Ринок торговельної та офісної нерухомості в Києві: карантинна заморозка
3024

Ринок торговельної та офісної нерухомості в Києві: карантинна заморозка

Ринок торговельної та офісної нерухомості в Києві вивчався компанією Pro-Consulting в березні 2021 року. Маркетингове дослідження ринку включає його загальні показники, частки і цінові політики найбільших операторів, фактори впливу, тенденції та перспективи розвитку даної сфери бізнесу. Готовий аналіз ринку офісної та торговельної нерухомості в Києві можна придбати на сайті компанії.

Ринок торговельної та офісної нерухомості в Києві в 2020 році перебував під потужним впливом фактору карантинних обмежень, введених в Україні з метою боротьби з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19.

Моніторинг ринку офісної та торговельної нерухомості в Києві свідчить про те, що минулий рік ознаменувався найбільшим за останнє десятиліття за кількістю пропозицій нових офісних площ в столиці, які склали 238 тис. квадратних метрів. Найбільше введено в експлуатацію бізнес-центрів класів А і В, тоді як найнижчий і найменш комфортний С-клас офісів не користується великою популярністю у операторів ринку і їх клієнтів.

Прочитайте короткий аналіз ринку нерухомості

Орендодавці офісних приміщень в 2020 році змушені були йти назустріч своїм клієнтам і полегшувати умови оренди. При цьому використовувалися в основному такі інструменти:

  • фіксація на період пандемії орендної плати за курсом долара нижчим поточного;
  • встановлення валютного коридору для розрахунку оренди;
  • відстрочки оплати;
  • зниження ставок;
  • компромісні рішення в технічних і побутових питаннях.

На момент проведення маркетингового дослідження ринку торговельної й офісної нерухомості в Києві спостерігалося переважання пропозиції офісних площ над попитом, оскільки багато компаній все ще працювали в дистанційному режимі.

Рекомендуємо також матеріал про ринок комерційної нерухомості - прочитайте

Аналіз ринку офісної та торговельної нерухомості в Києві в торговому сегменті показує, що найбільшою привабливістю у покупців мають торгові і торгово-розважальні центри, так як вони:

  • надають найбільш комфортні умови для покупок і продажів;
  • концентрують в одному місці велику кількість торгових точок з різним асортиментом;
  • дають додаткові можливості для приємного і корисного проведення часу, такі як ігрові зони, кінотеатри, фуд-корти та ін.

Оператори торговельної нерухомості переглянули умови договорів з орендодавцями ще в період попередньої кризи 2014-2016 років. З цього часу на ринку торговельної нерухомості закріпилися такі тенденції політик орендодавців:

  • індивідуально для кожного клієнта встановлювати умови оренди торговельного майданчика;
  • прив'язувати орендні ставки до фіксованого курсу долара;
  • гнучко реагувати на прохання про поступки.

У 2020 році в Києві було відкрито великий торгово-розважальний центр Retroville, за рахунок чого обсяг введення в експлуатацію нових торгових площ в цей період досяг 82 тис. кв. м.

Ознайомтеся зі структурами реалізованих маркетингових досліджень в каталозі готових проектів - перейдіть за посиланням

В цілому у столичних девелоперів спостерігаються певні труднощі з виведенням на ринок нових торгових центрів, в той час як площа заявлених до відкриття ТРЦ на період 2021-2024 років становить 807,4 тис. кв. м. Так, будівництво ТРЦ Respublika загальною площею 298 тис. кв. м все ще не закінчено, хоча його введення в експлуатацію спочатку планувався в 2015 році.

Якщо у вас є ще пара хвилин, прочитайте про ринок модульних будівель в Україні

Маркетингове дослідження ринку торговельної й офісної нерухомості в Києві дозволило спрогнозувати його пожвавлення в міру ослаблення карантину, відновлення нормальної купівельної і бізнес-активності в столиці. На ринку офісної та торговельної нерухомості в Києві це відіб'ється у вигляді:

  • зниження вакантності торговельних і офісних площ;
  • підвищення орендних ставок;
  • збільшення динаміки введення в експлуатацію нових бізнес-і торгових центрів.

Найдетальнішу інформацію від поточної ситуації і тенденції її зміни в даній сфері бізнесу можна дізнатися з матеріалів маркетингового дослідження ринку торговельної й офісної нерухомості в Києві, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами