсягу виробництва вітчизняної продукції на 14,8%. При цьому найбільш істотно постраждав експорт соків з нашої країни, зменшившись на 44,1% в порівнянні з 2019 роком. У той же період імпорт соків в Україні зріс майже на третину, заповнюючи частину обсягу ринку, що звільнилась.

Можливо, вам також буде корисна аналітика з матеріалу про маркетингове дослідження ринку мінеральної води в Україні

Аналіз ринку соків в Україні дозволив виділити наступні основні фактори впливу:

  • сировинний;

З одного боку, українські виробники соків використовують місцеві овочі та фрукти для випуску яблучного, томатного, виноградного і інших соків, з іншого боку, сировину для соків з тропічних фруктів: апельсинового, мангового, грейпфрутового і так далі, доводиться імпортувати.

  • логістичний;

У нашій країні є дефіцит сучасних овочесховищ, тому в умовах обмеження переміщень частину сировини було втрачено, а її середня якість знизилося, що негативно позначилося на виробничих показниках.

  • споживчий.

Оскільки сік позиціонується як елемент здорового харчування, його споживання має тенденцію до зростання в міру поширення в суспільстві відповідного світогляду. У той же час купівельна спроможність дуже впливає на вибір продуктів в магазинах, адже сік коштує приблизно вдвічі дорожче, ніж солодкий газований напій того ж обсягу.

У нас на сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку соку в упаковці Tetra-Pak України - ознайомтеся зі структурою звіту

Серед тенденцій ринку соків в Україні можна виділити наступні:

  • зростання частки імпорту, яка поки не стала суттєвою загрозою для вітчизняних виробників, оскільки їх продукція досить високої якості, більш доступна за цінами і добре відома покупцям;
  • підвищення вимог і очікувань споживачів від продукції, що пропонується, що змушує виробників постійно думати над удосконаленням асортименту, наприклад, за рахунок міксів різних соків;
  • збільшення конкуренції з іншими, більш дешевими, напоями: мінеральна і солодка вода, холодний чай, квас і тому подібні. Особливо сильно ця тенденція проявилася в період карантинних обмежень, що призвели до зниження доходів населення.

Споживчий аналіз ринку соків в Україні свідчить про досить розмитий портрет споживача цього виду продукції, так як соки популярні у всіх верств населення. Ядром споживчої аудиторії можна вважати міських жителів до 40 років з рівнем доходу середнім і вище. Попит на соки в сільській місцевості набагато нижчий, ніж в містах. У селах більш якісна питна вода, місцеві жителі вирощують власну вітамінну продукцію.

Моніторинг ринку соків в Україні показує, що основними факторами вибору покупцями цього виду продукції є смакові властивості і якість. Ціна і популярність торгової марки займають середні позиції по важливості для споживачів, а на останньому місці стоїть привабливість упаковки.

Можливо, вас зацікавить бізнес-ідея вирощування малини та виробництва малинового соку - прочитайте

Серед інших результатів аналізу ринку соків в Україні можна виділити найбільш популярні в українців смаки:

  • апельсин;
  • томат;
  • гранат;
  • яблуко;
  • виноград.

Із присутніх на ринку торгових марок найбільше покупці цікавляться соками Сандора, Галичина, Джаффа, Біола, серед імпортних брендів виділяються польський Hortex і німецький Granini.

Найбільш ємним каналом збуту на ринку соків в Україні з часткою понад 50% є супермаркети. Інший обсяг продажів розподіляється між магазинами біля будинку, кафе і ресторанами, кіосками, інтернет-магазинами.

Більш докладні дані про дану сферу бізнесу з прогнозом її подальшого розвитку можна отримати з матеріалів маркетингового дослідження ринку соків в Україні, розміщеного в магазині готових проектів Pro-Consulting.

Також у нас є готовий аналіз зовнішньоекономічної діяльності на ринку яблучного, грушевого, вишневого та чорничного концентратів в Україні (2018 рік) - ми можемо актуалізувати даний звіт, а також адаптувати його під ваші цілі і завдання

Ми підготували для вас короткий перелік готових проектів на цю і суміжні теми. Дані проекти можуть бути актуалізовані і розширені за товарними і географічними межами під ваші цілі:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами