Ринок торговельної та офісної нерухомості в Києві вивчався компанією Pro-Consulting в березні 2021 року. Маркетингове дослідження ринку включає його загальні показники, частки і цінові політики найбільших операторів, фактори впливу, тенденції та перспективи розвитку даної сфери бізнесу. Готовий аналіз ринку офісної та торговельної нерухомості в Києві можна придбати на сайті компанії.
Ринок торговельної та офісної нерухомості в Києві в 2020 році перебував під потужним впливом фактору карантинних обмежень, введених в Україні з метою боротьби з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19.
Моніторинг ринку офісної та торговельної нерухомості в Києві свідчить про те, що минулий рік ознаменувався найбільшим за останнє десятиліття за кількістю пропозицій нових офісних площ в столиці, які склали 238 тис. квадратних метрів. Найбільше введено в експлуатацію бізнес-центрів класів А і В, тоді як найнижчий і найменш комфортний С-клас офісів не користується великою популярністю у операторів ринку і їх клієнтів.
Прочитайте короткий аналіз ринку нерухомості
Орендодавці офісних приміщень в 2020 році змушені були йти назустріч своїм клієнтам і полегшувати умови оренди. При цьому використовувалися в основному такі інструменти:
На момент проведення маркетингового дослідження ринку торговельної й офісної нерухомості в Києві спостерігалося переважання пропозиції офісних площ над попитом, оскільки багато компаній все ще працювали в дистанційному режимі.
Рекомендуємо також матеріал про ринок комерційної нерухомості - прочитайте
Аналіз ринку офісної та торговельної нерухомості в Києві в торговому сегменті показує, що найбільшою привабливістю у покупців мають торгові і торгово-розважальні центри, так як вони:
Оператори торговельної нерухомості переглянули умови договорів з орендодавцями ще в період попередньої кризи 2014-2016 років. З цього часу на ринку торговельної нерухомості закріпилися такі тенденції політик орендодавців:
У 2020 році в Києві було відкрито великий торгово-розважальний центр Retroville, за рахунок чого обсяг введення в експлуатацію нових торгових площ в цей період досяг 82 тис. кв. м.
Ознайомтеся зі структурами реалізованих маркетингових досліджень в каталозі готових проектів - перейдіть за посиланням
В цілому у столичних девелоперів спостерігаються певні труднощі з виведенням на ринок нових торгових центрів, в той час як площа заявлених до відкриття ТРЦ на період 2021-2024 років становить 807,4 тис. кв. м. Так, будівництво ТРЦ Respublika загальною площею 298 тис. кв. м все ще не закінчено, хоча його введення в експлуатацію спочатку планувався в 2015 році.
Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте про ринок модульних будівель в Україні
Маркетингове дослідження ринку торговельної й офісної нерухомості в Києві дозволило спрогнозувати його пожвавлення в міру ослаблення карантину, відновлення нормальної купівельної і бізнес-активності в столиці. На ринку офісної та торговельної нерухомості в Києві це відіб'ється у вигляді:
Найдетальнішу інформацію від поточної ситуації і тенденції її зміни в даній сфері бізнесу можна дізнатися з матеріалів маркетингового дослідження ринку торговельної й офісної нерухомості в Києві, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: