Ринок побутової хімії в Україні: транснаціональні компанії тут керують балом
7066

Ринок побутової хімії в Україні: транснаціональні компанії тут керують балом

Ринок побутової хімії в Україні досліджувався компанією Pro-Consulting за період 2018-2020 років. Маркетингове дослідження ринку включає розрахунок його основних параметрів, сегментацію за товарними групами і частками найбільших операторів, оцінку впливу характерних для даної галузі факторів і трендів розвитку. Готовий аналіз ринку побутової хімії в Україні можна придбати на сайті компанії.

Продукція ринку побутової хімії давно і міцно увійшла в побут українців. Оскільки більша її частина відноситься до товарів першої необхідності, попит на побутову хімію залишається відносно стабільним навіть за часів економічних потрясінь і карантинних обмежень. В період боротьби з пандемією COVID-19 в 2020 році зростання ринку побутової хімії в Україні сповільнилося, але не припинилося.

Можливо, вам стане в нагоді аналітика ринку дезінфікуючих засобів в Україні

Проведений моніторинг ринку побутової хімії в Україні дозволив визначити, що найбільшу частку в його обсязі в натуральному вираженні в минулому році займали засоби для прання - 64,4%, на другому місці засоби для миття посуду - 17,4% (почитайте про аналіз обсягу ринку).

Аналіз частки ринку побутової хімії в Україні, яку займають основні оператори, показує, що найбільш популярними в українців торговими марками пральних порошків є Persil від компанії Henkel, а також Ariel і Gala виробництва Procter&Gamble. Серед засобів для миття посуду перевага віддається ТМ Fairy, що відноситься до середнього цінового діапазону, з більш дешевих товарів споживачі виділяють Gala і Frosch. Для чищення кухні та ванної українці більше купують Містер Мускул і CIF, а для туалету - Domestos та Туалетне каченя.

Почитайте про аналіз ринкової частки як складову аналізу ринку

Лідерами ринку побутової хімії в Україні є міжнародні компанії Proctor&Gamble, Henkel, Unilever і SC Johnson. Ці учасники ринку постачають в нашу країну більше половини обсягу імпортних засобів (почитайте про аналіз імпорту), а Proctor&Gamble і SC Johnson зайняли ще й 40% внутрішнього виробництва. Серед вітчизняних виробників на ринку побутової хімії в Україні виділяється ПрАТ «Вінницяпобутхім» з часткою близько 13% (прочитайте про аналіз виробництва і реалізації продукції).

Найбільшими експортерами побутової хімії з нашої країни в період, що досліджувався були ПрАТ «Вінницяпобутхім», ТОВ «СК Джонсон», ТОВ «Проктер енд Гембл Україна» і ТОВ «Фірма СВ», які в сукупності забезпечили понад 60% продажів за кордон в 2019 році і близько 45% в 2020-му.

Доступний до покупки готовий аналіз ринку побутової хімії України (2021р.) - ознайомтеся зі структурою звіту. Ми може проаналізувати за аналогічною структурою будь-який ринок України і світу

Споживчий аналіз ринку побутової хімії в Україні показує, що з ростом купівельної спроможності населення збільшується попит на спеціалізовану продукцію, призначену для одного завдання, наприклад, кондиціонери, ополіскувачі, засоби для очищення поверхонь певного виду. У менш сприятливий для покупців час перевага віддається універсальним миючим засобам. Ще одним яскраво вираженим трендом споживання на українському ринку побутовому хімії стала орієнтація на максимальну безпеку і екологічність продукції.

Найбільшу частку серед покупців продукції ринку побутової хімії в Україні займають жінки у віці від 22 до 60 років, які частіше за все мають дітей. Критеріями вибору миючих засобів є:

  • розуміння ефективності товару, сформованого на підставі особистого досвіду, реклами і порад інших споживачів;
  • безпека для організму і речей;
  • відповідність цінової категорії з рівнем доходів покупця;
  • популярність бренду;
  • спеціалізація засобу, наприклад, для прання дитячої або кольорової білизни.

Прочитайте про маркетингове опитування як інструмент визначення факторів споживчих переваг на ринку

На екологічність продукції на ринку побутової хімії в Україні більше увагу звертають молоді люди у віці 18-35 років, хоча останнім часом відзначено тренд на зміщення верхньої межі вікового діапазону цієї категорії споживачів до 45-55 років. Покупці, для яких важлива екологічна складова побутової хімії, в більшості своїй належать до кола людей, які дотримуються здорового способу життя, піклуються про природу і стан навколишнього середовища.

Більш докладні відомості про поточний стан даної сфери бізнесу, тенденції та прогнози її подальшого розвитку можна переглянути в матеріалах маркетингового дослідження ринку побутової хімії в Україні, розміщеного в магазині готових проектів компанії Pro-Consulting.

Прочитайте також про огляд ринків посуду і госптоварів з доповіді аналітика Pro-Consulting на PROFMeeting

Ми підготували для вас короткий перелік готових проектів на цю і суміжні теми. Дані проекти можуть бути актуалізовані і розширені за товарними і географічними кордонами під ваші цілі:

дивитися наступну новину

Інші новини

Зв'язатися з нами