Дата підготовки: | Травень 2019 року |
Кількість сторінок: | 17, Arial, 1 интервал, 10 кегль |
Графіків і діаграм: | 18 |
Спосіб оплати: | передоплата |
Спосіб отримання: | електронною поштою або кур'єром в електронному або в друкованому вигляді |
Мова звіту: | російська |
Компанія Pro-Consulting підготувала аналіз ринку напоїв в Індії 2012 – 2018 рр. В ході дослідження було охарактеризовано основні тенденції розвитку ринку, визначено та проаналізовано основних операторів, що виробляють і імпортують напої в Індії, проаналізовано ємність ринку, торгові марки, продемонстровані смаки відомих виробників.
Вода в пляшках стала популярною, ринок демонструє значне зростання обсягів виробництва і вартості в Індії, оскільки споживачі все частіше вважають за краще очищену воду. Крім того, сучасне покоління не залишаються на місці протягом довгого часу і вважають за краще споживати воду в пляшках замість того, щоб встановлювати водний очисник. Швидкий спосіб життя і зростаюча обізнаність про здоров'я привели до попиту на готові продукти, що також сприяло зростанню. Споживачі тепер розглядають корисність пляшок крім втамування спраги і очікують функціональних переваг, таких як зволоження, детоксикація і джерело мінералів, електролітів і вітамінів. Компанії прагнуть задовольнити цей попит.
Ближче до кінця звітного періоду PepsiCo представила активну воду Aquana Vitamin, призначену для споживачів, що піклуються про своє здоров'я, в той час як Coca-Cola India представила Aquarius з доданими електролітами для обслуговування цього сегмента. У 2017 році Coca-Cola India випустила Glacéau Smartwater, пародістіллірованную воду з додаванням електролітів. Напої Narang, Wind і Volvic Foods представили вітамінну воду преміум-класу протягом 2015-2018 років.
В галузі безалкогольних напоїв спостерігається використання натуральних інгредієнтів, збільшення вмісту соку і зниження вмісту цукру в більшості напоїв. Мілленіали в Індії більше піклуються про своє здоров'я і стежать за тим, що вони споживають. Компанії, в тому числі Raw Pressery, повідомили про значне зростання, в основному завдяки використанню продуктів з більш чистими інгредієнтами і перевагами для здоров'я. Очікується, що протягом прогнозованого періоду попит на ці напої зросте, головним чином, через подальше підвищення обізнаності споживачів та інтересу до вживання більш здорових продуктів, головним чином в містах першого і другого рівнів в Індії.
Варто відзначити зростання прибутковості ринку безалкогольних напоїв і мінеральної води в Індії. Така тенденція склалася зі зростанням попиту на бутильовану воду, так як населення переходить на споживання більш чистої води.
1. Тенденції ринку напоїв в Індії
2. Динаміка ємності ринку
3. Динаміка виробництва, імпорту, експорту
4. Частки компаній
5. Частки ТМ
6. Смаки
1. Динаміка прибутковості ринку безалкогольних напоїв і мінеральної води в Індії 2012-2017 рр., в грошовому вираженні, млрд рупій
2. Динаміка ємності ринку безалкогольних напоїв і мінеральної води в Індії 2012-2018 рр., з прогнозом до 2022 року, в грошовому вираженні, млрд рупій
3. Динаміка ємності ринку безалкогольних напоїв і мінеральної води в Індії 2012-2018 рр., з прогнозом до 2022 року, за категоріями в грошовому вираженні, млрд рупій
4. Динаміка ємності ринку безалкогольних напоїв в Індії 2012-2018 рр., в натуральному вираженні, млн літрів
5. Динаміка споживання безалкогольних напоїв в Індії на душу населення 2012-2018 рр., в грошовому вираженні, рупій
6. Динаміка споживання безалкогольних напоїв в Індії на душу населення 2012-2018 рр., в натуральному вираженні, літрів
7. Структура ємності ринку безалкогольних напоїв в Індії 2018 р., в натуральному вираженні, млн літрів
8. Динаміка ємності ринку енергетиків в Індії 2012-2018 рр., в натуральному вираженні, млн літрів
9. Динаміка продажів гарячих напоїв (в роздрібних цінах) в Індії 2012-2018 рр., в грошовому вираженні, млрд рупій
10. Динаміка виробництва безалкогольних напоїв і мінеральної води в Індії 2012-2017 рр., в грошовому вираженні, млрд рупій
11. Динаміка імпорту безалкогольних напоїв і мінеральної води в Індії 2012-2017 рр., в грошовому вираженні, млрд рупій
12. Динаміка експорту безалкогольних напоїв і мінеральної води в Індії 2012-2017 рр., в грошовому вираженні, млрд рупій
13. Частки операторів на ринку безалкогольних напоїв в Індії 2017 і 2018 рр., в грошовому вираженні, %
14. Частки операторів на ринку енергетиків в Індії 2018 г., в грошовому вираженні, %
15. Частки операторів на ринку гарячих напоїв в Індії 2018 г., в грошовому вираженні, %
16. Частки ТМ на ринку безалкогольних напоїв в Індії 2018 г., в грошовому вираженні, %
17. Частки ТМ на ринку енергетиків в Індії 2018 г., в грошовому вираженні, %
18. Частки ТМ на ринку гарячих напоїв в Індії 2018 г., в грошовому вираженні, %.