Компанією Pro-Consulting в квітні 2020 року проаналізовано ринок доставки суші в Лос-Анжелесі. В ході дослідження виявлено тенденції, характерні для суші-ресторанів і служб доставки їжі в США, вивчена діяльність операторів доставки суші в Лос-Анжелесі, що працюють в низькому і середньому цінових сегментах, представлені варіанти виведення на цей ринок нових учасників. Готовий аналіз ринку доставки суші в Лос-Анжелесі можна придбати на сайті компанії.
Так само вам буде цікаво почитати про ринок ринку громадського харчування (HoReCa, кейтеринг, а також харчування на АЗС) в Україні
Ринок доставки суші Лос-Анжелеса має найбільш давню історію, ніж аналогічні ринки інших регіонів США. Це місто стало першим американським містом, де з'явився японський суші-ресторан. Сталося це в районі Маленького Токіо в 1966 році. Оскільки суші відразу стали користуватися популярністю у корінних американців, вже в 1970 році відкрився суші-бар за межами району компактного проживання японців, біля кіностудії 20th Century Fox, що зробило суші модною їжею в середовищі акторів і кіновиробників. Суші позиціонувалися як легка здорова їжа, альтернатива традиційній американській жирній їжі.
Якщо ви плануєте відкрити компанію в сфері громадського харчування, ознайомтеся з бізнес-ідеєю створення кафе здорового швидкого харчування
До 2015 року в Сполучених Штатах налічувалося понад 64 тис. ресторанів з азіатською кухнею, серед яких суші-бари знаходяться на п'ятій позиції за поширеністю. У Лос-Анжелесі домогосподарства витрачають на продукти харчування 13,2% свого бюджету, середня сума якого становить $68 тис. На рік половина витрат на їжу йде в процесі походів в місцеві кафе і ресторани. Крім того, джерелом доходу для закладів громадського харчування Каліфорнії служать численні туристи, які відвідують її в теплу пору року.
У нас на сайті доступний до покупки готовий аналіз ринку доставки суші в Лос-Анджелесі - ознайомтеся зі структурою звіту - ми можемо адаптувати даний звіт під будь-яку іншу географію
Ринок доставки суші в Лос-Анжелесі дуже активний. Тут задіяна традиційна модель доставки їжі, при якій клієнт заходить на сайт-агрегатор або відкриває відповідну програму, де вибирає необхідну йому страву у вподобаному закладі. Ціна суші при цьому включає:
Думаємо, вам буде цікаво дізнатися, як ресторанний ринок переживає карантин в Україні
Аналіз ринку доставки суші в Лос-Анжелесі показує, що в даний час на ньому працює п'ять великих операторів, а також присутні більш дрібні служби доставки. На ринок доставки суші в Лос-Анжелесі сильний вплив зробили обмежувальні заходи, введені у зв'язку з пандемією коронавіруса. Багато закладів, які раніше працювали тільки оффлайн, вийшли на ринок онлайн замовлень, що призвело до зростання конкуренції. Найбільш важливим негативним фактором впливу на ринок доставки суші в Лос-Анжелесі є зниження доходів населення, що призведе до падіння виручки і банкрутства багатьох учасників ринку навіть при наявності державних програм підтримки бізнесу. Про новий стан ринку доставки суші в Лос-Анжелесі можна буде дізнатися після проведення додаткового дослідження.
Якщо у вас є ще пару хвилин, почитайте про ринок доставки продуктів в Україні
Компанія Pro-Consulting підготувала для Вас короткий перелік готових проектів на дану тему. Ознайомитися з проектами можна за посиланнями: