Маркетингове дослідження ринку мінеральної води в Україні
11392

Маркетингове дослідження ринку мінеральної води в Україні

Ринок мінеральної води в Україні розвивався стабільно. Населення воліє вживати цей продукт у весняно-літній період, так як мінеральна вода як не можна краще підходить для тамування спраги в жарку погоду. Крім того, широко відомі лікувальні властивості деяких видів такої води, особливо при хворобах шлунково-кишкового тракту.

Ознайомтеся з типовою структурою дослідження ринку

Як показує аналіз ринку питної води, виробництво газованої мінеральної води за останні три роки росло із середньорічним темпом в 9,6% з найбільшим показником в 2018 році - 17,6%.

Також вас може зацікавити дослідження ринку соків в Україні

У структурі виробництва мінеральної води переважає газована вода - хоч її частка за чотири роки і скоротилася на 4 відсоткових пункти, але все одно знаходиться на рівні, близькому до 60%. Для порівняння, на ринку мінеральної води країн Європи більша частина - до 85% - припадає на негазовану воду. Це пов'язано з культурою споживання напоїв, яка розвивалася протягом десятків років.

Раз ви читаєте цей матеріал, вас може зацікавити бізнес-план виробництва по розливу мінеральної води

Аналіз ринку мінеральної води показав, що Київ - найбільший регіон-споживач мінеральної води в Україні. Товарообіг в м. Київ в 2019 році становить 1548,8 млн. грн. Споживачі зосереджені в м.Києві, тому що кількість населення значно вища. На другому місці за кількістю товарообігу розташована Дніпропетровська область, на третьому місці - Харківська область.

Середньостатистичний українець споживає в рік приблизно 35-40 літрів мінеральної води різного виду, коли в Європі споживання в 3-4 рази вище. Більш високий рівень споживання в європейських країнах викликаний трендом здорового способу життя і знову-таки культурою споживання води.

У разі вашої зацікавленості в глибинній аналітиці ринку мінеральної води України, ви можете ознайомитися зі структурою готового аналізу ринку мінеральної води України і Івано-Франківській області для прикладу - даний звіт може бути актуалізований або адаптований під цілі і завдання вашого виробництва або рітейлу - просто зв'яжіться з нами

За даними дослідження споживчих переваг на ринку мінеральної води, віддають перевагу продукції найбільшого гравця на ринку - IDS Group (Моршинська - 39,7%, «Боржомі» - 27,8%), а також Buvette - 21,2%., яка відрізняється наявністю розвиненої збутової мережі і конкурентними цінами.

Більше половини загального обсягу української мінеральної води виробляється в чотирьох областях - Закарпатській, Львівській, Полтавській та Дніпропетровській. Діяльність виробників мінеральної води зосереджена більше на внутрішньому ринку через високі накладні витрати при зовнішній торгівлі.

На сайті представлена ​​ще одна стаття з підсумками аналізу ринку мінеральної води в Україні - почитайте

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

Дата розміщення: 02.06.2020
дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами