Ринок фастфуду в Україні: в режимі швидкого насичення
4149

Ринок фастфуду в Україні: в режимі швидкого насичення

Ринок фастфуду в Україні вивчала компанія Pro-Consulting за період 2020 року. Маркетингове дослідження ринку містить сегментацію за видами закладів швидкого харчування, розрахунок обсягів і розподіл часток між ними, опис ризиків і можливостей для діяльності суб'єктів ринку, виявлені головні фактори впливу та тенденції розвитку напряму бізнесу, що розглядається. Готовий аналіз ринку фаст-фуду в Україні можна придбати на сайті компанії.

Типова структура дослідження ринку - за цією структурою можна проаналізувати і ваш ринок

Ринок швидкого харчування в Україні розподілено між кількома основними типами закладів. Наприклад, у Дніпрі точок продажу випічки на виніс – 38%, на другому місці знаходяться шаурмові – 27%, на третьому розташувалися піцерії з 19% усіх закладів.

Ринок громадського харчування Києва – вам стане в нагоді даний огляд ринку

Ринок фастфуду в Україні приваблює все більше споживачів, які бажають швидко та смачно поїсти в умовах дефіциту часу, характерного для сучасного міського життя. Моніторинг ринку швидкого харчування в Україні показує динамічне відновлення обсягів продажу після ослаблення карантину, запровадженого минулого року з метою боротьби з поширенням коронавірусу. Характерною тенденцією останнього часу є зростання часток великих мережевих суб'єктів ринку за рахунок витіснення одиночних закладів. Найбільший рівень конкуренції спостерігається у мегаполісах, тоді як у менш населених регіонах ніша фастфуду все ще слабко заповнена, і там є простір для появи та розвитку нових гравців.

Готовий аналіз ринку кав'ярень в Україні (2021 рік) – прочитайте аналітику з анотації до готового аналізу ринку

Організація бізнесу на ринку фастфуду в Україні має наступні переваги перед іншими напрямками громадського харчування:

  • підвищений попит на дешеві, але калорійні страви;
  • потрібно менше персоналу, особливо у форматі "їжа на виніс";
  • більш висока рентабельність виробництва;
  • використовуються приміщення меншої площі, які легше знайти та дешевше орендувати.

Готовий аналіз ринку фастфуду в Україні (2021 рік) – ознайомтеся зі структурою глибинного дослідження ринку, статтю про який ви зараз читаєте

Аналіз ринку швидкого харчування в Україні свідчить про те, що бар'єр виходу на нього нових гравців невисокий, а розвиток за наявності добре складеного бізнес-плану та правильно обраної маркетингової стратегії відбувається досить швидко, вже через 2-3 роки новачок займає стійку позицію на ринку .

До структури витрат при створенні фастфуд-закладу входять:

  • оренда приміщення;
  • придбання обладнання, меблів, витратних матеріалів;
  • реєстрація підприємства та оформлення документації;
  • закупівля продуктів для приготування страв;
  • оплата праці персоналу;
  • витрати на логістику, маркетинг та інше.

Готовий аналіз ринку HoReCa в Україні (2021 рік) – вас може зацікавити дане дослідження ринку

Додатковою тимчасовою перевагою для локальних суб'єктів ринку фастфуду в Україні стала його низька привабливість для міжнародних корпорацій, оскільки наш ринок відстає за прибутковістю та термінами окупності інвестицій від аналогічних ринків багатьох інших країн.

Аналіз ринку закладів швидкого харчування в Україні дозволив виробити рекомендації щодо змісту стратегії розвитку нових підприємств. При її складанні необхідно враховувати такі фактори:

  • напруженість конкурентного середовища з урахуванням кулінарних відділів великих рітейлерів;
  • переважаючі цінові політики прямих і непрямих конкурентів;
  • споживчі тренди;
  • напрямок та динаміку зміни купівельної спроможності цільової аудиторії;
  • ціни на продукти та енергоносії;
  • кон'юнктуру ринку комерційної нерухомості;
  • епідеміологічну ситуацію у місті.

Ринок торгівельної та офісної нерухомості в Києві – можливо, вам знадобиться цей огляд

Під час розробки інвестиційного проекту на ринку фастфуду в Україні слід також звертати увагу на сильні та слабкі сторони різних видів закладів. Наприклад, багато споживачів все ще насторожено ставляться до шаурми, яка асоціюється у них із неякісним м'ясом та можливістю харчового отруєння.

Запорукою конкурентоспроможності на ринку фастфуду в Україні є можливість гнучко дотримуватися смаків клієнтів та залучати їх незвичайними стравами. Так, пекарня може пропонувати не тільки десерти, а й несолодку випічку для повноцінного прийому їжі. Асортимент суші-бару можна урізноманітнити солодкими, запеченими, смаженими та іншими альтернативними ролами. Поєднання в одному закладі кількох напрямків швидкого харчування надає йому додаткової стійкості на ринку.

Більше 1900 готових аналізів ринків України та світу – перейдіть до каталогу та знайдіть звіт по своєму ринку

Більш детальну інформацію про аналізовану сферу бізнесу та її інвестиційну привабливість читайте у матеріалах маркетингового дослідження ринку фастфуду в Україні, розміщеного у магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Ринок кафе-кондитерських Києва – прочитайте огляд ринку

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами